Joku tällainen systeemi vois olla Antille fiksu vaihtoehto. Saa itse valita tilanteen mukaan onko kokoelma miehekkäästi esillä tai tyttiksen silmistä poissa.

http://www.clorders.com/prepaclocking.htm
Joku tällainen systeemi vois olla Antille fiksu vaihtoehto. Saa itse valita tilanteen mukaan onko kokoelma miehekkäästi esillä tai tyttiksen silmistä poissa.

Martin (15.10.2004 15:39)Joku tällainen systeemi vois olla Antille fiksu vaihtoehto. Saa itse valita tilanteen mukaan onko kokoelma miehekkäästi esillä tai tyttiksen silmistä poissa.
http://www.clorders.com/prepaclocking.htm
Menisikö tällainen hylly läpi Tohkan taloudessa?
netzach (15.10.2004 16:19)Olisipa jollain naisellakin samanlaisia kokoelmia.
Toki naispuolisiakin leffakeräilijöitä löytyy. Meidänkin taloutemme dvd:istä noin 600 on avopuolison hankkimia.
Antti Tohka (15.10.2004 16:50)[Lisäksi sama henkilö ehdottelee jatkuvasti, että muutetaan maalle, "koska sun levyt mahtuisivat johonkin (vitun) kartanoon paremmin".
Vaikeimpia ovat status/elintasoelokuvat, joista ei itse edes kauheasti perusta, mutta ne vaan ovat sellasia että ne täytyy pitää hyllyssä... itsellä tähän kuuluu läjä eurokauhua/crimea, spaguja ja sellasia vanhoja kungfuiluita, jossa jonkun suosikkisankarin vasen pakara vilahtaa varhaisessa stunt-roolissa.
Heh heh, tulee olemaan helvetin hauskaa kun Antti muutaman vuoden sisällä joutuu av(i)ovaimon pakottamana muuttamaan johonkin kuntaan jossa 95% asukkaista on kepuja. Voi olla että siitä repeämisestä ei toivu koskaan.
Bitnik (15.10.2004 18:28)Heh heh, tulee olemaan helvetin hauskaa kun Antti muutaman vuoden sisällä joutuu av(i)ovaimon pakottamana muuttamaan johonkin kuntaan jossa 95% asukkaista on kepuja. Voi olla että siitä repeämisestä ei toivu koskaan.
Antti Tohka (15.10.2004 17:24)No asunto on sen, joten tavallaan päättää...
Cooler King (15.10.2004 18:56)Antti Tohka (15.10.2004 17:24)No asunto on sen, joten tavallaan päättää...
Selittelyn makua. Eihän se ole mies eikä mikään joka ei saa akkaa kuriin näin tärkeässä asiassa.
Antti Tohka (15.10.2004 15:50)Tässä on nyt se ongelma, että en asu yksin. Kumppanin mielestä DVD- levyt ovat rumia (vinyylit onneksi sentään kauniita) ja satakin levyä on ihan liikaa.
Bastard (16.10.2004 11:21)Antti Tohka (15.10.2004 15:50)Tässä on nyt se ongelma, että en asu yksin. Kumppanin mielestä DVD- levyt ovat rumia (vinyylit onneksi sentään kauniita) ja satakin levyä on ihan liikaa.
Kuulostaa niin helvetin tutulta.
Pistä levyt hyllyssä kahteen riviin (jollei ole jo). Lundiaan ja IKEAn perushyllyihin ainakin mahtuu.
Antti Tohka (15.10.2004 23:32)Ei nyt tehdä tästä mitään auktoriteettikysymystä.