Pyöriikö näitä sarjiksia vielä missään? Mistä kannattaisi metsästää? Haluaako kukaan luopua omistaan?
Ne ukot on mulla vielä tallessa...
Pyöriikö näitä sarjiksia vielä missään? Mistä kannattaisi metsästää? Haluaako kukaan luopua omistaan?
Vittumainen vastaus, mutta annan silti ihan vaan piruillakseni. Löytyy kaikki numerot, mukaanlukien se lelukaupoissa jaettu bonuslehtinen, mutta en myy.
Dotcom (21.4.2005 11:56)Pyöriikö näitä sarjiksia vielä missään? Mistä kannattaisi metsästää? Haluaako kukaan luopua omistaan?
Ne ukot on mulla vielä tallessa...
Multa löytyy muutama vuosikerta ehkä kotitalon vintiltä jollei äiti ole heittänyt niitä menemään. Kun tarkemmin ajattelin niin varmaan on heittänyt. Mutta voin tarkistaa kun menen viikonloppuna käymään siellä. En pyydä liikoja. Ukkeleitakin varmaan löytyy. Tosin kuten Goose kirjoitti, luulisi noita löytyvän divareistakin. Lehtiä siis. Snake-eyes ja se toinen ninja (jolla oli kädessä ne punaiset viivat) olivat mun suosikit.
Lohjan divarissa on kanssa noita pyörinyt.
Jumbu (21.4.2005 12:14)Snake-eyes ja se toinen ninja (jolla oli kädessä ne punaiset viivat) olivat mun suosikit.
Noita näkyi Kontulassa tänään. Minä en koskaan lapsenakaan näistä välittänyt, vaikka sarjakuvia koko ajan luinkin.
Romero (21.4.2005 17:15)Jumbu (21.4.2005 12:14)Snake-eyes ja se toinen ninja (jolla oli kädessä ne punaiset viivat) olivat mun suosikit.
Ninjoista minäkin tykkäsin eniten. Noita punaisia viivoja en muista mutta jos kyseessä oli valkoasuinen ninja niin sehän oli Storm Shadow.

Minulta löytyy myös nämä kaikki. Ja tietysti se Rikhardin jo mainitsema lelukauppojen bonuslehti sekä yhden Action Force ‑seikkailun sisältävä Transformers-spesiaali 2/89 (Sisältää Action Force tarinan "Putkitöitä".) ja Transformers/Action Force ‑spesiaali "Alfan kaappaus". Eivät ole myytävänä.
Onkos Rikhardilla tallella se kuva jostain numerosta, missä Cobra Commander ja Destro kukkoilevat ILMAN NAAMIOITA avoautolla, ja ovat löysät housuissa kun vaivainen poliisi haluaa nähdä herrojen ajokortin..
Aikamoinen läjä noita lehtiä näkyy hyllyssä olevan. En tiedä onko kaikkia. Minäköhän vuonna julkaisu lopetettiin? Kaikki figuurit ovat valitettavasti kadonneet ties minne.
KCrimso (21.4.2005 19:59)Minäköhän vuonna julkaisu lopetettiin?
KCrimso (21.4.2005 19:59)En tiedä onko kaikkia. Minäköhän vuonna julkaisu lopetettiin? Kaikki figuurit ovat valitettavasti kadonneet ties minne.
Rikhard (21.4.2005 20:48)Joku muu voi varmaan kertoa noiden Alfan kaappauksen ja "Putkitöitä" ‑erikoisnumeroiden ilmestymisvuoden. Ne on mulla muuttolaatikoissa jossain, enkä jaksaisi kaivaa.
Rikhard (21.4.2005 20:48)1/91 on tuplapaksu erikoisnumero Snake Eyesin syntytarinaa.
Rikhard (21.4.2005 20:48)92-93 supistettiin julkaisutahtia kymmeneen numeroon vuodessa ja jopa sankareita alkoi kaatua taisteluissa.