Seann William Scott

Antti Tohka 5.1.2006 11:37
Artisan ( 5.1.2006 11:36)
Antti Tohka ( 5.1.2006 10:46)
Lapsellinen on se joka sanoo AP:n olevan lapsellinen.




Totta, mutta Old School on silti ihan vitun huono.






Huono on se ihminen joka sanoo Old Schoolin olevan se huono.



TJEU: kohtaus, missä se läski lapsi tekee ihmevoltin pukin yli.
JaJa 5.1.2006 18:37

Äänestin Dude, Where is my Car?:ia, koska se nauratti joskus krapulassa. Jay and Silent Bob Strike Back kakkosena, koska se nauratti joskus nousuhumalassa.





Kaikki muut noista onkin sitten joko näkemättä tai paskaa (tai molempia).
Hanzkilla 5.1.2006 20:36
sorsimus ( 4.1.2006 18:49)
En äänestä kun en ole ainuttakaan listatuista "elokuvista" nähnyt. Enkä haluakaan nähdä. Tää on muutenkin täysin nevahööd- kaveri mulle tää Scott.




Samis.