Äänestin Road Tripia, vaikka se on suurin piirtein samaa tasoa Old Schoolin ja American Pien kanssa eli ihan hyvää shittiä. Dude, Where's My Car taas on aivan liian aliarvostettu, se oli kertakaikkiaan niin typerä että se oli ihan hauska.
Seann William Scott
Mainituista nähtynä American Pie, joka oli paska, sekä Jay & Silent Bob Strike back, joka oli vielä paskempi. Scott taisi olla myös Evolutionissa, sekin on helvetin huono. En äänestänyt mitään.
Nähtynä American Piet, Road Trip ja Dyyd weers mai kaar.
Jokaisessa muutamia hyviä irtovitsejä; ei mitään muuta. Lisäksi Seann William Scott on aivan uskomattoman karismaton "koomikko", ei tosin vedä vertoja Aston Kutcherille.
Seuraavaksi kyselläänkin sitten Rob Schneiderin parhaita paloja. Deuce Bigalow? The Animal? The Hot Chick?
No eipähän siinä... Rai Rai.
edit. Ai niin joo, annoin ääneni American Pielle
Mulla on kaveri, joka ei suostu katsomaan yhtään elokuvaa jossa Scott näyttelee.
Final Destination
Yllärihyvä kauhistelu.
Final Destination on kyllä aika säälittävä kalkkuna. Ei mikään ihme, onhan siinä Devon Sawa.
Old School on aivan absoluuttisen ylivoimaisesti hienoin elokuva. AP on lapsellinen.
En äänestä kun en ole ainuttakaan listatuista "elokuvista" nähnyt. Enkä haluakaan nähdä. Tää on muutenkin täysin nevahööd- kaveri mulle tää Scott.
Road Trip on listatuista elokuvista paras joten ääni sille. Puhtaana Seann William Scott Experiencenä saattaa jokin muu leffa hohtaa kirkkaampana, mutta eipä aivan kamalasti kiinnosta. American Pie on kohtuullisen hauska ja Dude Where's My Car sympaattisella tavalla vammainen.
Hävettää myöntää että olen nähnyt noista kokonaiset 7, en kyllä koskaan vapaasta tahdostani. Paskaa kaikki.
Kaikki nuo ovat enemmän tai vähemmän huonoja. Mutta annoin ääneni Old Schoolille, se nyt näistä on vähiten huono ja sen aikana sain jopa parit naurut.
Olen nähnyt vain Road Tripin, Dude Where's My Carin ja American Pien. Perusteinikomedioita jotka viihdyttivät kertakatselun verran. Ei kiinnosta nähdä uudestaan. Sean William Scott ei juuri herätä tunteita puolesta eikä vastaan. Ei vaikuta kovin lahjakkaalta kaverilta, mutta ei tollaisissa leffoissa tartte ollakaan. Itseasiassa American Pien rooli on kyllä ainoa noista kolmesta jonka edes joten kuten muistan.