Mielenkiintoinen, mutta usein esille otettu aihe

Wing 2.6.2005 13:33

* California Axe Massacre (Frekvensia GeTe)

* Kyttä Antaa Kyytiä (Thorn EMI)

* Manaajan Talo (Europa Vision)

Mitä muita oli? Mikäs se Magnumin "ever released?"-tapaus oli?

Joku muuten väitti nähneensä ihan lyhyen hetken ajan vuokralla Elm Street 3:n ja Death Wish 4:n K18-versiot (FIx) ennen kuin ne luonnollisesti poistettiin vuokralta.

Joskus on mukava hekumoida, että löytäisi kirppikseltä näitä "nauhoja, joita ei pitänyt olla olemassa".

Sitten on tietysti paskanhajuisia väitteitä mm. Driller Killerin, Dawn Of The Deadin, Texas Chain Saw Massacre II:n ja täysin leikkaamattoman Companerosin FIx-nauhoista, mutta nuo voi jättää omaan arvoonsa.

Kuka muistaa Gore-foorumin ajalta käsitteen "Tornio X"? biggrin.gif Ei nyt ehkä _niin_ naurettava väite, ihan asialliset perustelut noiden olemassaololle annettiin IMHO...
Antti Tohka 2.6.2005 13:55

Olisiko mahdollista, että toi Elmo 3 olisi sekoittunut Elmo kakkoseen. Historiallisen, ajan kronoloogisuuteen perustuvan, päättelyn mukaan uncut Elmo 3 olisi mahdottomuus.

Elmo 2 oli kyllä tarjolla leikkaamattomana.
Lauri Lehtinen 2.6.2005 14:07

Onko Manaajan talosta olemassa Europan kannet, ja millaiset ne ovat?

Yksi leffa, josta olen nähnyt vain FIx-kannet mutten kasettia, on Sonny Chiban Time Slip – Ilmestyskirjan aika. Julkaisu (olikohan Inter visionin) voi kyllä olla olemassa, mutta mikään siihen kohdistuva haku ei ole ikinä kantanut hedelmää.

Olisi toivottavaa, jos tällaisissa tiedon rajamailla ‑topiceissa yritettäisiin pysyä ensikäden tiedoissa, ettei tule ainakaan lisää diibadaaboja huhuja joiden tappamiseen kuluu hyvää nettiaikaa.
Lauri Lehtinen 2.6.2005 14:12
Wing (2.6.2005 13:34)

Lukeeko kansissa Thorn EMI? Tarkastuttaja on Transworld.
drake2j 2.6.2005 14:21

Magnum Video:

* She Freak (Naaras Hirviö)

http://www.elitisti.net/private/cover-she_freak.jpg

* Satan's Altar (Saatanan Uhrit)

http://www.elitisti.net/private/cover-satans_altar.jpg
Romero 2.6.2005 14:38

Kokonaiset versiot:

Lauri Lehtinen 2.6.2005 14:42
laugh.gif

Kiitos kuvista Jetro ja Romero, erityisesti "Grimson Altar" on sykähdyttävä ilmestys.

Rajatapauksia: Dallamanon Bandidosin (Star-Video) kansikuva on saanut mainostilaa toisten Star-Videon leffojen takakannesta, mutta tätäkään nauhaa ei tunnu löytyvän kenenkään kokoelmista. Ja kuten tiedätte, Kylmäverisen pedon (Curly) kansi on päässyt ainakin Pekan ja Pätkän rekvisiitaksi. Leffan nimi on kannessa samalla tekstityypillä kuin Murhaaja pukeutuu mustaan, muuta lisätietoa tuosta on vaikea heruttaa.
Romero 2.6.2005 14:45

Tietääkö kukaan käyttikö Europa Film/Vision aikoinaan tekstien kieltä lukuunottamatta samanlaisia kansia kaikissa pohjoismaissa? Minullakaan ei ole tietoa tuosta Manaajan Talosta mutta voisin tarvittaessa skannata Europan SWEx:n kannet spekuloitaviksi.

