Tässäpäs mielenkiintoisen nälöinen traileri. Sundance Film Festival kävijöiden kommentit ovat sitä luokkaa, että innolla odotan jos elokuvan myös elokuviin suomeen saisimme.
http://filmforce.ign.com/articles/521/521120p1.html
Tässäpäs mielenkiintoisen nälöinen traileri. Sundance Film Festival kävijöiden kommentit ovat sitä luokkaa, että innolla odotan jos elokuvan myös elokuviin suomeen saisimme.
Tämä voisi olla jopa aika hyväkin pätkä. Todella hyvää kommenttia olen lukenut joka puolelta. Eli kaipa tämän voisi tarkastaa.
Pyyhin devarin kotelosta pölyt pois ja ajattelin, että olisiko vihdoin aika tarkastaa tämä. Muistin tämän saaneen aikoinaan suhteellisen paljon hehkutusta mutta niin monen muunkin elokuvan hehkutukset ovat aikaisemmin tuottaneet toinen toistaan suurempia pettymyksiä.
Olen odottanut, että Saw sarja loppuisi joskus. Sitten voisin ostaa viimeisen kokoomaboxin (alelaarista) ja katsoa kaikki elokuvat. Mutta ei niin taida käydä, vaikka uusia SAW-elokuvia ei taidakaan olla juuri nyt tulossa. Pari viikkoa vanha uutinen, että saw-sarja on tuottanut yli 700 miljoonaa taannee, että toiveeni ei tule heti toteutumaan...
Minä en ole nähnyt yhtään Saw-elokuvaa. Ei kyllä ole kiire näkemään ensimmäistäkään.
Normaalisti Saw-elokuvan ilmestyessä marraskuussa on jo tieto seuraavan vuoden saw-elokuvasta, sen ohjaajasta tai jostain muusta asiaan liittyvästä. Tällä hetkellä ei ole ensi vuodelle julkistettu vielä mitään. En puhunut tästä vuodesta (siihen liittyy tuo lause 'Olen odottanut, että Saw sarja loppuisi joskus').
Kävin kyllä just katsomassa 3d-Sawn ja oli ihan tekstitys. Viime vuonnahan kiersi tekstittämätön versio.
No, tavallaan merkittävä rajojen asettaja joka tapauksessa leffasarja tämä. Hiukan vanhemmat friikit ovat Jason-sukupolvi, nuoremmat Saw-sukupolvi.
Kakkonen on muuten huonoin Saw... Kannattaa vaan katsoa loputkin!
Kakkonen on muuten huonoin Saw... Kannattaa vaan katsoa loputkin!