Elitisti 1v!

drake2j 15.8.2004 22:57

Elitisti on nyt onnistunut roikkumaan netissä tasan vuoden ajan ja ajattelin sen kunniaksi – hienon pääkirjoituksen sijaan – kirjoittaa tänne foorumille viestiketjun, johon te kaikki käyttäjät saatte kirjoitella kuluneen vuoden aikana esiin nousseita mielipiteitänne sivustosta ja tietysti myös toiveita tulevalle vuodelle.

Vuosipäivän kunniaksi Elitisti tarjoilee lukijoillemme etusivullaan seuraavanlaisia artikkeleja ja arvosteluja:

* Hammer: kauhun vuodet – osa 1

* Totuus blaxploitaatiosta DVD:llä – osa 2

* Elitistin kirjahyllystä – osa 2

* Tale of Two Sisters, A (2003)

* One on Top of the Other (1969)

* Waking Life (2001)

* American Splendor (2003)

* Kärlekshistoria, En (1970)

* Girl Who Knew Too Much, The (1963)

* Bloody Pit of Horror (1965)

* Wartime (1987)

* 10th Victim, The (1965)

* Brood, The (1979)

* Olvidados, Los (1950)

Antoisia lukuhetkiä!

Ja nyt sitten teiltä niitä ruusuja ja risuja tähän alle, kiitos!

Omalta osaltani kuluneen vuoden suurin risupaketti menköön palveluntarjoajallemme webol.fi:lle, jonka ansiosta tämänkin viestin lähetys foorumille viivästyi yli kahdella tunnilla...
Bitnik 15.8.2004 23:05

Onnea Elitisti!

Jonkinlainen infopaketti Elitistiin liittyvistä luvuista ois kiva, eli montako arvostelua / muuta juttua, toimittajaa, sivuilla käyntiä jne. vuoteen mahtuu. Onko foorumi yhtä vanha?
Spaddu 15.8.2004 23:26

Täydellistä, että tällaista sivustoa viitsitään ilmaisvoimin pitää pystyssä!

+ arvostelujen määrä ja niiden keskittyminen saitin otsikon mukaisiin leffoihin

+ tasaisin väliajoin ponnahtavat artikkelit

+ Gurun siirtyminen tänne

+ foorumin pääas. hyvä taso

– tiettyjen henkilöiden liian pitkät arvostelut; toivoisi, että päätoimittaja käyttäisi editointioikeuttaan

– foorumin höpötopiccien määrä kasvanut – kesän väliaik. ilmiö?

– absolutMDB:n päivitys puuttuu vielä

Kun foorumille tuntuu polleja kerääntyvän, niin voisko pollien perustamista itse saitin etusivulle harkita? "Viikon poll" tms. Aiheena luonnollisesti joku elitistinen puheenaihe, ei välttämättä leffoihin liittyvä.
Jumbu 15.8.2004 23:27

Onnittelut myös minunkin puolestani. Minulla on nyt menossa viides kuukausi Elitisti-sivustolla ja voin hyvällä omatunnolla sanoa ajan olleen melko antoisaa. Olen saanut tietää minulle aiemmin tuntamista elokuvagenreistä ja ohjaajista, sekä lukenut kiinnostavia ja erilaisia arvosteluja uusista megaelokuvista.

Itse keskustelufoorumin kuvittelin olevan vaikeastilähestyttyvä, pienen sisäpiirin, alue. Sellainen se on ehkä vähän ollutkin. Pienen vieraskoreuden tuomaa sulkeutuneisuutta tosin helpottavat keskustelujen laatu ja keskustelijoiden asiantuntemus, jotka ovat aivan eri tasolla kuin muilla, isommilla, suomalaisilla elokuvakeskustelufoorumeille.

Pitäisikö järjestää joku vuosiäänestys tyylin paras arvostelu/arvostelija, vittumaisin keskustelija, typerin threadi?
drake2j 15.8.2004 23:45
Bitnik (15.8.2004 23:06)
Jonkinlainen infopaketti Elitistiin liittyvistä luvuista ois kiva, eli montako arvostelua / muuta juttua, toimittajaa, sivuilla käyntiä jne. vuoteen mahtuu. Onko foorumi yhtä vanha?

