Dotcom (22.4.2005 21:10)
Mä oon aina ollu sitä mieltä et transformers on ihan gay.





Sen huomaa jo nimestä.



Mutta hei, huomasin Kampin Makuunin uutuushyllyllä uuden Action Force ‑elokuvan DVD-julkaisun. Ottakaa.