Toisaalta ilman noita mainoksia Deadwoodit, Shieldit ja muut sen tapaiset jäisivät ainakin tv:n kautta näkemättä (mikäli nyt joitain maksukanavia ei lasketa).
Itse laitan äänet pois mainosten ajaksi.
Toisaalta ilman noita mainoksia Deadwoodit, Shieldit ja muut sen tapaiset jäisivät ainakin tv:n kautta näkemättä (mikäli nyt joitain maksukanavia ei lasketa).
Itse laitan äänet pois mainosten ajaksi.
Tämä on tietty vain mutua, mutta veikkaisin että Carnivale olisi kerännyt varmasti ainakin neljänneksen enemmän katsojia jos se olisi näytetty järkevämpään aikaan. Itse en nähnyt jaksoakaan vaikka sarja kovasti kiinnosti. Sama kohtalo näyttä olevan Deadwoodilla.
Ja vähän urbaanimmin profiloidulla Nelosellakin ongelma on siinä, että ysiltä esitettynä joku Carnivale voisi ekojen jaksojen kiinnostuspiikin jälkeen päästä korkeintaan kaksinkertaiseen tulokseen (120 000) verrattuna puolenyön esityksiin (60 000). Mutta se vaan on aivan liian vaativa vetämään enemmän katsojia. Jos ysiltä esitetään melkein mitä tahansa kamaa, Nelosella on jotain 250000 katsojaa, hyvää kamaa, jopa enemmän.
http://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/vi...in/nelonen.html
Ennakkomainonnan yksi tuore kirous on mainoskatkolta palatessa nämä ylänurkkaan ilmestyvät pikamuistutukset "kolme päivää Lostiin". MTV viljelee tällaista silmille hyppivää ja harvinaisen ärsyttävää mainontaa "esimerkillisesti".
Lostin käsittämättömyyksiin paisunut ennakkomainonta. Kyllä vähempikin riittäisi.
Ennakkomainonnan yksi tuore kirous on mainoskatkolta palatessa nämä ylänurkkaan ilmestyvät pikamuistutukset "kolme päivää Lostiin". MTV viljelee tällaista silmille hyppivää ja harvinaisen ärsyttävää mainontaa "esimerkillisesti".
Fst hankkima? huippusarja Hävytöntä (http://us.imdb.com/title/tt0377260/) on pyörinyt salaa ja kenenkään siiitä minulle ilmoittamatta jo kuukauden päivät em digikanavalla. Mitä ne sielä sitä pimittää, ykköseltä sen pitäs tulla.
Vituttaa, kun tv-sarjoihin ei enää kehitetä kunnon tunnaria ja alkuesittelyä näyttelijöineen. Kaikki sarjat vaan suoraan lähtee liikkelle, välissä tulee nopeasti sarjan nimi jne. Vrt. 24, The Shield, Lost (no tässä tietysti menisi ikuisuus jos kaikki näyttelijät esiteltäisiin). Ja jos joku alkuintro tunnusmusiikkineen onkin niin se on täysin mitäänsanomaton kuten Desperate Housewives. Voi niitä aikoja kun oli Dallas, MacGyver ja muut kunnon tarttuvine melodioineen.
Tohka ja Kinnunen varmaan tulevat seuraamaan tätä säännöllisesti.
Tohka ja Kinnunen varmaan tulevat seuraamaan tätä säännöllisesti.
Ilmoittatuduitko mukaan?
PITÄIS NELOSELTA JUST NYT SHIELDI TULLA, MUTTA NÄKYY VAIN JOTAIN SAATANAN AMIKSIA