Festarikesä 2005

Antti Tohka 7.3.2005 15:16
Jumbu (7.3.2005 14:08)
Apocalypse Dudes on minustakin se paras levy Turbonegroilta, mutta melkein samaa luokkaa on bändin eka eli Hot Cars and Spent Contraceptives. Se on kunnon mölyä. Bändikuvakin on hiukan erilainen kuin myöhemmillä levyillä. Yritin löytää netistä kuvaa, mutta en onnistunut.

Totahan on olemassa parillakin kannella. No musta toi Hot Cars on just sitä, mitä G.P.O. sanoi. En itse ole jaksanut kuunnella sitä juuri ollenkaan, vaikka olen omistanut sen yli 10 vuotta.
Flash 7.3.2005 15:18
Bad Rain (7.3.2005 10:35)
Kuulin juuri itse hevosen suusta että Twisted Sister saapuu tänä vuonna Suomeen. Tieto on vielä vahvistamaton, joten en tiedä onko kyseessä festarikeikka vai esim. jäähallitsydeemi.

Twistarit kiertää ainakin Englannissa Alice Cooperin lämppärinä, joten toivoa on hyvinkin, että tulisivat myös Tampereen keikalle. Myös Cheap Trick kiertää tänä vuonna Alicen kanssa.
Jumbu 7.3.2005 15:25
Antti Tohka (7.3.2005 15:17)
Jumbu (7.3.2005 14:08)
Apocalypse Dudes on minustakin se paras levy Turbonegroilta, mutta melkein samaa luokkaa on bändin eka eli Hot Cars and Spent Contraceptives. Se on kunnon mölyä. Bändikuvakin on hiukan erilainen kuin myöhemmillä levyillä. Yritin löytää netistä kuvaa, mutta en onnistunut.

Totahan on olemassa parillakin kannella.

Tarkotin semmosta mustavalkoista kuvaa, jossa on viisi tavallisen näköistä nuorta jolppia, joista rohkein näyttää aurinkolaseissaan kameralle keskisormea. Ainakin uusintapainos-LP:ssä on semmoinen.
chachi 7.3.2005 15:34

Ai, tämmöistäkö meinasit?

Humphrey Bogart 7.3.2005 16:59
Artemisa Absinthium (7.3.2005 15:09)
Provinssiin olen tulossa minäkin. Onhan se jo korkea aikakin. Turbonegro ratkasi asian.

Vituttaa vaan koko seinäjoki.

Ei kannata kirjoitella tuollaisia foorumeille. Täälläkin on vihaisia toukohousuja Seinäjoelta joilta voi tulla sitten paikan päällä lettuun.
Jumbu 7.3.2005 18:56
chachi (7.3.2005 15:35)
Ai, tämmöistäkö meinasit?

Osapuilleen.
Artemisa Absinthium 8.3.2005 07:33
Humphrey Bogart (7.3.2005 18:00)
Ei kannata kirjoitella tuollaisia foorumeille. Täälläkin on vihaisia toukohousuja Seinäjoelta joilta voi tulla sitten paikan päällä lettuun.

Iip. Otan sanani takaisin. Rakastan seinäjokea ja kaikkia jotka asuvat siellä.
G.P.O. 8.3.2005 10:39
Flash (7.3.2005 16:19)
Bad Rain (7.3.2005 10:35)
Kuulin juuri itse hevosen suusta että Twisted Sister saapuu tänä vuonna Suomeen. Tieto on vielä vahvistamaton, joten en tiedä onko kyseessä festarikeikka vai esim. jäähallitsydeemi.

Twistarit kiertää ainakin Englannissa Alice Cooperin lämppärinä, joten toivoa on hyvinkin, että tulisivat myös Tampereen keikalle. Myös Cheap Trick kiertää tänä vuonna Alicen kanssa.

Imperiumissa kertovat että keikka olisi täällä Oulussa Janne Niinimaan ja kumppaneiden ideoimalla Teatrialla 7.5. Sopii mulle aika mainiosti. devil2.gif:)' />
Bad Rain 8.3.2005 11:36
G.P.O. (8.3.2005 10:40)
Imperiumissa kertovat että keikka olisi täällä Oulussa Janne Niinimaan ja kumppaneiden ideoimalla Teatrialla 7.5. Sopii mulle aika mainiosti.  devil2.gif:)' />

Lähempänäkin tuo olisi voinut olla mutta aivan helvetin sama, sinne mennään joka tapauksessa.
Bitnik 8.3.2005 13:08

Pellavarock: Mokoma, Tarot, Beseech (Ruotsi), Impaled Nazarene, Entwine, Teräsbetoni, Stam1na ja Korpiklaani.

Ruisrockin esiintyjät vielä tänään.
Bitnik 8.3.2005 15:07

Ruisrock:

Rammstein (GER), Velvet Revolver (USA), HIM, Flogging Molly (USA), The Hives (SWE), Within Temptation (NED), The Ark (SWE), Hellacopters (SWE), Zen Cafe, Maija Vilkkumaa, Hanoi Rocks, CMX, Children of Bodom, Apocalyptica, Kotiteollisuus, Mokoma, Teräsbetoni, Tik Tak, Negative, Indica, The 69 Eyes, 22 Pistepirkko, Disco Ensemble, Damn Seagulls, Apulanta, Jonna Tervomaa, Quintessence, YUP, The Poets of The Fall, Liekki, Sir Elwoodin hiljaiset värit, Tuomari Nurmio ja Alamaailman vasarat

, Ismo Alanko, Kalle Ahola.

Hirveän vaikeaa olisi tehdä mielikuvituksettomampaa listaa. Missä viipyy festarikesän suurin päräyttäjä?
Antti Tohka 8.3.2005 15:08
Bitnik (8.3.2005 14:08)
Ruisrock: 

Rammstein (GER), Velvet Revolver (USA), HIM, Flogging Molly (USA), The Hives (SWE), Within Temptation (NED), The Ark (SWE), Hellacopters (SWE), Zen Cafe, Maija Vilkkumaa, Hanoi Rocks, CMX, Children of Bodom, Apocalyptica, Kotiteollisuus, Mokoma, Teräsbetoni, Tik Tak, Negative, Indica, The 69 Eyes, 22 Pistepirkko, Disco Ensemble, Damn Seagulls, Apulanta, Jonna Tervomaa, Quintessence, YUP, The Poets of The Fall, Liekki, Sir Elwoodin hiljaiset värit, Tuomari Nurmio ja Alamaailman vasarat

, Ismo Alanko, Kalle Ahola.

Hirveän vaikeaa olisi tehdä mielikuvituksettomampaa listaa. Missä viipyy festarikesän suurin päräyttäjä?

Miksi sä listaat näiden maailman tylsimpien festareiden artisteja tänne. Tulee paha mieli.
Bitnik 8.3.2005 15:13

Mun mielestä on kätevää että nää on kaikki samassa paikassa eikä tarvi kahlata koko nettiä läpi.

Antti Tohka 8.3.2005 15:17

Voisko tähän palveluun liittää myös muut Euroopan festarit? Tai ainakin Baltiassa ja Keski-Euroopassa järjestettävät.

Bitnik 8.3.2005 15:31

Primavera, Barcelona

26-28.5.

Sonic Youth, Iggy and the Stooges, Christina Rosenvinge, Erase Errata, Gang of Four, Erlend Oye, Isis, Mercury Rev, New Order, Polysics, Psychic TV, The Arcade Fire, The Go!Team, The Human League, They Might Be Giants, Tortoise...

http://www.primaverasound.com/