25.4.2005 10:44
Dotcom (22.4.2005 21:10)Mä oon aina ollu sitä mieltä et transformers on ihan gay.
Sen huomaa jo nimestä.
Mutta hei, huomasin Kampin Makuunin uutuushyllyllä uuden Action Force ‑elokuvan DVD-julkaisun. Ottakaa.