Tilastot tänään (15.8.2004):

Arvostelijoita: 18

Arvosteluja noin: 402 (osa artikkelien sisäisiä)

Artikkeleja: 15

Haastatteluja: 4

Avautumisia: 3

Sivuilla käyntejä n.: 192252 kpl.

...Katsotaan sitten vuoden päästä miten nämä tilastot ovat kehittyneet...

Nedstatin tilastot näkee täältä.

Foorumi on suurinpiirtein yhtä vanha kuin itse sivustokin.

Spaddu (15.8.2004 23:27)
• tiettyjen henkilöiden liian pitkät arvostelut; toivoisi, että päätoimittaja käyttäisi editointioikeuttaan.

Tämä oli uutta. Itse en – eikä myöskään muu toimitus – ole kokenut arvosteluja liian pitkiksi (kukaan ei ainakaan ole tuonut asiaa esille).

Spaddu (15.8.2004 23:27)
• absolutMDB:n päivitys puuttuu vielä

Tulee ehkä joskus, kunhan aikataulu antaa periksi...
tinman 16.8.2004 00:00

Onneva vaan.:) Kyllähän tämä on sitä ollut, mitä kansalle luvattiinkin, ellei vähän enemmänkin. Jatkossa vaan samalla mallilla, mitä nyt arvosteluja tipahtelee välillä kovin harvakseltaan. Nytpä taidan jatkaa iltaa kahlaten tuota hirveää artikkeli- ja arvostelusumaa läpi.

Disco Studd 16.8.2004 08:08
drake2j (15.8.2004 23:58)
Ja nyt sitten teiltä niitä ruusuja ja risuja tähän alle, kiitos!

Aika pieni, teidän muiden mielestä luultavasti aika turha mutta minua jatkuvasti riipivä juttu: Andrei Tarkovskin "The Mirror"! Mitä vittua?

Toivoisin muutenkin vähän yhtenäisyyttä elokuvien nimityskäytäntöön. Nyt leffoista käytetään sekavasti ja epäjohdonmukaisesti alkuperäisiä ja feikkejä englanninkielisiä nimejä.

Tämä palaute heti näin aamutuimaan. Keksin lisää valitettavaa iltapäivään mennessä. Kai tänne varmaan joku kehukin eksyy.
Kat 16.8.2004 08:37

Onneksi olkoon! Jatkakaa vain samaan malliin.

Alien Sun 16.8.2004 08:57

Onnea ja Kiitos loistavasta sivustosta! Niin kuin sanoin aiemminkin, ajan puute estää nauttimasta kaikista arvosteluista ja artikkeleista, paljon siis vielä lukematta.

Goose 16.8.2004 09:15

Onnea ja paljon kiitoksia loistavasta foorumista.

thumbsup.gif
Fantomas 16.8.2004 09:44

Melkoinen aarreaitta tästä muodostui kun arvosteluiden koko kirjo hahmottui satunnaisten käyntien jälkeen, luulisin että kaikki onkin jo tullut luettua.

Foorumi on addiktiivinen, tosin kesälomalla tuli kaivattu breikki.

Go elitisti.com go!
daFred 16.8.2004 15:07

Onnittelut ja kiitokset minunkin puolestani. Foorumille kirjoittelu ja sen lueskelu on omalta osaltani jäänyt melko vähäiseksi, mutta aina yhtä mielenkiintoiset arvostelut ja artikkelit tulee kyllä luettua.

JaJa 16.8.2004 16:26

Hyvää syntymäpäivää Elitisti!!!!

Artikkelien ja arvosteluiden taso on erinomainen ja foorumikin hyvätasoinen. Niinkuin Spaddu jo totesikin, noiden ns. höpötopiccien määrä vaan harmittaa... eikö niitä voisi kerätä vaikka saman höpötopicit-threadin alle, eikö?

Takana erinomainen vuosi ja edessä loistava tulevaisuus. Go!

whistling.gif
Antti Tohka 16.8.2004 16:29

Voisiko joku antaa mulle esimerkin höpötopikista

blush.gif

Puntala- topikkeja ei sitten ruveta dissaamaan angry.gif
Goose 16.8.2004 16:32
eikö niitä voisi kerätä vaikka saman höpötopicit-threadin alle, eikö?

No mutta eikös elitisti puolella olekin asiaton keskustelu ja hiekkalaatikolla vapaasana.