22.4.2005 11:33
Jumbu (21.4.2005 23:28)Rikhard (21.4.2005 20:48)1/91 on tuplapaksu erikoisnumero Snake Eyesin syntytarinaa.
Niin tää tais olla se missä näkyi sen kasvot.
Ööh... Muistelen että tässä numerossa ei kasvoja oikeen näy, vaikka ekaa kertaa lukiessa niin vahvasti oletin. Haahuilevat hieman viidakossa ja Snake Eyesilla on muistaakseni sellainen lätsä päässä minkä varjo peittää kasvot. Saatan muistaa väärinkin, mutta mä muistelen että Snake Eyesin kasvot nähdään vasta Top Secret kannen omaavassa numerossa joskus 92-93, sekä onnettomuudesta jäänellä arvella, että ilman.
Ainakin jossain myöhemmissä numeroissa Snake Eyes lähtee lätkimään sotilastukikohdasta, syystä joka taisi olla Scarlett. Herralla on niissä numeroissa joku kuminaamari, minkä kerrottiin olevan samanlainen kuin hänet omat kasvonsa, vai suorittikohan joku huipputohtori Destron rahoilla Snake Eyesille täyden naamaremontin...
Hitto kun voisi kaivaa nuo lehdet taas tuolta hyllyn päältä ja kahlata läpi, mutta on senverran kiire, ettei millään ehtisi. Ens viikolla sitten.
Jumbu (21.4.2005 23:28)Joo, mäkin muistan. Niillä pahiksilla oli, joku tyyppi joka teloitti tylysti hyviksiä johonkin kuoppaan. Mä olin, että: "Ei noin saa tehdä!".
Se oli Saw Viper, tjsp.