Festarikesä 2005

Humphrey Bogart 16.6.2005 19:57
Red Right Hand (16.6.2005 16:44)
Humphrey varmaan tietää sitten oikeat parkkipaikat paremmin.

No, mä nyt olen viimeinen jolta kannattaa kysellä parkkeerauksista, parkkipaikoista tai mihinkään autoihin liittyvistä. Ei ole tarvinnut miettiä kyseisiä asioita juuri ollenkaan. Sitä paitsi mä olen aina huono neuvomaan missä on mikäkin. Onhan siinä niitä sivukatuja ja eikö siitä Ruutimarketin ympäristöstä voisi löytyä tilaa. Siis jos on nopea. Ja mikä on inhimillinen kävelymatka? Joku voi nähdä sen niin että kauppaoppilaitoksen pihalta tai Sahanlammen uimarannalta on lyhyt, mutta jonkun mielestä siitä voi olla aivan liian pitkä. Jos joku asustaa festareiden aikana näissä maisemissa niin siinä ollaan jo meikäläisen kotinurkilla. Tämä ei ollut kuitenkaan kutsu. Paitsi naisille.

Tuo RRH:n mainitsema vihje kelpaa mulle. Usein olen aina etsimässä sopivaa aukkoa leirintäalueelle, kun siellä se (?) kaikki tapahtuu.

Tää on muuten varmaan viimeinen viesti, mitä ehdin kirjoitella enkä varmaan enää ehdi lukemaan kommentteja joten ei muuta kuin nähärään! Huomenna muuten ainakin varmuudella notkun Ruutimarketin nurkilla juomassa kaljaa kolmen ja viiden välillä. Että jos joku sattuu käymään niihin aikoihin kaupassa niin mulla on se British Steelin paita. biggrin.gif Siinä on pari mukavaa kiveä joilla on mukava istuskella ja juoda kaljaa. Joo, tää meni taas siihen bongaamiseksi.

Let's festival!
Antti Tohka 17.6.2005 09:12

mista vetoo, etta taa toukohousutapaaminen menee ihan vituiks.

Artemisa Absinthium 17.6.2005 12:37
r2d2 (15.6.2005 10:01)
provinssiin juu.

mut tunnistaa siitä että mulla on vaaleenpunanen vesipyssy.

Provinssiin Provinssiiin!

Mitenkäs oli sen #gore-lipun laita. Tänäänhän voisit väsätä sellasen. Vai pitäskö laittaa vain gorehound-paita keppiin?
Humphrey Bogart 17.6.2005 13:37
Antti Tohka (17.6.2005 09:13)
mista vetoo, etta taa toukohousutapaaminen menee ihan vituiks.

Sua vaan vituttaa, kun et ole messissä.

En sitten rupea painimaan. Tohkan kanssa voisinkin. dribble.gif

Joo, mutta nyt menoksi!
Bitnik 18.6.2005 00:22
(17.06 22:18) Seinäjoella alkanut Provinssirock työllistää Seinäjoen poliisia ja Pohjanmaan hätäkeskusta. ”Vauhti kiihtyy”, todettiin Pohjanmaan hätäkeskuksen perjantai-illan tiedotteessa.

Veikkauksia ketkä elitisteistä otetaan ns. säilöön?
kongon oskari 18.6.2005 01:12
Bitnik (18.6.2005 00:23)
(17.06 22:18) Seinäjoella alkanut Provinssirock työllistää Seinäjoen poliisia ja Pohjanmaan hätäkeskusta. ”Vauhti kiihtyy”, todettiin Pohjanmaan hätäkeskuksen perjantai-illan tiedotteessa.

Turhaa hehkutusta, heitin ohiajaessani yhden tutun Törnävään 23.00 ja hyvin leppoisalta näytti. Ei kähinää eikä sinisiä valoja missään. Keskusta-alue oli lähes autio.
Kat 18.6.2005 21:53
Bitnik (18.6.2005 00:23)

Elististien Provinssi-miitti on siirretty olosuhteista johtuen ladon takaa paikalliseen putkaan.
Humphrey Bogart 19.6.2005 17:12

Valitettavasti Tohka oli sitten osittain oikeassa. Allekirjoittaneen lisäksi oikealle kohdalle eksyi vain Jakel ja Rautsi. Olisin odottanut, että RRH sentään osuu kohdalle, kun itse miittinkiä oli väsäämässä. Jakelin Rambo-lippu oli hieno ja ei ollut vaikea arvata, että tässä on varmaan oikeaa porukkaa. Iljan tapaaminen oli toki hienoa, Suomen virallinen Christopher Lambert ‑fani livenä!

