Seann William Scott

Humphrey Bogart 4.1.2006 15:08

Äänestin Road Tripia, vaikka se on suurin piirtein samaa tasoa Old Schoolin ja American Pien kanssa eli ihan hyvää shittiä. Dude, Where's My Car taas on aivan liian aliarvostettu, se oli kertakaikkiaan niin typerä että se oli ihan hauska.

Ilja Rautsi 4.1.2006 16:42

Mainituista nähtynä American Pie, joka oli paska, sekä Jay & Silent Bob Strike back, joka oli vielä paskempi. Scott taisi olla myös Evolutionissa, sekin on helvetin huono. En äänestänyt mitään.

Yoshua Ben Yosef 4.1.2006 17:01

Nähtynä American Piet, Road Trip ja Dyyd weers mai kaar.

thumbdown.gif



Jokaisessa muutamia hyviä irtovitsejä; ei mitään muuta. Lisäksi Seann William Scott on aivan uskomattoman karismaton "koomikko", ei tosin vedä vertoja Aston Kutcherille.



Seuraavaksi kyselläänkin sitten Rob Schneiderin parhaita paloja. Deuce Bigalow? The Animal? The Hot Chick?



No eipähän siinä... Rai Rai.



edit. Ai niin joo, annoin ääneni American Pielle
Humphrey Bogart 4.1.2006 17:08
Yoshua Ben Yosef ( 4.1.2006 19:02)
Seuraavaksi kyselläänkin sitten Rob Schneiderin parhaita paloja. Deuce Bigalow? The Animal? The Hot Chick?






Joo, tai Adam Sandlerin tai jopa Pauly Shoren. No, Shoresta ainakin Leadbeater innostuu.
Humphrey Bogart 4.1.2006 17:18

Mulla on kaveri, joka ei suostu katsomaan yhtään elokuvaa jossa Scott näyttelee.

Fantomas 4.1.2006 17:20

Final Destination





Yllärihyvä kauhistelu.
Humphrey Bogart 4.1.2006 17:24

Final Destination on kyllä aika säälittävä kalkkuna. Ei mikään ihme, onhan siinä Devon Sawa.

Young Hova 4.1.2006 17:49

Old School on aivan absoluuttisen ylivoimaisesti hienoin elokuva. AP on lapsellinen.

sorsimus 4.1.2006 18:48

En äänestä kun en ole ainuttakaan listatuista "elokuvista" nähnyt. Enkä haluakaan nähdä. Tää on muutenkin täysin nevahööd- kaveri mulle tää Scott.

willberg 4.1.2006 18:57

Road Trip on listatuista elokuvista paras joten ääni sille. Puhtaana Seann William Scott Experiencenä saattaa jokin muu leffa hohtaa kirkkaampana, mutta eipä aivan kamalasti kiinnosta. American Pie on kohtuullisen hauska ja Dude Where's My Car sympaattisella tavalla vammainen.

Beat 4.1.2006 19:53

Hävettää myöntää että olen nähnyt noista kokonaiset 7, en kyllä koskaan vapaasta tahdostani. Paskaa kaikki.

Spoileri
Paitsi muutamat tissit American Pie 2:ssa.
Masterbrain 5.1.2006 00:14

Kaikki nuo ovat enemmän tai vähemmän huonoja. Mutta annoin ääneni Old Schoolille, se nyt näistä on vähiten huono ja sen aikana sain jopa parit naurut.

KCrimso 5.1.2006 09:25

Olen nähnyt vain Road Tripin, Dude Where's My Carin ja American Pien. Perusteinikomedioita jotka viihdyttivät kertakatselun verran. Ei kiinnosta nähdä uudestaan. Sean William Scott ei juuri herätä tunteita puolesta eikä vastaan. Ei vaikuta kovin lahjakkaalta kaverilta, mutta ei tollaisissa leffoissa tartte ollakaan. Itseasiassa American Pien rooli on kyllä ainoa noista kolmesta jonka edes joten kuten muistan.

Antti Tohka 5.1.2006 10:45
Young Hova ( 4.1.2006 17:50)
Old School on aivan absoluuttisen ylivoimaisesti hienoin elokuva. AP on lapsellinen.




Lapsellinen on se joka sanoo AP:n olevan lapsellinen.
Artisan 5.1.2006 11:35
Antti Tohka ( 5.1.2006 10:46)
Lapsellinen on se joka sanoo AP:n olevan lapsellinen.




Totta, mutta Old School on silti ihan vitun huono.