Menetetyt lahjakkuudet osa 1

Alien Sun 2.7.2005 23:15

Toimintasankareita oli ja uusia ei vain enää tule, ja ne vanhat ja luotettavatkin ovat nykyisin kuin hirvi pimeällä moottoritiellä.





Äänestä kuka on nykyisin eniten yössä ja kommentoi milloin ja miksi kaikki alkoi menemään päin ...tua ja luuletko että vielä olisi tulossa SE elokuva.
JaJa 3.7.2005 12:33

Täältä ääni Jackielle.



Päivä muuttui illaksi jo ajat sitten ja nykyään on jo yö.
MiR 3.7.2005 13:23

Luulen että Ison Arskan ura on luokiteltavissa "Terminated" osion alle. True Lies elokuvan jälkeen alamäki on ollut jatkuvan luonteinen. Ääni isolle miehelle, joka toivottavasti saa pian kenkää kuvernöörin duunistaan.

-KosminenLahna- 3.7.2005 14:57

Steven Seagalin ura on 90-luvun alusta saakka ollut yossa.





Uusista pitaa kylla mainita Tony Jaa Ong Bakissa. Tong Yam Koong tulee jatkamaan samaa rataa taman vuoden puolella.
Ilja Rautsi 3.7.2005 15:38

Missäs välissä Lamas on luokiteltu lahjakkuudeksi?





Äänestin Stallonea fiilispohjalta, Rocky IV iski niin kovaa vieläkin ja kun sitä vertaa esim. D-Toxiin niin...
Fakedad 3.7.2005 15:57

Michael Pare on suonut meille sellaisia kivenkovia toimintaseikkailuja kuten Deadly Heroes ja Lunar Cop sekä todisti Virgin Suicidessa osaavansa jopa näytellä! Todella outoa ettei hän ole vielä ottanut suurta yleisöä haltuunsa. Jackie Chanin kohtalo on näistä jotenkin surullisin, mies kertoo elämänkerrassaan miten hänen suurin haaveensa on päästä Hollywoodiin näyttämään maailmalle miten oikeata toimintaa tehdään. Kirja päättyy "onnellisesti" Rush Hourin tuotannon käynnistyessä ja tulevaisuus näyttää valoisalta. Ja miten kävi: ne paskiaiset alistivat Jackien sirkusapinaksi ja söivät hänen sielunsa. Smokkimiehen blooberit ovat selvä hätähuuto. Hänen kärsimyksensä on niin kouriintuntuvaa, että pikainen eutanasia tuntuu ainoalta ratkaisulta.





Äänestin siis Chania. Loppupeleissä systeemin murtaman legendan tarina on satuttavampi, kuin kyky joka ei koskaan pääse massojen tietoisuuteen.
Humphrey Bogart 3.7.2005 20:45

Aika vaikea valinta, Stallone on kyllä kaikkine Spy Kids kolmosineen aika yössä, mutta koska en ole Lundgrenista kuullut viime aikoina oikein mitään enkä äijän elokuviakaan ole aikoihin nähnyt niin Dolppa on vastaus. Voisi sanoa että Universal Soldierin jälkeen ei ole äijä tehnyt mitään järisyttävää. Toisaalta UniSol on niin loistava elokuva, että se antaa paljon anteeksi. Chuck Norris olisi hyvä valinta myös, mutta Alien Sun ei äijää ole huomioinut. Kyllähän nuo Total Gym ‑mainokset osoittavat äijän olevan aika yössä. Sanoisin että kaikilta listan äijiltä on tullut jo SE elokuva eikä uutta mestariteosta tarvitse odottaa keneltäkään.





Mutta tosiaan, mitä vittua Lamas tuolla listalla tekee? Ei se Renegade niin hyvä sarja ollut.
JariM 3.7.2005 20:53
Chuck Norris olisi hyvä valinta myös, mutta Alien Sun ei äijää ole huomioinut. Kyllähän nuo Total Gym ‑mainokset osoittavat äijän olevan aika yössä. Sanoisin että kaikilta listan äijiltä on tullut jo SE elokuva eikä uutta mestariteosta tarvitse odottaa keneltäkään.




