Katu-uskottavuuden kannalta edes jonkun Elitistin pitää tietää mistä saa sushia mukaan.
Mikonkadulla on ainankin Ichiban Sushi, mutta saako sieltä mukaan, Stockalla on ilmeisesti jotain mutta tuoreus ei ole sitä parhainta mitä on joskus maistanut.
Infoa kehiin kiitos!