Surullisimmat kohtaukset

Ilja Rautsi 19.8.2004 14:13

Lance Henrikseninhan sen alunperin piti olla.

Goose 19.8.2004 14:26
Lance Henrikseninhan sen alunperin piti olla.




Kuten Sly Stallonen Axel Foleynä Beverly Hills Cop elokuvassa. Onneksi näin ei tapahtunut kummassakaan tapauksessa.
MiR 19.8.2004 14:28
iljalumpsis (19.8.2004 14:14)
Lance Henrikseninhan sen alunperin piti olla.


Henrikseniä on vaikea kuvitella konemaisesti toimivaksi, kun taas Arskan "jäyhä" tyyli oli juuri sopiva jäykkää ensimmäisen terminaattorin rooliin. Toisaalta – Lance Henriksen T-1000 osassa, mitähän tuollaisesta olisikaan enää tullut?
JaJa 19.8.2004 14:35

Pointti on se, että terminaattorin rooliin ei olisi tarvinnut tuollaista lihaskimppua.





Elokuva olisi ollut tavalla tai toisella aivan erilainen, jos siinä olisi näytellyt joku muu Arnordin tilalla. Voisin kuvitella rooliin esim. Kurt Russellin, Rutger Hauerin tai jopa Vincent D'Onofrion.



Kyllä Arska varmaankin oli sopivin valinta elokuvan menestyksen kannalta, mutta kuitenkin...
Fantomas 19.8.2004 14:51
iljalumpsis (19.8.2004 14:14)
Lance Henrikseninhan sen alunperin piti olla.






"giv mi yor kloüts"



Lance Henriksen ‑Terminator borg.gif
MiR 20.8.2004 09:07
sud (19.8.2004 16:33)
Voi siiuu...

Kuka on väittänyt, että Fly 2 ikääntyy tyylikkäästi kun mie oon sanonu, että siinä on lähinnä vaan yksi tosi suruisa kohtaus...


Ei kukaan, asenteeni on vain puhtaan provosoiva – näin elitistisessä mielessä. cool.gif
Disco Studd 20.8.2004 13:06
MikaR (19.8.2004 15:29)
Henrikseniä on vaikea kuvitella konemaisesti toimivaksi, kun taas Arskan "jäyhä" tyyli oli juuri sopiva jäykkää ensimmäisen terminaattorin rooliin. Toisaalta – Lance Henriksen T-1000 osassa, mitähän tuollaisesta olisikaan enää tullut?


Aliens – paluu.



Lancea parempaa robottinäyttelijää saa hakea.
MiR 20.8.2004 13:30
Disco Studd (20.8.2004 13:07)
MikaR (19.8.2004 15:29)
Henrikseniä on vaikea kuvitella konemaisesti toimivaksi, kun taas Arskan "jäyhä" tyyli oli juuri sopiva jäykkää ensimmäisen terminaattorin rooliin. Toisaalta – Lance Henriksen T-1000 osassa, mitähän tuollaisesta olisikaan enää tullut?


Aliens – paluu.



Lancea parempaa robottinäyttelijää saa hakea.


Henriksenin Aliensissa näyttelemä Bishop-androidi ei ole mielestäni kovinkaan kaukana Spielbergin A.I.:n tuntevista, miltei ihmismäisiin tunteisiin kykenevistä hahmoista. Vakuuttavaa, vaan ei mielestäni kovinkaan pelottavaa – saati sitten robottimaista. Arnoldin Terminaattori roolissa on taas sitä kunnon Kraftwerkmaista We-are-robots jäyhyyttä, mikä toimii ainakin meikäläiseen erittäin hyvin.
Fantomas 20.8.2004 13:41
JaJa (19.8.2004 13:24)
Eikös tuohon terminaattorin rooliin olisi sopinut melkein kuka tahansa?






Mitäpä tästä kemian MD:stä olisi tullut elokuvan saralla jos olisi aloittanut Cyberdyne Systemsillä.



"You will lose."

"I can not be defeated."

"I defeat all man."

"Soon, I defeat real champion."

"If he dies, he dies."

"I must break you."

"Till the end."
Artisan 20.8.2004 14:43

Ja kaikki tämä siis otsikon "Surullisimmat kohtaukset" alla.

blink.gif