Nyt on Alien Sun tosiaan hukassa, mä olen kuukauden sisällä nähnyt siltä nämä kaksi Tim Burtonia joissa se on toisessa tosin vain äänenä. Willy Wonka on aivan saatanan outo hybridi. Luken kanssa olen samaa mieltä että se on Piratesissa mies paikallaan. En varsinaisesti kannata tolkutonta ylinäyttelemistä mutta tohon osaan ei kaurismäkitouhu olisi istunut
Jerry Bruckheimer
Johnny Depp on kieltämättä yksi sukupolvensa parhaimmista näyttelijöistä, mutta kyllä tuo Jack Sparrow ‑megasuksee on syönyt miehen kiinnostavuutta. Tuota ennenhän ei Depp kai ollut kokenut noin käsittämätöntä fanittamista, etenkin kun teinit löysivät vihdoinkin tyypin niin kyllä siinä näin vanhemmalla alkaa näyttelijän pärstä ärsyttämään, kun joka paikassa hehkutetaan ihku-Deppia. Ei pitäisi ärsyttää, mutta niin vain käy. Vähän kuin DiCaprio Titanicin jälkeen. Nyt kun DiCaprion suurin teinihehkutus on haalistunut, on voinut taas huomata että mies kyllä osaa näytelläkin ja mieskin on kai hiukan palannut taas maan pinnalle tuon Titanic-rupeaman jälkeen ja keskittyy enemmän työn tekoon. Valitettavasti Depp aikoo jatkaa tällä ihkulinjalla toistaiseksi noiden jatko-osien kera, mutta toivotaan että äijä pysyy pää kylmänä ja jatkaa mielenkiintoisten roolien valitsemistä Bruckheimereiden sijaan tulevaisuudessa. Onneksi kyseessä ei ole enää mikään teinipoika, että eiköhän se pää pysy kasassa kaiken keskellä.
Deppia saamme syyttää siitäkin, että tuon Sparrow-fanittamisen jälkeen kaiken maailman höhlät rokkarit kuten Holopainen ja Valo ovat innostuneet ottamaan lookissaan esimerkkiä Deppin hahmosta. Naurettavaa.
Flashdance **½
Beverly Hills Cop ***
Top Gun **½
The Rock ***
Con Air **
Black Hawk Down ***½
Pirates... ***
Bad Boys 2 ***