Night Visions esittää: Kulttuurimatka HÖFF:iin osa 3

Martin 21.3.2012 12:47

Taas koittaa se aika keväästä, kun kannattaa alkaa suunnittelemaan mahtavan hauskaa viikonloppureissua Haapsalun kauhuleffafestareille! Aikaisemmat reissut on ollut huippuhauskoja eli älä epäröi vaan ilmoittaudu mukaan!

Alta löytyy viralliset infot. Lisätietoja voi kysellä myös minulta esim. tässä threadissä tai privana.

Vietä elokuva ja kauhuviikonloppu Viron tunnetuimmassa kylpyläkaupungissa Haapsalussa

Haapsalu on 11780 hengen kaupunki Viron länsirannikolla. Haapsalu Horror & Fantasy Film Festival eli HÖFF on vuonna 2005 perustettu kansainvälinen kauhu-, kultti- ja sci-fi-elokuviin keskittyvä festivaali.

27. – 29. 04 HÕFF juhlii ansioituneesti 7. festivaalivuottaan.

Tapahtuma on tunnettu laadukkaasta ohjelmasta, hienosta tunnelmasta ja kansainvälisistä vieraistaan.

VIIKONLOPPUPAKETI ELOKUVAN YSTÄVILLE : VAIN 160€

160 euron hintaiseen pakettiin sisältyvät:

• laivaliput Helsinki-Tallinna-Helsinki: meno pe 27.04 ja paluu su 29.04

• kuljetus minibussilla Tallinnan satamasta Haapsaluun ja takaisin

• festaripassi

• 2 yön majoitus 3* hotellissa 2 hengen huonessa

Lisätarjouksena 9€ Fra Mare Thalasso SPA ‑kylpylälippu

Varaa paikkasi 10.04 asti kirjoittamalla englanniksi: hoff@poff.ee

Lisätietoa festivaalista: www.hoff.ee
Antti Näyhä 23.3.2012 17:32

Tämä on legendaarisen erinomainen reissu, jos ei ole aiemmin ollut mukana niin viimeistään nyt kannattaa osallistua. Itseltäni jää tällä kertaa väliin

sad.png
Shocky 23.3.2012 18:36

Fuck fuck fuck fuck fuck fuckingham fuck! Unohdin HÖFF:in ja ostin lennot Skotlantiin tuolloin – jää väliin

sad.png

Mutta niille jotka vielä arpovat: Go for it. Ehdottoman hyvät festarit & trippi, nuo tyypit jopa tuntuvat tarkoituksella valikoivan hyviä leffoja ohjelmistoon toisin kuin esim. Berlinale.
Martin 1.4.2012 23:05

Nyt myös FB-event. Liittykää mukaan ja jakakaa tapahtumaa myös kavereille!

http://www.facebook.com/events/419151261433063/
Martin 9.4.2012 15:02

Huomenna vika päivä ilmoittautua. Nyt meiliä eteenpäin!

Bad Rain 9.4.2012 17:06
Antti Näyhä ( 23.3.2012 17:32)
Tämä on legendaarisen erinomainen reissu, jos ei ole aiemmin ollut mukana niin viimeistään nyt kannattaa osallistua. Itseltäni jää tällä kertaa väliin sad.png

Täytyy syvästi harmitellen todeta samoin, kun on pässinä lupautunut juuri samaisena viikonloppuna muihin asioihin. Mutta vahva suositus täältäkin reissulle, lähtekää ihmeessä te jotka kynnelle kykenevät, niin minäkin taas ensi vuonna. Ja erinomaisen näppärää ja elitistististä matkat/majoitus/festaripassi ‑pakettia ei voi liikaa suositella!
Martin 10.4.2012 10:48

Harmillisesti tosiaan suurimmalla osalla vakkariporukasta tuntuu olevan jotain muuta. Vaikuttaa kuitenkin onneksi siltä, että mukaan on tulossa paljon uusia kasvoja.

Onko täältä Elitistin puolelta osallistumasta muita kuin minä, Vanhala ja Sahhmi?
JaJa 10.4.2012 11:03
Martin ( 10.4.2012 10:48)
Harmillisesti tosiaan suurimmalla osalla vakkariporukasta tuntuu olevan jotain muuta. Vaikuttaa kuitenkin onneksi siltä, että mukaan on tulossa paljon uusia kasvoja.

Onko täältä Elitistin puolelta osallistumasta muita kuin minä, Vanhala ja Sahhmi?

Minä 95% varmuudella.
Sahhmi 10.4.2012 18:23

No jopas nyt on vaisua. Toivottavasti uudesta jengistä löytyy yhtä viihdyttävää seuraa kuin Elitisteistä on ollut viime vuonna.

Martin 11.4.2012 08:59

Eiköhän. Sain juuri infoa, että porukkaa on lähdössä tänä vuonna melkein yhtä paljon kuin viimeksi, joten ainakin tutustuu uusiin tyyppeihin.

JaJa 19.4.2012 00:46
JaJa ( 10.4.2012 11:03)
Martin ( 10.4.2012 10:48)

Minä 95% varmuudella.

5% vei voiton tällä kertaa.