Walker Texas Ranger Lever on Conanin shown tämän hetken suosituimpia sketsejä joten Chuck on siinä mielessä pinnalla.
Jingo 3.7.2005 20:58

Valitettavaa vastata Jackie, mutta kyllä ura on mennyt alaspäin mitä enempi ikää on tullut, hollywood on tietty osasyyllinen tähän alamäkeen. Harmittaa Jackien puolesta, kun vanhat leffat on parhaimpien Hong Kongissa koskaan tehtyjen leffojen joukossa ja uudet taas valuneet sinne keskikastiin. Jenkkilän urasta ei ole jäänyt käteen muuta kuin paha mieli, pienenä poikkeuksena voidaan mainita



Rumble in the bronx. Toivottavasti herra vielä jaksaa vetästä yhden tai kaksi hyvää pätkää ja palauttaa edes osa menetetystä maineestaan.
Humphrey Bogart 3.7.2005 20:59
Alien Sun (3.7.2005 20:56)
Lamas on listalla koska se on vitun kova jätkä ja tehnyt muutaman "hyvän" roskapätkän 80- ja 90-luvun taitteessa, lisäksi Renegade on kaikkien aikojen suosikkejani, Pare ei ole listalla koska en ole voinut ikinä miestä sietää.




Tekeekö Lamas enää muuta kuin Kauniita ja rohkeita?
Jakel 3.7.2005 21:16

Tuli katottua eilen Van Dammen Wake of Death ja hitto mitä sentimentaalista paskaa sinne on pitänyt tunkea aivan liikaa. Elokuvassa oli kuitenkin potentiaalista ja tylyä vigilante-meininkiä kuten polveen porakoneella porausta. Olihan elokuvassa myös perinteinen Van Dammen paljaat pakarat-kohtauskin.

Jakel 3.7.2005 21:59

Submerged on hieman parempi kuin nämä muut Seagalin viimeaikaiset tuotokset.

tinman 4.7.2005 09:31

Jackien puolustukseksi pitää kehaista uutta Police Storya, oikein menevä rymistely. Kyllä se pappa vielä jaksaa heilua ja tehdä laadukasta viihdettä, kunhan vaan malttaisi pysyä juurillaan ja jättää ne Hollywoodit The Rock Dieseleille, vai mitä nämä nyt on. Myös Jet Li:n uutukainen vaikuttaa mainiolta, näinköhän tässä on miehen ensimmäinen onnistunut Hollywood-leffa.





Ääni menee Arskalle, setä leikkii poliitikkoa ja puristelee siinä samalla naisia peräpäistä. Jälkimmäinen ihan hauskaa, mutta poliitikot ovat yössä kaikki. Toivottavasti sillä loppuu pian rahat, niin joutuu takaisin äksönkuviin, vaikka tuskin sieltä enää ikinä mitään mainittavaa tulee.
Kat 4.7.2005 17:31

Peli on menetetty siinä vaiheessa kun politiikka astuu kuvioihin, eli Arskaa äänestin.





Jackien puolustukseksi pitää kehaista uutta Police Storya, oikein menevä rymistely. Kyllä se pappa vielä jaksaa heilua ja tehdä laadukasta viihdettä, kunhan vaan malttaisi pysyä juurillaan ja jättää ne Hollywoodit




Nimenomaan. Onhan Jackieltä tulossa the Myth ja Jetiltä Legend of Fighter (vai mikähän se nimi nykyään on), jotka vaikuttavat tässä vaiheessa ihan lupaavilta leffoilta.
Wing 4.7.2005 19:56

Ääni meni Lundgrenille, onko siltä tullut mitään hyvää Universal Soldierin jälkeen?