Juuri saapuneen tiedon mukaan HÖFFin matkatarjoukseen kannattaa tarttua viimeistään ensi maanantaihin (18.4.) mennessä jos haluaa varmistaa pääsyn mukaan! Varausvahvistukset ja tarkemmat ohjeet tulee ilmoittautuneille lähipäivinä.
HÕFF 2011
Ketkä kaikki tänne on tänä vuonna lähdössä? Kai ainakin kaikki viime vuonna mukana olleet lähtee (paitsi JaJa, jolla oli muuta menoa)?
o/
Olen lähdössä.
Tulossa!
Tulossa + seuralainen
Onko kellään Höff-konkareista muuten kokemuksia / tietoa tuosta kylpylälisukkeesta? (ja olisiko se pitänyt varata jo varausviestissä)
Onko kellään Höff-konkareista muuten kokemuksia / tietoa tuosta kylpylälisukkeesta? (ja olisiko se pitänyt varata jo varausviestissä)
Tää pakettimatkahan on ollut vaan yhden vuoden ja viime vuonna kukaan ei tainnut kylpylätarjousta ottaa. Parempi varmaan kysellä siitä etukäteen vaikka oon aika varma, että sen saa myös paikan päältä.
Tänä vuonna tuntuu olevan lähdössä ihan hyvänkokoinen porukka, koska tässä viestiketjussa ilmoittautuneiden lisäksi mukaan on lähdössä mm. about koko NV staffi!
Muistakaa nyt ihmiset ilmoittautua nopeesti, jotta pääsette varmasti mukaan. HÖFF:n puolesta sinne otettaisiin varmasti ihan viime tingassakin, mutta laivat ja hotellit varataan alta. Jopa viime vuonna oli ongelmia laivojen kanssa eikä silloin ollut edes vappu-viikonloppu.
Mukana ollaan. Ei elokuvien takia tietenkään, mutta pitää päästä kuulemaan taas virolaisia virsiä.
Ilmoittauduin mukaan. Elokuvatarjonta on vaisuhko, mutta pitäähän tää kokea. Nyt kun tiesivät että olen tulossa niin lisäsivät ohjelmistoon myös KARATE ROBO ZABORGAR. Käy.
Jo nähtyjä:
Red, White, Blue ****1/2
Trollhunter ***+
La Meute / The Pack ***+
Subconscious Cruelty *
Matka maxettu. Monen botskilla on tarkoitus lähteä?
Botski lähtee ilmeisesti klo 17.
Kylpylä on vähän syrjemmässä, mutta taksilla pääsee kätevästi ja niitä on.
Kaikissa virolaisissa kaupungeissa on takseja enemmän kuin Suomessa vastaavissa ja ne myyvät parhaansa mukaan myös amfetamiinia. Nim. havaittu asia.