Red Right Hand (16.6.2005 16:44)Humphrey varmaan tietää sitten oikeat parkkipaikat paremmin.
No, mä nyt olen viimeinen jolta kannattaa kysellä parkkeerauksista, parkkipaikoista tai mihinkään autoihin liittyvistä. Ei ole tarvinnut miettiä kyseisiä asioita juuri ollenkaan. Sitä paitsi mä olen aina huono neuvomaan missä on mikäkin. Onhan siinä niitä sivukatuja ja eikö siitä Ruutimarketin ympäristöstä voisi löytyä tilaa. Siis jos on nopea. Ja mikä on inhimillinen kävelymatka? Joku voi nähdä sen niin että kauppaoppilaitoksen pihalta tai Sahanlammen uimarannalta on lyhyt, mutta jonkun mielestä siitä voi olla aivan liian pitkä. Jos joku asustaa festareiden aikana näissä maisemissa niin siinä ollaan jo meikäläisen kotinurkilla. Tämä ei ollut kuitenkaan kutsu. Paitsi naisille.
Tuo RRH:n mainitsema vihje kelpaa mulle. Usein olen aina etsimässä sopivaa aukkoa leirintäalueelle, kun siellä se (?) kaikki tapahtuu.
Tää on muuten varmaan viimeinen viesti, mitä ehdin kirjoitella enkä varmaan enää ehdi lukemaan kommentteja joten ei muuta kuin nähärään! Huomenna muuten ainakin varmuudella notkun Ruutimarketin nurkilla juomassa kaljaa kolmen ja viiden välillä. Että jos joku sattuu käymään niihin aikoihin kaupassa niin mulla on se British Steelin paita.
Let's festival!