Mistä luopua

Antti Tohka 25.10.2004 12:32
Disco Studd (24.10.2004 13:20)
Ja minun ratkaisuni kaikkiin tässä ketjussa esiin tulleisiin ongelmiin on helppo ja suositeltava: en kerää paljon leffoja. Käyn teattereissa.

Aika harvoin Disco päästää suustansa edes etäisesti järkevää, mutta tuohan on totuus. Sairaudestahan tämä hamstraaminen johtuu, järkevintä ja antoisinta olsii tosiaan käydä tsekkaamassa leffat teatterissa.
netzach 25.10.2004 13:09
Antti Tohka (25.10.2004 11:33)
Disco Studd (24.10.2004 13:20)
Ja minun ratkaisuni kaikkiin tässä ketjussa esiin tulleisiin ongelmiin on helppo ja suositeltava: en kerää paljon leffoja. Käyn teattereissa.

Aika harvoin Disco päästää suustansa edes etäisesti järkevää, mutta tuohan on totuus. Sairaudestahan tämä hamstraaminen johtuu, järkevintä ja antoisinta olsii tosiaan käydä tsekkaamassa leffat teatterissa.

Teatterissa ei saa syödä samalla pizzaa, piereskellä, maata sängyssä eikä myöskään runkkaamista katsota hyvällä. Jatkan hamstrausta.
jukkasil 25.10.2004 13:20
Antti Tohka (25.10.2004 12:31)
Koskas Jukka järjestää elitisteille böndefestarit tuossa vajassa? Ensiksi katsotaan leffoja ja juodaan sahtia, sitten käydään saunassa, sitten ruvetaan tappelemaan ja lopulta sammutaan lehmänpaskaan.

Night Visions goes Heinähattula?

Ikävä kyllä tuota lehmänpaskaa emme omista, eikä vuohen papanat (= kuivia pelkkää kuitua sisältäviä) oikein aja samaa asiaa. Kaikki muut osa-alueet onkin huomattavasti helpompi toteuttaa. Toisaalta, tuo lehmänpaskan hankintahan on vain järjestelykysymys ...
Kat 25.10.2004 13:23
Antti Tohka (25.10.2004 12:33)

Muuten ihan hyvä idea, mutta tulisi vähän kalliiksi reissata Honkkariin joka toinen viikonloppu. ;-)
MiR 25.10.2004 13:34
netzach (25.10.2004 13:10)
Teatterissa ei saa syödä samalla pizzaa...

Ah, mikä onkaan parempaa krapulassa kuin syödä pari pizzaa viipale/vartti vauhdilla ja tuijottaa jotain aivotonta (eli olotilaan täydellisesti sopivaa) toimintapläjäystä muutaman tunnin annoksen. Mikäli on ollut tavallista rankempi reissu voi vielä käydä vessassakin vartin välein, moista ei oikein siedettäisi teatterissa.
Bad Rain 25.10.2004 14:03

Joo, eihän leffateatterien normaalilevitykseen tule niin paljon kiinnostavia elokuvia että kotiin hamstraamisen voisi lopettaa.

Huomenna onkin taas leffateatteripäivä.
Fantomas 25.10.2004 15:57

Jukkasilin kuvauksessa kiteytyy aika pitkälle mun unelma asumisesta. En nimittäin voi sietää naapureita enkä oikeestaan muutenkaan ihmisiä livenä. Kaverin vanhemmat ostivat aikoinaan Hevonpäästä(Sauvo, Masku?) pakettiin laitetun maatilan jolta löytyy päärakennuksesta upea tupakeittiö ja ties kuinka monta huonetta. Lisärakennuksessa on helvetin iso autotalli, ylisillä siis. Alakerrasta sauna ja liiterivajat ym. Pellon jälkeen näkyy vesistö ja metsä. Aivan mahtava.

Itse aiheesta sen verran, että VHS:t on pahvilaatikoissa ja duunin varastossa. Videot annoin kaverille lainaan. DVD:tä omistan ruhtinaalliset 11 kpl! Ne mahtuu kenkälaatikkoon. Kun vuokraan DVD:n, katson sen Playstationilla.

Suosittelen satojen tai tuhansien leffojen omistajia muuttamaan landelle sp_ike.gif
Antti Tohka 25.10.2004 16:13
jukkasil (25.10.2004 11:21)
Antti Tohka (25.10.2004 12:31)
Koskas Jukka järjestää elitisteille böndefestarit tuossa vajassa? Ensiksi katsotaan leffoja ja juodaan sahtia, sitten käydään saunassa, sitten ruvetaan tappelemaan ja lopulta sammutaan lehmänpaskaan.

Night Visions goes Heinähattula?

Ikävä kyllä tuota lehmänpaskaa emme omista, eikä vuohen papanat (= kuivia pelkkää kuitua sisältäviä) oikein aja samaa asiaa. Kaikki muut osa-alueet onkin huomattavasti helpompi toteuttaa. Toisaalta, tuo lehmänpaskan hankintahan on vain järjestelykysymys ...

Pistetään harkintaan. Elitistien Sodis. Mulle riittää toi tappelukin oikean tunnelman saavuttamiseksi ihan hyvin. Onko teidän kylillä jotain motellia tms. läävää, mihin festarikansan voisi majoittaa?
Sahhmi 26.10.2004 16:17

Kasetit laatikossa, ylimenevät kirjahyllyssä. Dvd:t vähemmän siistissä pinossa sterkkojen luona missä sitten ovat vinyylitkin. Kohta mullakin rupeaa loppumaan hyllytila, mutta siihen ratkaisuna on joku kiva laatikko tai cd:lle oma torni nii neki saa jonnekin arvoiseensa paikkaan.

