Action Force

Rikhard 22.4.2005 11:33
Jumbu (21.4.2005 23:28)
Rikhard (21.4.2005 20:48)
1/91 on tuplapaksu erikoisnumero Snake Eyesin syntytarinaa.



Niin tää tais olla se missä näkyi sen kasvot.





Ööh... Muistelen että tässä numerossa ei kasvoja oikeen näy, vaikka ekaa kertaa lukiessa niin vahvasti oletin. Haahuilevat hieman viidakossa ja Snake Eyesilla on muistaakseni sellainen lätsä päässä minkä varjo peittää kasvot. Saatan muistaa väärinkin, mutta mä muistelen että Snake Eyesin kasvot nähdään vasta Top Secret kannen omaavassa numerossa joskus 92-93, sekä onnettomuudesta jäänellä arvella, että ilman.



Ainakin jossain myöhemmissä numeroissa Snake Eyes lähtee lätkimään sotilastukikohdasta, syystä joka taisi olla Scarlett. Herralla on niissä numeroissa joku kuminaamari, minkä kerrottiin olevan samanlainen kuin hänet omat kasvonsa, vai suorittikohan joku huipputohtori Destron rahoilla Snake Eyesille täyden naamaremontin... confused.gif



Hitto kun voisi kaivaa nuo lehdet taas tuolta hyllyn päältä ja kahlata läpi, mutta on senverran kiire, ettei millään ehtisi. Ens viikolla sitten.



Jumbu (21.4.2005 23:28)
Joo, mäkin muistan. Niillä pahiksilla oli, joku tyyppi joka teloitti tylysti hyviksiä johonkin kuoppaan. Mä olin, että: "Ei noin saa tehdä!".




Se oli Saw Viper, tjsp.
Jumbu 22.4.2005 11:36
Rikhard (22.4.2005 10:34)
Jumbu (21.4.2005 23:28)
Rikhard (21.4.2005 20:48)
1/91 on tuplapaksu erikoisnumero Snake Eyesin syntytarinaa.



Niin tää tais olla se missä näkyi sen kasvot.





Ööh... Muistelen että tässä numerossa ei kasvoja oikeen näy, vaikka ekaa kertaa lukiessa niin vahvasti oletin. Haahuilevat hieman viidakossa ja Snake Eyesilla on muistaakseni sellainen lätsä päässä minkä varjo peittää kasvot. Saatan muistaa väärinkin, mutta mä muistelen että Snake Eyesin kasvot nähdään vasta Top Secret kannen omaavassa numerossa joskus 92-93, sekä onnettomuudesta jäänellä arvella, että ilman.





Hmm, muistin siis varmaan väärin. Pitää tosiaankin kaivella lehdet esille kun menen käymään vanhempien luona. Onko tää nyt sitä kidultia?
Jumbu 22.4.2005 11:39
Rikhard (22.4.2005 10:34)
Jumbu (21.4.2005 23:28)
Joo, mäkin muistan. Niillä pahiksilla oli, joku tyyppi joka teloitti tylysti hyviksiä johonkin kuoppaan. Mä olin, että: "Ei noin saa tehdä!".




Se oli Saw Viper, tjsp.





Eli tämä. Mulla oli tuo figurikin. Yleensä Saw Viper koki julman kuoleman leikeissäni. devil2.gif:)' />
Dotcom 22.4.2005 13:31

Saisko jotain potentiaalisia mestoja kehiin mistä kannattas käydä katsomassa? Kävin parissa, vedin vesiperän. Huutonetissa oli random-numeroo myynnissä.

Ilja Rautsi 22.4.2005 13:36

Taisit olla Helsingistä? Käy Kontulan divarissa, siellä oli jotain 5-6 numeroa. On siinä ostarilla, näkyy heti kun tulet ulos metrosta siitä ovesta, joka on metron menosuuntaan keskustasta päin tullessa.

Antti Näyhä 22.4.2005 13:43

Lasten juttuja. Äijät leikki tietysti Transformerseilla.

Jumbu 22.4.2005 13:56
Antti Näyhä (22.4.2005 12:44)
Lasten juttuja. Äijät leikki tietysti Transformerseilla.



