Suosin itse jäävuorisalaattia yhdistettynä johonkin toiseen vapaavalintaiseen salaattiin (rucola/tammenlehvä jne) + retiisiä, puna-/salaattisipulia, tonnikalaa, mahdollisesti raejuustoa ja höysteeksi balsamicoa pluraus jotain rasvakkaampaa soossia (nyt on käytössä joku seesaminsiemenvelli).
Yleensä tuollainen tahi vastaava tulee kauhottua ihan sinällään, eikä muun ruokailun ohessa.