Wing 2.6.2005 15:25
Lauri Lehtinen (2.6.2005 14:13)
Wing (2.6.2005 13:34)

Lukeeko kansissa Thorn EMI? Tarkastuttaja on Transworld.

Olen kuullut/luullut – ehkä jopa nähnyt – että kannet olisivat Thorn EMI:n. pahoittelut, jos tieto on väärä.
Lauri Lehtinen 2.6.2005 15:33

Itse olisin varmaan väittänyt "julkaisijaksi" Juno Mediaa, mutta sekin olisi tainnut mennä vikaan. Tieto Transworldista tarkastuttajana tulee virallisesta lähteestä, eli tarkastamon sivuilta. Pitää varmaan kaivaa jostain X-Ratedin numero, jonka kuvituksena kansia oli käytetty.

Romero 2.6.2005 15:42
Lauri Lehtinen (2.6.2005 14:34)
Pitää varmaan kaivaa jostain X-Ratedin numero, jonka kuvituksena kansia oli käytetty.

Kuva on niin rakeinen ettei siitä saa selvää.
Wing 2.6.2005 16:39
Lauri Lehtinen (2.6.2005 15:34)
Itse olisin varmaan väittänyt "julkaisijaksi" Juno Mediaa, mutta sekin olisi tainnut mennä vikaan. Tieto Transworldista tarkastuttajana tulee virallisesta lähteestä, eli tarkastamon sivuilta. Pitää varmaan kaivaa jostain X-Ratedin numero, jonka kuvituksena kansia oli käytetty.

Nopeasti ja ohimennen sivutaan aihetta, mutta noista tarkastamon "väitteistä"... Prom Nightin tarkastuttajaksi mainitaan Nordic Video, minä olen pienen ikäni luullut sitä Magnum Videoksi...
Wing 2.6.2005 16:41
Lauri Lehtinen (2.6.2005 14:08)
Olisi toivottavaa, jos tällaisissa tiedon rajamailla ‑topiceissa yritettäisiin pysyä ensikäden tiedoissa, ettei tule ainakaan lisää diibadaaboja huhuja joiden tappamiseen kuluu hyvää nettiaikaa.

Eli jätetään Tornio X-viisastelu jne. kiltisti ulkopuolelle?
Lauri Lehtinen 2.6.2005 16:48

Jos jollain on torniolaisia tai muita supermarginaalisia julkaisuja tai omia kokemuksia niistä, niin totta kai kiinnostaa lukea, mutta vanhojen huhujen kierrättäminen joltain toiselta foorumilta tänne ei tunnu mielekkäältä, päädytään vaan uudestaan ja uudestaan johonkin "uskokoon ken huvittaa" ‑umpikujaan, keskustelu latistuu eikä luotettavan faktatiedon määrä lisäänny.

Prom Nightin suhteen Nordic on taatusti ollut apajilla ennen Magnumia sun muita.
Wing 2.6.2005 17:45

Kiitti Prom Night-valaistuksesta!

thumbsup.gif

Nuo Driller Killerit sun muut olivat ihan vitsiksi tarkoitettu, mutta älkää nyt tosiaankaan sitten lyökö tätä leikiksi. Kiinnostava keskusteluketju, vaikka nyt itse sanonkin... innocent.gif

Mielenkiintoisinta olisi, kun joku heittäisi nettiin vaikkapa pienen clipin jostain kohtaa Kylmäveristä Petoa tai pystyisi muuten todistamaan omistavansa tuon tai jonkin vastaavan.

Viking Videon "vähemmän-kuin-Atlas-Video"-leikattu Bruce Leen WAY OF THE DRAGON taitaa olla silkkaa päiväunta, vai onko joku (muukin) tietoinen tästä?

Okei okei, nyt loppuu mun osalta täysin utopististen FIx-nauhojen olemassaolon pähkäily ilmsn parempia todisteita kuin "olen kuullut, että..."

Vastakkaa ny silti vielä tohon... whistling.gif