Berlinale 2011

Shocky 8.2.2011 17:53

Tästä ei ollut vielä järkevää topiccia. Niin, ohjelmisto näyttää typerryttävän kehnolta. Onko joku löytänyt jotain piilotettuja hyvyyksiä tuolta? Myös hyviä keikkoja/oheistapahtumia saa listailla.

Itseä kiinnostavat:

:

Tropa de Elite 2

Cave of Forgotten Dreams

Unjust

The Stool Pigeon

Gandu

Red Dog

Plus ehkä:

into the white night

Vampire

the devil's double

sekai good morning
Hung Fist 8.2.2011 23:02

Heaven's Story ja Good Morning to the World ainakin on mun (viime) vuoden odotetuimpien elokuvien listalla

Rouhija 9.2.2011 09:44

Kyllähän tuolta mielenkiintoista settiä löytyi, paikalla tosin vain pe-su joten hieman rajoittaa mitä leffoja edes pääsee katsomaan.

Seuraavat olisi listalla:

True Grit

Devil's Double

Margin Call

Griff the Invisible

Here

Heaven's Story

Ja kaikkiin onnistui jo liputkin hommattua. Nettikauppa tuntuu toimivan vaan jopa vielä huonommin kuin edellisvuosina.

Onkos tuosta Heaven's Storystä mitään laajempaa tietoa? Yhden arvostelun luin jossa kehuttiin että kyllä siellä pitkän keston seassa ainakin erinomainen kolmen tunnin leffa löytyisi. Sekai Good Morning oli myös yhtenä vaihtoehtona, mutta jäi nyt lopulliselta listalta pois. Samoin Rundskop ja Suicide Room.
Jouni Hokkanen 9.2.2011 10:07

Vampyyri on kyllä todiste ohjaajan täydellisestä eksyksiin joutumisesta (tai onhan se siellä ollut jo pitkään).

Todistin joukkopakoa Sundancen näytöksessä; ja itselläkin oli vaikeuksia jaksaa loppuun saakka;

elämä on niin lyhyt paskoihin leffoihin tuhlattavaksi.

Keskellä on muutama kohtaus, jotka toimii; alku ja loppu shceissea.

Suosittelen: Tropa de Elite 2 ja The Black Power Mixtape.

Itse odotan Hodorovski-dokkaria, ellei Putinin väki saa sitä kaapatuksi ja näytös perutaan.

The Unjustista olen kuullut kehuja, mutta vähän epäilyttää.

Marketin puolella yritän päästä tsekkaamaan Battle Royalin 3D-version.. tehtävä on tosin vaativa.

Shocky ( 8.2.2011 17:53)
Tästä ei ollut vielä järkevää topiccia. Niin, ohjelmisto näyttää typerryttävän kehnolta. Onko joku löytänyt jotain piilotettuja hyvyyksiä tuolta? Myös hyviä keikkoja/oheistapahtumia saa listailla.
wicked clown 9.2.2011 10:51
Jouni Hokkanen ( 9.2.2011 10:07)
Itse odotan Hodorovski-dokkaria, ellei Putinin väki saa sitä kaapatuksi ja näytös perutaan.

Eikös tänään ollut Hesarissa juttu, että valmis esityskopio oli anastettu ohjaajan kotoa?
(The Lukewarm.) 9.2.2011 11:07
wicked clown ( 9.2.2011 10:51)
Jouni Hokkanen ( 9.2.2011 10:07)

Eikös tänään ollut Hesarissa juttu, että valmis esityskopio oli anastettu ohjaajan kotoa?

Joo, mutta joku keskeneräinen versio oli jo toimitettu festarille. Tuskin näytöstä perutaan varkauden vuoksi, kun se antaa kuitenkin ilmaista mainontaa elokuvalle.
Juggis Marttinen 9.2.2011 11:30

itselle tuli heti mieleen että onkohan tässä nyt mitään anastusta yleensä tapahtunutkaan...

Alex_r 10.2.2011 10:51

Liput hommattu ainakin näihin:

Tropa De Elite 2

The Devil's Double

Viva Riva!

Mishen

Margin Call

Yelling To The Sky
(The Lukewarm.) 10.2.2011 11:18

Muilla ei niin väliä, mutta onneksi pienen lippukaupan sekoilun jälkeen sain sen, jonka ostamista ennakkoon jännitin:

Cave of Forgotten Dreams
Young Hova 14.2.2011 10:14

Taas pettymys: Uwe Bollin Auschwitz ei löytänyt asian ydintä sillä lailla kuin vaikkapa Yö ja usva.

Young Hova 14.2.2011 10:17

Mutta Cave of Forgotten Dreamsin jälkeen kävi mielessä, että alkaisiko sitä sittenkin luolamaalariksi. Tekisi työtä, jolla on merkitys.

Alex_r 14.2.2011 22:07

Cave Of Forgotten Dreams on kyl tähän asti nähdyistä oma lemppari. Yelling To The Sky oli myös varsin positiivinen ylläri.

Festareiden ohjelmistosta ei tahdo löytyä tarpeeks näkemisen arvoista kamaa, joten on joutunut käydä väijymässä myös Black Swanin (paras Aronofsky-elokuva) ja ylihuomenna ois Saddest Music In The World.
JaJa 16.2.2011 21:55

Tähän mennessä nähdyistä parhaat:

Mishen

Tropa de Elite 2

Viva Riva!

Positiiviset yllätykset:

Griff the Invisible

Devil's Double

Paskimmat:

Sekai Good Morning!!

Top Floor Left Wing
Antti Tohka 16.2.2011 22:53
JaJa ( 16.2.2011 21:55)

Mishen

Tropa de Elite 2

Viva Riva!

Positiiviset yllätykset:

Griff the Invisible

Devil's Double

Paskimmat:

Sekai Good Morning!!

Top Floor Left Wing

Etkö ollut Bölliä katsomassa shock.gif
JaJa 16.2.2011 23:46
Antti Tohka ( 16.2.2011 22:53)
JaJa ( 16.2.2011 21:55)

Mishen

Tropa de Elite 2

Viva Riva!

Positiiviset yllätykset:

Griff the Invisible

Devil's Double

Paskimmat:

Sekai Good Morning!!

Top Floor Left Wing

Etkö ollut Bölliä katsomassa shock.gif

Olin tietenkin, mutta se ei kuulu yllämainittuihin kategorioihin.