Night Visions

Ilja Rautsi 12.5.2004 13:55
http://www.hohto.to/nightvisions/rex2004/

Mitä ihmettä tämä eri päiville jakautuminen tarkoittaa? Osa tapahtuman hienoutta on juuri tuossa koko yön kestävässä hulluudessa.

Ajankohdan vuoksi varmaan myös moni on pääsykoehelvetissä eikä tule, veikkaisin.

Ohjelmisto on Lost Boysia lukuunottamatta kiinnostava, mutta kun siellä ei olla koko yötä niin jos aikataulumuutoksia tapahtuu (ja yleensä niitä tapahtuu...), ei noista perjantain ja lauantain viimeisistä elokuvista ehdi edes viimeiseen bussiin. Kaikkien elokuvien katsominen vaikuttaa siis aika epätodennäköiseltä, mikä on vähän masentavaakin, katkeaa NV- putki.
Antti Tohka 12.5.2004 14:01

Ala viela sano.

Toni Lilja 12.5.2004 14:01

Onhan tuo aika vittumaista ja pitää huolen siitä, että ei ainakaan minun tule Turusta lähdettyä tuohon tapahtumaan, vaikka leffat kiinnostavatkin (pl. Lost Boys, jonka statusta en vieläkään ymmärrä). Yhden yön kestävä tapahtuma olisi ollut paljon passelimpi, niin olisi aamujunalla voinut lähteä litomaan, varsinkin kun en omaa Ladaa vielä omista (vaikka Mosse Elite vuodelta ‑68 olisi reteämpi peli).

Martin 12.5.2004 14:02

Toistetaanpas Hohto-foorumilla esittämäni kysymys kun täällä näitä NV-ministeriön jannuja liikkuu enemmän.

"Muuten näyttää ihan hyvältä ja suht mielenkiintoiselta ohjelmalta, mutta miksi ihmeessä nää on jaettu kolmelle eri päivälle? Eikö ministeriö jaksa enää valvoa koko yötä? "
Antti Tohka 12.5.2004 14:51
Martin (12.5.2004 12:03)
Toistetaanpas Hohto-foorumilla esittämäni kysymys kun täällä näitä NV-ministeriön jannuja liikkuu enemmän.

"Muuten näyttää ihan hyvältä ja suht mielenkiintoiselta ohjelmalta, mutta miksi ihmeessä nää on jaettu kolmelle eri päivälle? Eikö ministeriö jaksa enää valvoa koko yötä? "

Itseasiassa minuakin tama kiinnostaisi...

Mita valvomiseen tulee, minulla on kuvamateriaalia, joka osoittaa ministerion jasenten olleen hereilla viela illalla festareiden jalkeen (kunnosta en puhu mitaan).

Joten molyt mahassa sen suhteen kuka on kovis ja kuka kovin.
k-mikko 12.5.2004 15:01

Itseäni tuo ei ihmeemmin haittaa. Kerkeää vielä baariinkin pariksi tunniksi leffojen jälkeen.

Martin 12.5.2004 15:11
k-mikko (12.5.2004 15:02)
Kerkeää vielä baariinkin pariksi tunniksi leffojen jälkeen.

Hei, sieltä tuli ensimmäinen muutosta tukeva ratkaisu. Sitähän vois kehitellä vaikka jonkinnäköistä miittinkiä.
Ilja Rautsi 12.5.2004 15:41

No tuo baari voisi oikeuttaa yöbussiin turvautumisen. Mutta on tällainen kolmen leffan putki aika nössöilyä.

Edit: eivätkö Rexin tyypit halua friikkisirkusta sinne koko yöksi hillumaan?

Edit osa 2: Jyrki69?
Martin 12.5.2004 15:50
iljalumpsis (12.5.2004 15:42)

Jos käy ilmi, että äijät pyörittää festaria jatkossa täysin elokuvateatterin ehdoilla esim. korkeamman kävijämäärän toivossa, mennään aivan väärään suuntaan ja arvostus festareita kohtaan laskee ainakin mulla.
Antti Tohka 12.5.2004 17:09
Martin (12.5.2004 13:51)
iljalumpsis (12.5.2004 15:42)

Jos käy ilmi, että äijät pyörittää festaria jatkossa täysin elokuvateatterin ehdoilla esim. korkeamman kävijämäärän toivossa, mennään aivan väärään suuntaan ja arvostus festareita kohtaan laskee ainakin mulla.

Edellinen aikataulu, minka nain oli ihan perinteisen illasta aamuun kaavan mukaan laadittu (paitsi, etta festarit alkoivat jo 19.00). Ilmeisesti tassa on nyt tullut vastaan jotain odottamatonta. Ohjelmistokin on snadisti erilainen kuin mita alunperin oli suunniteltu, ihan hyvalta tuokin edelleen nayttaa.

Puhuisin ennemmin 2 paivaisesta festarista, mainoskikat ovat asia erikseen.

Kavijamaarat ovat jo nyt olleet aivan maksimitasoa, joten ei tassa ainakana sen vuoksi mitaan muutoksia olla tehty.
Martin 12.5.2004 17:13
Antti Tohka (12.5.2004 17:10)
Kavijamaarat ovat jo nyt olleet aivan maksimitasoa, joten ei tassa ainakana sen vuoksi mitaan muutoksia olla tehty.

Tarkoitinkin tuolla lähinnä sitä, että pakko päästä isompaan teatteriin, jotta mahtuu enemmän porukkaa. Ja sitten mennäänkin jo teatterin ehdoilla.

Mutta en mä tohon itsekään usko.
Antti Tohka 12.5.2004 17:17
Martin (12.5.2004 15:14)
Antti Tohka (12.5.2004 17:10)

Tarkoitinkin tuolla lähinnä sitä, että pakko päästä isompaan teatteriin, jotta mahtuu enemmän porukkaa. Ja sitten mennäänkin jo teatterin ehdoilla.

Mutta en mä tohon itsekään usko.

Maxim 1+2 pienempi kuin Rex???
Janne Timonen 12.5.2004 17:39

Saattaisivatpa juuri ja juuri ollakin, herra d-insinööri.

Dotcom 12.5.2004 18:02

Odotin aika erilaista ohjelmistoa. Aika paljon uutuksia, joista osa ( varmaan aika suuri ) tulee normilevitykseen. Zombie Flesh-Eaters on tietenkin jo hallussa, Shaun Of The Dead vaikuttaa aika mielenkiintoiselta. Toolbox Murders kiinnostaa kanssa.

wicked clown 12.5.2004 18:29

Mulle toi aikataulu sopii ihan hyvin, en valita. Varmaankin vanhaan kaavaan palataan taas seuraavilla kerroilla. Koska elokuvat ovat kahta lukuunottamatta uusia ja tulossa varmaan lähes kaikki levitykseen tai muille festareille, on tämä valinta mielestäni ihan ok. Koko yön kestävissä karkeloissa katsoo mielummin vastaavia kattauskia kuin aikaisemmilla kerroilla. Haute Tension ja Shaun of the Dead ovat ihan must, joten eiköhän noi muutkin tule katsottua LB:tä lukuunottamatta.