Blade ****
Blade 2 ****½
Blade 3 ***
Blade 2 hipoo täydellisyyttä.
Blade ****
Sanoisinpa, että potkumestari, Hwang Jang Lee on yksi menetetyimmistä lahjakkuuksista. Leen kohtalo oli juuttua ikuisiin pahisrooleihin lukemattomissa 70- ja 80-luvun kung fu ‑klassikoissa (Drunken Master, Hell's Windstaff), kunnes vähitellen aleni esiintymään yhä luokattomimmissa toimintaräpellyksissä (Ninja Terminator, Secret Ninja).
Alien Sun (17.7.2005 06:12)parraton_suti (17.7.2005 01:11)Joku balettipelle Van Damme ja kemistinörtti Lundgren ovat pelkkiä hitaita amatöörietanoita verrattuna Leen uskomattomiin triplalenttareihin ja nopeisiin potkuyhdistelmiin. Taitaa olla niin, että ne todelliset lahjakkuudet ja osaajat (olivatpa sitten näyttelijöitä tai martial arts ‑mestareita) joutuvat aina lopulta vajoamaan niile elokuvateollisuuden hämärimmille poluille.
Jos Martial arts mestarin määritelmä on siinä kuinka siististi osaa potkia ilmaan niin sitten Seppo "monella tavalla kuolemaan asti" Sauriokin on sellainen, katsokaa vaikka sen sivulla olevaa UniSol-julistetta, kyllä siinä Sepon naama on.
Humphrey Bogart (16.7.2005 14:41)Blade ****
Blade 2 ****½
Blade 3 ***
Blade 2 hipoo täydellisyyttä.
Schwarzeneggerille menee ääni. Oikeastaan kaikki Arnoldin elokuvat ovat menneet päin persettä Jingle All the Way (Isäni on Turbomies) elokuvasta alkaen. Enkä usko, että Arnoldilta tulee enää mitään kunnon actionleffaa.
Tuomas Laasanen (28.8.2005 01:23)[b]The Hard Cops (2006, announced)
On ilmeisesti olemassa sääntö, jonka mukaan kirjoittajien täytyy keksiä näitä juttuja aivan kamoissa.
Stallonelle meni ääni. Frank Stallone taitaa nykyään saada parempia leffatarjouksia kuin Syltty. Seagalia en voinut äänestää, satuin tykkäämään Into the sunista niin paljon. Ja odotan Submergedia "innolla".
Kyuzo (23.7.2005 21:19)Schwarzeneggerille menee ääni. Oikeastaan kaikki Arnoldin elokuvat ovat menneet päin persettä Jingle All the Way (Isäni on Turbomies) elokuvasta alkaen. Enkä usko, että Arnoldilta tulee enää mitään kunnon actionleffaa.
Seagalia en voinut äänestää
Stallone. Toisaalta onhan se ollut tuossa Spy Kids 3-D ‑actionpläjäyksessä viimeksi kaksi vuotta sitten. Ja uusi rambo tekeillä...
Äänestyksen kiistaton voittaja:
Jumaleissön, kamalaa...
Oliko tuo niitä kuvia missä Arnie oli photoshopattu vielä raihnaisemman näköiseksi mitä onkaan? Ei sen puoleen etteikö hän roidauksen, maksa-operaatioiden yms. jälkeen olisi jo lähes kuusikymppisenä jo hieman huippupäivistään tullut alaspäin.
Alien Sun (9.10.2005 17:10)Millainen on Stallonen lihaskunto nykyisin, en ole nähnyt muutamaan vuoteen yhtään äijän leffaa.
Seagal on rupsahduskilpailussa hyvissä asemissa, kun sillä ei ole koskaan lihaksia ollutkaan
Alien Sun (9.10.2005 17:10)Millainen on Stallonen lihaskunto nykyisin, en ole nähnyt muutamaan vuoteen yhtään äijän leffaa.