Meikä oli töissä portilla ja muutaman Gorehound-paitaisen herrasen näin, mutta en sitten uskaltanut kiskaista hihasta. Ties mitä Hohtolaisia olivat.
Hienot kekkalot, vaikkaen pahemmin töitten takia bändejä nähnytkään.
Meikä oli töissä portilla ja muutaman Gorehound-paitaisen herrasen näin, mutta en sitten uskaltanut kiskaista hihasta. Ties mitä Hohtolaisia olivat.
Ilosaaren päättäviltä elimiltä tuli sellaista viestiä, että ainakin Joensuun viranomaiset olivat olleet pirun tyytyväisiä tämän kesän meininkiin. Häiriötekijöitä todella vähän ja kaikkea mitä nyt vaan voi festivaaliin siis ylipäätään liittää.
Nyt kun on Nummis sekä Tuska katsastettu ja niistä (osapuilleen) selviydytty onkin aika alkaa valmistautua seuraavaan koitokseen. Euroopan merkittävin metallifestari Wacken Open Air viettää 15 vuotis-juhlia tuossa 5 – 7 elokuuta, joten ei muuta kuin saksanmaalle sitten seuraavaksi katsastamaan panosvyöt ja niittirannekkeet.
Ehdottaisin että rakennetaan Elitistinen punk-leiri #punk.fi-tyyppien viereen koska siinä leirissä on samoja hemmoja ja muitakin tuttuja. Suurin osa varmaan tunnistaa mut (ja Tohkan
Pyöräilin viime sunnuntaina Kaisaniemen puiston kautta. Minulla oli polvishortsit, värikäs kukallinen lyhythihainen hawajilaispaita sekä pystyyn föönattu ja valkaistu homopoppikampaus. Keräsin vähän katseita mustapaitojen taholta. Alkoi jopa vähän pelottamaan oman terveyden puolesta, kun suvaitsemattomuudestaan kuluuisat kiljupäiset hevidiggarit tuijottivat vähän silleen. Hyi vittu.
olin minäkin siellä puistossa juomassa keskiketterää ja ihmettelemässä nuorison touhuja (kun itse olin nuori niin kaikilla oli jääkiekkoilijatakatukat ja pastellinvärisiä kledjuja ja musiikki oli Bogart Co. ja Modern Talking, perkele). näin yhden tappelun mutta ne ei ollut hevipeikkoja, jotkut vain arabit selvitteli klaaniriitoja nyrkeillä ja pulloilla.
Bitnik (21.7.2004 17:06)Ehdottaisin että rakennetaan Elitistinen punk-leiri #punk.fi-tyyppien viereen koska siinä leirissä on samoja hemmoja ja muitakin tuttuja. Suurin osa varmaan tunnistaa mut (ja Tohkan) mutta puhelinnumeroita vois silti laittaa privaviestinä. Jos Saigon näkee tämän niin se ainakin vois laittaa niin sais väliaikatietoa matkan etenemisestä.
pistan vain lyhyita viesteja koska tama yhteys patkii kokoajan. Ma luen privat varmaan viela huomenna joten funkkis ja Esa voisivat pistaa mulle puhelinnumeronsa (Esa tulee varmaan vasta lauantaina), Kikkarakalevi kanssa.
netzach (21.7.2004 00:21)Krapulakin pysyi poissa mutta pohkeisiin koskee vieläkin.
Jumalauta.
Qstockissa ketään?
Humphrey Bogart (23.7.2004 21:44)Qstockissa ketään?
chachi (20.7.2004 14:12)Pakko nyt hehkuttaa Ilosaarta ja varsinkin sunnuntaiaamua. Pallokeitaalle piti raahautua silmät puoliummessa suihkuun heti aamusta (eli noin klo 10.30) ja seuraavan puolen tunnin aikana (kun nautiskelin aamukahvia, sämpylää ja siideriä) olin bongannut jo KOLME miimikkoa, KAKSI kääppäriä ja vielä kun huonolla blondatulla peruukilla ja farkkurotsilla "naamioitunut" siviilipoliisi yrittää ostaa huumeita, niin alettiin mennä jo pikkuhiljaa "WTF?" osastolle. Vielä kun selän takana olisi kulkenut kameli, niin olisi voinut jo nauraa hysteerisesti.
Jonkun Misfits-paitaisen näin viikonlopun aikana (tosin tällaisia ihmisiä on varmaan muitakin G.P.O.), mutta en enää muista oliko se Qstockissa jonkun keikan aikana vai festarien jälkeen Hevimesta-baarissa. Ainakin hemmon pää kääntyi heti, kun hoilasin We are 138-biisiä. Hmm, kyllä se oli festarialueella... ehkä.
Humphrey Bogart (26.7.2004 16:33)Ainakin hemmon pää kääntyi heti, kun hoilasin We are 138-biisiä. Hmm, kyllä se oli festarialueella... ehkä.