Pyh, tylsiä laatikkopäitä.
JariM 22.4.2005 17:08
Saisko jotain potentiaalisia mestoja kehiin mistä kannattas käydä katsomassa? Kävin parissa, vedin vesiperän. Huutonetissa oli random-numeroo myynnissä.




Oletko kokeillut Kulkukatin poika ‑liikettä Läntisellä Brahenkadulla?

Siellä on aika paljon suomennettuja sarjakuvia.



Kulkukatin poika
KCrimso 22.4.2005 18:39
Antti Näyhä (22.4.2005 12:44)
Lasten juttuja. Äijät leikki tietysti Transformerseilla.





Ei kun kaikista äijimmät leikki tietenkin paitsi GI Joe figuilla ja Transformersseilla niin myös Star Wars- ja He-Man hahmoilla.



Näin jälkikäteen ajatellen, taisin saada liikaa viikkorahaa...
Dotcom 22.4.2005 20:09

"Pääkaupunkiseudulta."





Mä oon aina ollu sitä mieltä et transformers on ihan gay. Pitää varmaan lähtee Kontulaan ghettoilemaan. Otan myös vastaan ilmoituksia Action Forcejen liikkeistä. Kävin Järvenpääläisessä divarissa tänään, jossa on aika kivasti sarjiksia. Siellä oli kaikkea muuta paitsi juuri noita Action Forceja. Joku tyyppi oli putsannut mestat enne mua setä tiesi kertoa. Perkele.
Petri Kopakkala 23.4.2005 05:10
iljalumpsis (21.4.2005 18:16)
Noita näkyi Kontulassa tänään. Minä en koskaan lapsenakaan näistä välittänyt, vaikka sarjakuvia koko ajan luinkin.







Mullapas on ihan hauskaa ja vitaalia tietoa Iljan sarjiksista hommaamasta rahapotista!
Antti Näyhä 23.4.2005 05:34
KCrimso (22.4.2005 17:40)
Ei kun kaikista äijimmät leikki tietenkin paitsi GI Joe figuilla ja Transformersseilla niin myös Star Wars- ja He-Man hahmoilla.


Kyllä meidän korttelissa vaan oltiin tiukasti sitä mieltä, että GI Joet ja erityisesti He-Manit oli käytännössä parpinukkeja. Isoja metallisia ropotteja se olla piti.



Tuoreessa muistissa ala-asteelta on myös yksi pari vuotta vanhempi ns. kovis, joka välitunnilla kieltäytyi tiukasti keskustelemasta nuorempien kanssa "kaiken maailman pikkulasten leluista", mutta koulun jälkeen tuli energonin kiilto silmässä tyrkyttämään omia ropottejaan vaihtoon.



Edit: yksi kaveri osti kerran synttärilahjaksi ruman ja juntin muovisen ewok-nallekarhun. Vieläkin vituttaa. Onneksi siltä sai sentään revittyä jalat irti.
Ilja Rautsi 23.4.2005 12:28
Petri Kopakkala (23.4.2005 05:11)
iljalumpsis (21.4.2005 18:16)
Noita näkyi Kontulassa tänään. Minä en koskaan lapsenakaan näistä välittänyt, vaikka sarjakuvia koko ajan luinkin.







Mullapas on ihan hauskaa ja vitaalia tietoa Iljan sarjiksista hommaamasta rahapotista!





Viiden aikaan näyttää olleen hauskaa...paljasta nyt minullekin, mistä on kyse. Marvel-kilpa?
Petri Kopakkala 23.4.2005 14:31
iljalumpsis (23.4.2005 12:29)
Petri Kopakkala (23.4.2005 05:11)
iljalumpsis (21.4.2005 18:16)
Noita näkyi Kontulassa tänään. Minä en koskaan lapsenakaan näistä välittänyt, vaikka sarjakuvia koko ajan luinkin.







Mullapas on ihan hauskaa ja vitaalia tietoa Iljan sarjiksista hommaamasta rahapotista!





Viiden aikaan näyttää olleen hauskaa...paljasta nyt minullekin, mistä on kyse. Marvel-kilpa?





Bro voitti samasta skabasta Wolverine t-paidan. Tulokset Ryhmä X no:11/95.

Nettosit pääpotin 1000 markkaa. Muistatko mihin sijoitit rahanat?
Ilja Rautsi 23.4.2005 14:38
Spoileri
SARJAKUVIIN!