Lundian tai jonku muun halpisfirman hyllyt kelpaisivat hyvin varastoksi, jos romun määrä sitten joskus alkaa uhata vapaata tilaa. Vielä noin parinsadan kasetin, n.30 dvd:n, sadan cd:n ja sitä vähemmän olevien vinyylien kasaa organisoi ilman ärräpäitä. Ainoa probleemo on seiskatuumaisten kanssa, joilla pitäisi löytää laatikko.

Landefestarit olisi pop. thumbsup.gif
Antti Näyhä 29.10.2004 15:45
charlottesometimes (26.10.2004 15:18)
Lundian tai jonku muun halpisfirman hyllyt

Lundia halpisfirma? Ei ainakaan mun kukkaroni mielestä...

Tuo on yksi syy, miksi ostan elokuvia DVD:llä lähinnä vain silloin kun ko. elokuvaa ei mitenkään pääse teatterissa näkemään eikä sitä saa mistään lainaksi tai vuokrallekaan (mikä on tietysti harmittavan yleistä). Ja koitan myös katsottuani myydä kaikki paitsi ne tärkeimmät pois.
jukkasil 31.10.2004 09:22
Fantomas (25.10.2004 15:58)
Jukkasilin kuvauksessa kiteytyy aika pitkälle mun unelma asumisesta. En nimittäin voi sietää naapureita enkä oikeestaan muutenkaan ihmisiä livenä. Kaverin vanhemmat ostivat aikoinaan Hevonpäästä(Sauvo, Masku?) pakettiin laitetun maatilan jolta löytyy päärakennuksesta upea tupakeittiö ja ties kuinka monta huonetta. Lisärakennuksessa on helvetin iso autotalli, ylisillä siis. Alakerrasta sauna ja liiterivajat ym. Pellon jälkeen näkyy vesistö ja metsä. Aivan mahtava.

Hevonpää (todella hyvä nimi muuten) on Paimion puolella Sauvonkemiöntien varrella n. 10 kilometriä allekirjoittaneen asuinpaikasta (Turku-Helsinki-moottoritien läheisyydessä), eli aika lähellä Paimion ja Sauvon rajaa. Hevonpäähän on siis osa KAUPUNKIA, pientä sellaista, joka on nimeltään Paimio.

Niin muuten, vaikka maalla asunkin, lähinpään kaupunkiin on matkaa 15 km ja moottoritiehen 10 km! tongue.gif Ja Paimiosta löytyy "etninen ruokaravintola" (Tadim!), elokuvateatteri (näyttää todella hyviä oikein amerikkalaisia suosikkielokuvia, kuten Hulk, Hämähäkkimies jne.) ja putka-nimimen juottola. Sauvosta löytyy sitten kesäisin meidän asumuksenkin ohimenevän tien varrelta pubi ja perinteinen tanssilava, jossa Matti Nykänenkin sai sen viimekesäisen sairaskohtauksensa ja siellä esiintyy kesäisin muitakin maailmanluokan esiintyjiä kuten Frederik, Matti & Teppo jne. jne. Ja Sauvon keskustassa on "Tapper's In", jossa on livemusiikkia melkein joka päivä: bluesjameja, trubaruujeja (mm. kapakan omistaja, yhdenmiehen orkesteri Rami Tapper, esittää kaiken samalla temmolla soitellen jaloillaan rumpuja käsien hakatessa kitaraa ja suun suoltaessa sulosäveliä) ja muuta karaookkea meininkiä. Kummassakaan en ole koskaan vieraillut, mutta jos turpaan haluaisi saada, kannattaisi varmaan poiketa joskus. Tuonne Tapper'siin meiltä on näköyhteys pihastamme ja viikonloppuisin iltaisin sieltä kuuluvan elämöinnin perusteella meno on varmasti hyvinkin mahtavaa.
Sahhmi 2.11.2004 11:49
Antti Näyhä (29.10.2004 14:46)
charlottesometimes (26.10.2004 15:18)
Lundian tai jonku muun halpisfirman hyllyt

Lundia halpisfirma? Ei ainakaan mun kukkaroni mielestä...

Uups. Kirjoitusvirhehän tuo on. Mutta eikös Lundian perushylly ole sellaista peruskauraa, että muut firmat ovat siitä vääntäneet halpisversioita? Huojunta saattaa vaan olla pieni sivuseikka kun tukevuus ei ole alkuperäisen tasolla...
Romero 17.11.2004 15:24
My Solution havainnollistettuna. Ei tosin mene välttämättä kovinkaan kauaa kunnes nuokin hyllyt loppuvat kesken. Pahoittelen suuriresoisia kuvia mutta näettepähän samalla mitä sontaa noihin hyllyihin on kertynyt.
Antti Tohka 17.11.2004 15:27
Romero (17.11.2004 14:25)
My Solution havainnollistettuna. Ei tosin mene välttämättä kovinkaan kauaa kunnes nuokin hyllyt loppuvat kesken.

No "mä" olen nyt päätymässä Muuramen hyllykköön, joka ilman tv- tasoa maksaa 3300e. Halpaa kuin saippua.
Romero 17.11.2004 15:30
Antti Tohka (17.11.2004 15:28)
No "mä" olen nyt päätymässä Muuramen hyllykköön, joka ilman tv- tasoa maksaa 3300e. Halpaa kuin saippua.

Kalliiksi tulevat nuo naiset.