19.8.2004 14:13
Lance Henrikseninhan sen alunperin piti olla.
Lance Henrikseninhan sen alunperin piti olla.
Lance Henrikseninhan sen alunperin piti olla.
iljalumpsis (19.8.2004 14:14)Lance Henrikseninhan sen alunperin piti olla.
Pointti on se, että terminaattorin rooliin ei olisi tarvinnut tuollaista lihaskimppua.
iljalumpsis (19.8.2004 14:14)Lance Henrikseninhan sen alunperin piti olla.
sud (19.8.2004 16:33)Voi siiuu...
Kuka on väittänyt, että Fly 2 ikääntyy tyylikkäästi kun mie oon sanonu, että siinä on lähinnä vaan yksi tosi suruisa kohtaus...
MikaR (19.8.2004 15:29)Henrikseniä on vaikea kuvitella konemaisesti toimivaksi, kun taas Arskan "jäyhä" tyyli oli juuri sopiva jäykkää ensimmäisen terminaattorin rooliin. Toisaalta – Lance Henriksen T-1000 osassa, mitähän tuollaisesta olisikaan enää tullut?
Disco Studd (20.8.2004 13:07)MikaR (19.8.2004 15:29)Henrikseniä on vaikea kuvitella konemaisesti toimivaksi, kun taas Arskan "jäyhä" tyyli oli juuri sopiva jäykkää ensimmäisen terminaattorin rooliin. Toisaalta – Lance Henriksen T-1000 osassa, mitähän tuollaisesta olisikaan enää tullut?
Aliens – paluu.
Lancea parempaa robottinäyttelijää saa hakea.
JaJa (19.8.2004 13:24)Eikös tuohon terminaattorin rooliin olisi sopinut melkein kuka tahansa?
Ja kaikki tämä siis otsikon "Surullisimmat kohtaukset" alla.