Poliisiopistoistakin taidettiin jotakin keskustella, vai muistanko väärin? Tänään ei jaksanut enää vaivautua alueelle, eilenkin homma jäi vähän kesken, kun tuli niin kova hikka ettei voinut muuta kuin luovuttaa ja lähteä nukkumaan. blink.gif Lisäksi Ilja voi sitten välittää kiitokset mukavalle seuralaiselleen alkoholin makuisista juomatarjoiluista.
Antti Tohka 19.6.2005 17:57
Humphrey Bogart (19.6.2005 15:13)
Valitettavasti Tohka oli sitten osittain oikeassa. Allekirjoittaneen lisäksi oikealle kohdalle eksyi vain Jakel ja Rautsi. Olisin odottanut, että RRH sentään osuu kohdalle, kun itse miittinkiä oli väsäämässä.

Kuka se runkku oli, joka lähetteli mulle tekstareita lauantaina Törnävänsaarelta?
k-mikko 19.6.2005 20:43

Eli siis elitistejä oli melkein kaksi kertaa enemmän Kalliossa eilen. Tässä se taas nähdään, Provinssissakin tavanneista 2 oli tsadista.

Antti Tohka 28.6.2005 19:58

No nii vitun homot ja huorat. Valitettavast int2000:n back up on kuin kepulaisen lupaus, mutta taalla dainis-vitun-roskilde-ssaaaa meininki on ihan jees. Datarockkia tuli katsottua sen verran kuin kestin. Ehka noin 15 minsaa. Onhan noita taideopiskelijadiscopadeja nahty. Jotenkin sita motherfuckin cashia palaa taalla ihan saatanasti. Nyt tsiigaan Pusher kakkosta leffatelttaan (huomenna on kolmosen ennakkonaytos).

Amadeus 28.6.2005 20:05
Antti Tohka (28.6.2005 18:59)
No nii vitun homot ja huorat. Valitettavast  int2000:n back up on kuin kepulaisen lupaus, mutta taalla dainis-vitun-roskilde-ssaaaa meininki on ihan jees. Datarockkia tuli katsottua sen verran kuin kestin. Ehka noin 15 minsaa. Onhan noita taideopiskelijadiscopadeja nahty. Jotenkin sita motherfuckin cashia palaa taalla ihan saatanasti. Nyt tsiigaan Pusher kakkosta leffatelttaan (huomenna on kolmosen ennakkonaytos).

Pidähän siellä hauskaa ja muista toimia toukohousupoliisina. Tulipa Nummessakin käytyä mielenkiintoisia keskusteluja tsadilaisista/toukohousuista Tohkan innoittamana. Tosin keskustelujen sisältöä en sitten enää muistakaan. thumbsup.gif
Bitnik 28.6.2005 21:04
Antti Tohka (28.6.2005 19:59)
Nyt tsiigaan Pusher kakkosta leffatelttaan (huomenna on kolmosen ennakkonaytos).

Kolmosta ei näytetä Roskildessa.

Juliette & The Licks ja Apocalyptica lisätty Ankkarockiin.

Lohjalla on mielenkiintoisen line-upin omaava yhden päivän festari Tuntuma: Pähkinäniemessä 23.7 – Wasted, Underwater Sleeping Society, Presley Bastards, Wasara, Abduktio, Sinisthra, Velvet Desperados. Liput 6 euroa.
k-mikko 28.6.2005 21:46

Niin paljon kuin Ankkarockia vihaankin näyttää vahvasti siltä, että tulee ostettua kahden päivän lippu. Siihen ei tosin ole Juliette eikä Apocalyptica syynä, vaan ennemminkin se, että toinen kahden viikon lomajaksoistani alkaa silloin ja toimii samalla lämmittelynä Unkarin reissulle.

MiR 29.6.2005 14:21
Amadeus (28.6.2005 20:06)
Tulipa Nummessakin käytyä mielenkiintoisia keskusteluja tsadilaisista/toukohousuista Tohkan innoittamana. Tosin keskustelujen sisältöä en sitten enää muistakaan.  thumbsup.gif

Joo, jotain tuollaista taidettiin siellä olutteltalla turista kun Humhrey yritti epätoivoisesti päästä laulamaan karaokea. Joudutaan muuten odottamaan ensi vuoteen ennen kuin mr. Bogartin karaoke-kyvyt päästään toden teolla punnitsemaan.

Yleinen päätelmä taisi olla se, että tsadi on täynnä toukohousuja – kai?