Näin on, Prom Night on Nordicin julkaisu.Lauri Lehtinen (2.6.2005 16:49)Prom Nightin suhteen Nordic on taatusti ollut apajilla ennen Magnumia sun muita.
Näin on, Prom Night on Nordicin julkaisu.Lauri Lehtinen (2.6.2005 16:49)Prom Nightin suhteen Nordic on taatusti ollut apajilla ennen Magnumia sun muita.
Damn, aivan kuin olisin joskus nähnyt hopeakantisen Magnum/Calsor-julkaisun tuosta elokuvasta (ei, en sekoita Terror Trainiin jonka kannessa on J.L. Curtis), mutta muisti on pettänyt.
Sitten kun menet kotiin, niin katso onko siellä Manaajan talon FI-kansi. Ihan oikeasti kiinnostaa, jos kyseisestä "Backin Mikakaan ei tiedä" ‑aiheesta löytyisi lisätietoa tai lisämatskua.
Lauri Lehtinen (3.6.2005 13:10)Sitten kun menet kotiin, niin katso onko siellä Manaajan talon FI-kansi. Ihan oikeasti kiinnostaa, jos kyseisestä "Backin Mikakaan ei tiedä" ‑aiheesta löytyisi lisätietoa tai lisämatskua.
Mulla oli joskus SF-kannet Puppet master kolmoseen, jota ei kai koskaan julkaistu sitten suomessa, eihän??
sud (3.6.2005 15:25)Mulla oli joskus SF-kannet Puppet master kolmoseen, jota ei kai koskaan julkaistu sitten suomessa, eihän??

Itse olen nähnyt joskus 80-luvulla penskana järvenpään video pisteessä friday the13th vhs/betan? jossa kannessa kuvana veren tahrima kirves tyynyllä. Tästähän oli juttua joskus gorehoundin kirjepalstalla, olikos se filmifriikin tommy joka oli myös nähnyt tämän kassun jossakin tuossa jutussa siinä lehdessä? Olikohan kyseessä swx versio, taikka jopa beta kassu, tai sitten ehta suomi vhs/beta?
suomitekstein ei tuollaisia, KK kokonaan kielletty,
Carson (16.6.2013 14:57)suomitekstein ei tuollaisia, KK kokonaan kielletty,
Jaah, niinhän se oli kk, mutta mikäköhän versio se sit oli? Onko ruotsi swx kannesta kuvaa, uudemmassa versiossa muistaakseni oli myös jonkunlainen kirves ja tyyny aiheinen kuva, mutta se oli piirrettynä siinä, mitä muistelen sitä joskus hipelöineeni filmifriikissä.
KK vasta 80-luvun puolivälin jälkeen. Sitä ennen toki voinut olla jossain formaatissa (ainakin teoriassa)
Friday 13th on tyrmätty jo rajalla, 35mm printti elonetin mukaan äänin 6-0
Eihän tuo teatterikielto sinänsä todista, etteikö suomalaista videojulkaisua voisi olla (esim. Vigilante). Julkaisija lienisi kuitenkin ollut Warner, joka isona firmana noudatti kohtuullisen hyvin tarkastamon päätöksiä ja virallinen suomijulkaisu olisi varmasti tunnetumpi, jos sellainen olisi ollut olemassa.
Onko kukaan oikeasti koskaan omistanut tai nähnyt vuokralla tai myynnissä tätä kasettia:

Rantala (1.8.2013 18:31)Onko kukaan oikeasti koskaan omistanut tai nähnyt vuokralla tai myynnissä tätä kasettia:
Kyllä tuo on minulla käynyt varmaan pariinkin otteeseen. Pitäisi tuosta kai rippikin löytyä, jollei sitten ollut kopiosuojattu.
Ok nimittäin täällä tampereen leveysasteella en muista kertaakaan 20 vuoden keräilyuran aikana nähneeni kertaakaan tuota ikä Helsinkiläinen kolleganikaan sitä ollut koskaan nähnyt. Paljonko on leikattu?