18.8.2004 10:12
Kaikki eivät pidä kaikesta, se on sitten eri asia uskaltaako sanoa jostain pakkoklassikosta että ei vain yksinkertaisesti pidä siitä vai liittyykö turvallisesti muiden "munille puhaltelijoiden " joukkoon.
Itseselläni BR ei herätä juuri minkäänlaisia tuntoja.