Elitisti 1v!
Lähinnä tarkoitan threadeja, jotka sisältävät lähinnä vain jonkin huvittavan linkin ja kommentin. Näihin tulevien replyjen määrä tuskin on kovin korkea, joten ne voisi sulkea yhden otsikon alle.
Eihän tuo siis todellakaan niin paljon häiritse, että siitä tarvitsisi enempää keskustella. Riita poikki ennenkuin alkaakaan.

Ajantappolikit-topic löytyy. Heittäkää ne hassut linkit sinne.
Täällä on juuri sopivan pirullinen meininki, kiitokset siitä!

Puoli tuntia skriivasin viestiä ja sitten se ei edes lähtenyt liikkeelle! Pääasiassa kehuin hyvää foorumia ja hyviä leffa-arvosteluita...
Onnea! Jos vielä saisi FI(x)Holen nousemaan joku päivä haudastaan, vaikka Elitisti sivujen alaisuuteen.
Jani Hietapakka (16.8.2004 23:00)Onnea! Jos vielä saisi FI(x)Holen nousemaan joku päivä haudastaan, vaikka Elitisti sivujen alaisuuteen.
Samaa voisi toivoa myös vaikkapa Mondo Mascarastakin...

Mutta pitkää ikää ja ISOSTI Onnea, hyvää työtä ja vuosi on kyllä vierähtänyt vähän liiankin nopeasti.
Elitistiä on ollut erittäin hauskaa ja informatiivista lueskella. Kiitän asiantuntevista kommenteista ja toivottavasti jatkossa näemme arvosteluja vieläkin omaperäisemmistä+harvinaisemmista elokuvan näköisistä tekeleistä. Nyt kun joku innostuisi väsäämään lisää vastaavanlaisia elitistisiä sivustoja...nehän voisivat olla jopa parempia kuin itse
Elitisti.
Antti Tohka (16.8.2004 16:30)Voisiko joku antaa mulle esimerkin höpötopikista
Viikon munkit.
Artisan (17.8.2004 08:43)Antti Tohka (16.8.2004 16:30)Voisiko joku antaa mulle esimerkin höpötopikista
Viikon munkit.
Päivän munkit!
Ruikuttaja.
Alien Sun (17.8.2004 10:14)Artisan (17.8.2004 08:43)Antti Tohka (16.8.2004 16:30)Voisiko joku antaa mulle esimerkin höpötopikista
Viikon munkit.
Päivän munkit!
Minkä päivän? Viimeisin postaus on viime kuulta.
Ja takaisin asiaan:
Kiitokset kuluneesta vuodesta kaikille Elitistin tekijöille. Elititsi on ollut luotettava henkireikä tässä markkinavoimien pilaamassa maailmassa, jossa kännyköiden soittoäänet ja taustakuvat tuntuvat olevan välillä vakavinta elokuviin liittyvää toimintaa turhan monelle "harrastajalle". Ei muuta kuin baskeri syvemmälle päähän, punaviinilasi kouraan ja tästä on hyvä jatkaa.
Onneksi olkoon!
Miinusta: Ei liity suoranaisesti Elitistiin, mutta ärsyttää tämä päätoimittajan vierailut Hohdon/DVD Plaza foorumeilla kehittämässä "riitaa" tyhjästä. Voisi jo lopettaa!
Raimo Miettinen (17.8.2004 13:21)Onneksi olkoon!
Miinusta: Ei liity suoranaisesti Elitistiin, mutta ärsyttää tämä päätoimittajan vierailut Hohdon/DVD Plaza foorumeilla kehittämässä "riitaa" tyhjästä. Voisi jo lopettaa!
Se on tämä päätoimittaja Jetro "Tull" Suni aika bad boy, onneksi meillä on Tohkan Andy joka sentään pysyy asiallisena tilanteessa kuin tilanteessa.
Kiitos!
Eiköhän ole aika nauttia lasillinen hyvää valkoviiniä(esim. Vuoden ikäistä
Miranda White Pointer South Eastern Australia, hinta 6,73€) Vincent Pricen
tyyliin elokuvasta 'Tales of Terror – The Black Cat' kultivoituneesti
pikkurilli pystyssä. Skål!