jos ny muistan oikein niin ei ihan ilmaista:
500g/8 euroa (take away).
(en ostanut mukaan kun miedän jääkaappi on vuosipesty ja lupasin helläsydämisyyttäni vaimolle kimchi- ja muistakin dunkkuruuista vapaan kuukauden)
mut toisaalta ne viivoanin pikkupurkitkin on jotain 3 e