Nonni punkki- ja hc-miehet, kertokaahan Puntalan kiinnostavimmat bändit, jotta voi tutustua tuotantoon hieman etukäteen. On jäänyt punkin kuunteleminen viime vuosina hieman vähemmälle. Subhumans on tottakai tuttu ennestään, Skitsystemin levyjä on jo hankinnassa ja suomalaisista on etukäteen tuttuja vain noin viitisen bändiä. Tulee juotua liikaa viinaa jos ei ole tarpeeksi mielenkiintoista kuunneltavaa... tai no, tulee varmaan siitä huolimattakin.
Festarit
Tässä mun mielestä parhaiden "uusien" bändien kotisivut (jotain Rytmihäiriötä tuskin tarvii esitellä) joilta löytyy myös biisejä:
Unkind erityisesti kannattaa imuttaa tämä:Unkind – Verinen ilotulitus (mp3)
Frivolvol
Hero Dishonest
Rejected
No Shame , sivu ei vaan toiminut mulla just nyt
Kai tässä pitää vielä mainita tyttöystäväni suosikki Cause for Effect, vaikka itse en siitä diggaakaan. Tommosia nopeita rummut-basso-kikkailuja.
Danke Bittis! No Shamea lukuunottamatta en ole noita juuri kuunnellutkaan.
Vaikka Rytmihairio onkin kaikille tuttua kauraa, kannattaa ehdottomasti kayda latamaassa ainakin klassinen Kampurajalka 2002 Rytmiksen sivuilta:
Surmaa kannissa
Samalla kannattaa tsekata kuvagalleriasta noi dokauskuvat.
Timosen tunnistaa Puntalassa kikkuroiden lisäksi 15 vuotta vanhasta Rytmihäiriö-paidasta ja alati kasvavasta sekavuustilasta.
(Eivät myyneet Lippupisteessä yhden päivän lippuja. Hävytöntä.)
Janne Timonen (7.7.2004 12:31)(Eivät myyneet Lippupisteessä yhden päivän lippuja. Hävytöntä.)
Sivuilla lukee aika selvästi monessa kohtaa että yhden päivän liput vain portilta -_-
Jassoo. Pitäisi vissiin lueskella tarkemmin. Monestakin kohtaa.
Hävytöntä silti.
Officella on kesäapuri, joka heräsi kuunnellessani Rytmis-mp3sia:
"Mun kaveri laulaa tossa bändissä."
Johan on.
Ei vittu. Ehkä pahin juttu IKINÄ. Samaan aikaan kun geekoilen Puntalassa teidän äpärien kanssa noin sadan metrin päässä asunnoltani KAHTENA ILTANA PERÄKKÄIN vetävät settiään mm. herrat Edu Kehäkettunen, Setä Koponen, Rudy Rääväsuu, Tuomio ja Kone jne. Pitää vetää niin kovat kiljukännit että unohdan ton
Bitnik (8.7.2004 20:24)Ei vittu. Ehkä pahin juttu IKINÄ. Samaan aikaan kun geekoilen Puntalassa teidän äpärien kanssa noin sadan metrin päässä asunnoltani KAHTENA ILTANA PERÄKKÄIN vetävät settiään mm. herrat Edu Kehäkettunen, Setä Koponen, Rudy Rääväsuu, Tuomio ja Kone jne. Pitää vetää niin kovat kiljukännit että unohdan ton
Tämä ilmiö tunnetaan nimellä etenevän liikkeen laki. Arvaa olenko ekaa kertaa ikinä tulossa Pori Jazziin?
TÄH? Noi Porin jazzeissa??? Hmm...
Vierailiko kukaan muu Lumouksessa?
Ja jos Hero Dishonest kiinnostaa, niin lisää musiikkia voi ladata täältä.
Bussikuljetukset Tampereelta festaripaikalle perjantaina noin klo klo 14:30 ja klo 15:40, lähtö Tullinaukiolta (Telakan ja Pakkahuoneen välistä).
Antti Tohka (19.5.2004 12:58)Mun pitaisi olla torstaina 22. paiva Helsingissa ja punk-wagon lahtee kohti Puntalaa jossakin vaiheessa perjantaina. Jos joku elitisteista haluaa kyydin (ja kuunnella koko matkan Fugazia), niin ottakoon yhteytta lahempana h-hetkea. Tassa on kylla sellainen tullivaraus, etta jos rajalla rupeavat aparoimaan, niin sitten jaa matka valiin (ainakin omalla autolla).
Paluukyyti lahtee sitten kun lahtee ja tilaa on jos on (mun pitaa olla 1.8. duunissa, etta silloin sitten viimeistaan). Kaikki ihq:t punkkaritytot ovat etusijalla.
Muistuttaisin tasta optiosta viela kerran.
Kasittaakseni matkaan voidaan lahtea mun suht tuliteralla Pololla (ilmastointi), mutta jos tullimiehet kayvat vittuilemaan, homma hoituu mutsin huomattavasti punkimmalla Renault femmalla.
Kyytiin on nailla nakymin tulossa vain Martin, jonka kayn koukkaamassa kolmelta Puntala-perjantaina jostain Helsingin laitamilla olevasta navetasta, missa se on duunissa. Autoon mahtuu liehuletin lisaksi 2 muuta henkiloa.
Kuskilla (= minulla) on oikeis toimia taysin mielivaltaisesti kyyditettavieni suhteen. Jos jonkun bamari rupeaa matkan varella arsyttamaan, loppumatkaa hoituu talla hepulla kavelemalla/liftaamalla.
Jos kiinnostusta kyytiin loytyy, pistakaa privaa. Omat alastonkuvat saattavat jelpata/vaikeuttaa asian perille menoa. Heti ensimmaiseen viestiin kannattaa pistaa puhelinnumero.
Koska tassa on aika vitusti kaikennakoista hassakkaa muuttopuuhien vuoksi, niin kannattaa toimia ajoissa.
Bitnik (8.7.2004 20:24)Ei vittu. Ehkä pahin juttu IKINÄ. Samaan aikaan kun geekoilen Puntalassa teidän äpärien kanssa noin sadan metrin päässä asunnoltani KAHTENA ILTANA PERÄKKÄIN vetävät settiään mm. herrat Edu Kehäkettunen, Setä Koponen, Rudy Rääväsuu, Tuomio ja Kone jne. Pitää vetää niin kovat kiljukännit että unohdan ton
Missä hyö esiintyvät?
Antti Tohka (14.7.2004 14:22)Kuskilla (= minulla) on oikeis toimia taysin mielivaltaisesti kyyditettavieni suhteen. Jos jonkun bamari rupeaa matkan varella arsyttamaan, loppumatkaa hoituu talla hepulla kavelemalla/liftaamalla.
Jätkä selvästi odottaa että joku runkkari ottaa yhteyttä ja toivoo kyytiä jotta pääsisi heivaamaan tämän keskelle ei mitään jossa peltoa 100 km suuntaan kuin suuntaan