Mielenkiintoinen, mutta usein esille otettu aihe

Humphrey Bogart 2.8.2013 14:33
Xialong (2.8.2013 10:27)
Rantala (1.8.2013 18:31)

Onko kukaan oikeasti koskaan omistanut tai nähnyt vuokralla tai myynnissä tätä kasettia:


07825.jpg



http://www.fixgalleria.net/release.php?id=7825



Kyllä tuo on minulla käynyt varmaan pariinkin otteeseen. Pitäisi tuosta kai rippikin löytyä, jollei sitten ollut kopiosuojattu.



Itse olen tuon kaverin kanssa aikanaan kopioinut VHS-kasetille eikä siinä muistaakseni mitään kopiosuojaa ollut. Ainakin ihan kohtuullisen hyvällä kuvalla se muistaakseni omalla kasetilla oli.

Xialong 2.8.2013 20:43
Rantala (2.8.2013 11:06)

Ok nimittäin täällä tampereen leveysasteella en muista kertaakaan 20 vuoden keräilyuran aikana nähneeni kertaakaan tuota ikä Helsinkiläinen kolleganikaan sitä ollut koskaan nähnyt. Paljonko on leikattu?



Enpä tuota itseltäni etsinnöistä huolimatta löytänyt, joten en pääse tarkastamaan todellista pituutta. Elonet on lätkäissyt leffalle K18-leiman vuonna 1990 Showtimen julkaisusta. Kestoksi ilmoitetaan 1.34.10 ja leikkauksista ei ole puhetta. Nelosen tänään nähtävä versio on kuitenkin ainakin ennakkotiedoissa 99 minuuttinen.

tupes 3.8.2013 01:10
moska (22.6.2013 12:09)

Julkaisija lienisi kuitenkin ollut Warner, joka isona firmana noudatti kohtuullisen hyvin tarkastamon päätöksiä ja virallinen suomijulkaisu olisi varmasti tunnetumpi, jos sellainen olisi ollut olemassa.



Eipä tuolla ole oikein mitään väliä, esim norja julkaisuilla ei ole mitään tekemistä warnerin kanssa muistaakseni(kansikuvia en nyt tähän hätään jaksa etsiä:P).

Carson 5.8.2013 04:09

onko havaintoja Commando vuokranauhasta tai kannesta, kun galtsun kansiskanni on aika rupinen.


niin kova sana kyllä oli aikanaan, että paljon tuota pelkkää koteloa luultavasti pöllittiin vuokraamoista.


http://www.fixgalleria.net/release.php?id=1611


sininen kylkikuvallinen showtime lienee

Rantala 5.8.2013 14:55

En muuten muista Commandon vuokranauhaa ikinä nähneeni missään. Jotenkin mulla oli sellainen mielikuva että Commando olisi ollut oranssikantisena Transworldina, mutta taidan sekoittaa Rambo 2 ja Raakaan keikkaan. 

Roscoe 5.8.2013 16:28

Commando oli tosiaan Showtimen kasetteja (julkaisu vuonna 1987) ja aivan kuten Carson veikkaili: sininen sekä kylkikuvallinen. Olisin liittänyt tähän erittäin hyvälaatuisen kansipaperiskannin arkistoistani, mutta enpä suoraan sanoen tiedä miten moinen tapahtuu (kuvat pitänee ensin ladata jollekin kuvapalvelimelle?). Harvemmin tuo on viime vuosina vastaan tullut, mutta muistan kyllä elävästi lapsuudestani, kun Commando ilmestyi lähivuokraamon hyllyille.

Xialong 6.8.2013 11:48
Roscoe (5.8.2013 16:28)

Commando oli tosiaan Showtimen kasetteja (julkaisu vuonna 1987) ja aivan kuten Carson veikkaili: sininen sekä kylkikuvallinen. Olisin liittänyt tähän erittäin hyvälaatuisen kansipaperiskannin arkistoistani, mutta enpä suoraan sanoen tiedä miten moinen tapahtuu (kuvat pitänee ensin ladata jollekin kuvapalvelimelle?). Harvemmin tuo on viime vuosina vastaan tullut, mutta muistan kyllä elävästi lapsuudestani, kun Commando ilmestyi lähivuokraamon hyllyille.



Lataa vaikka käyttäen imgur.com sivustoa.

Roscoe 6.8.2013 13:57

Kiitoksia Xialong :) Vielä sitä jotain uutta oppii... Tässäpä siis Arnold SchwarTzeneggerin Commandon kansipaperi:




9H1nodY.jpg

Carson 7.8.2013 07:20

get taauun.. no niin, se on maailman paras elokuva koodattu galleriaan talteen, kansikuvan päällelatausta miettii jonkun tovin ennenkuin se vaihtuu