Xialong (2.8.2013 10:27)Rantala (1.8.2013 18:31)Onko kukaan oikeasti koskaan omistanut tai nähnyt vuokralla tai myynnissä tätä kasettia:
Kyllä tuo on minulla käynyt varmaan pariinkin otteeseen. Pitäisi tuosta kai rippikin löytyä, jollei sitten ollut kopiosuojattu.
Itse olen tuon kaverin kanssa aikanaan kopioinut VHS-kasetille eikä siinä muistaakseni mitään kopiosuojaa ollut. Ainakin ihan kohtuullisen hyvällä kuvalla se muistaakseni omalla kasetilla oli.

