Fiilistelyjuomat elokuvan katsomiseen

karialkiller 17.1.2011 12:37

Joitakin elokuvia tms. katsellessa tunnelma kohoaa nautiskelemalla siinä sivussa katsottavan ohjelman teemaa sopivaa virvoketta. Joten ruvetaanpa listaamaan niitä!





Seitsemän samuraita: Sake (mikä tahansa paitsi Gekkeikan)

Taistelutoverit: VAT 69

Tuntematon sotilas: Jaloviina (eli leikattu konjakki), Marskin ryyppy (joidenkin mielestä Ritarin ryyppy olisi autenttisempi?)
Dremez 17.1.2011 12:45

The Big Lebowski – Valkovenäläinen



Fear and Loathing in Las Vegas – kaikki mahdollinen

Sideways – viiniä



http://www.boozemovies.com/
C.W. Leadbeater 17.1.2011 13:34

The Nutty Professor:

alaskalainen jääkarhunlämmitin
Alive 17.1.2011 14:07
Dremez ( 17.1.2011 12:45)
Sideways – viiniä



http://www.boozemovies.com/




Punaviiniä (ei Merlota)
Juggis Marttinen 17.1.2011 15:23

No punkkua tai bisseä tulee toisinaan kevyesti litkittyä leffoja katsellessa. Kaikista paras juoma mulla kuitenkin Hartwall vichy orginal, varsinkin darrassa.





edit: näyttääpä tämä mun viesti taas suht urpolta tässä.
kekkuli 18.1.2011 00:56

Onhan näitä pilvin pimein esim.



Suzhou: Buffalo Grass Vodka.

Arvottomat: calvados.

Fanny ja Alexander: konjakki.

Blue Velvet: Budweiser, Heineken & Pabst Blue Ribbon.

28 päivää myöhemmin: Lagavulin.

Man Bites Dogin drinkki on siinä mielessä huono, että sen kanssa leikkiminen voi viedä huomion pois itse leffasta.

Crazy Heartissa Jeff Bridges suosii McClure's-juomaa joka onkin keksitty.
Xialong 18.1.2011 12:37

Mikä tahansa italokrimi ja J & B, rauhallisesti nautittuna. Jos vetää överit, ei tee mieli katsella enää muuta kuin pornoa tai musiikkivideoita.

JaJa 18.1.2011 15:42

Street Trash: Tenafly Viper





ttt 18.1.2011 21:39
Xialong ( 18.1.2011 12:37)
Mikä tahansa italokrimi ja J & B, rauhallisesti nautittuna. Jos vetää överit, ei tee mieli katsella enää muuta kuin pornoa tai musiikkivideoita.




Olin juuri aikonut kirjoittaa, että mikä tahansa giallo ja tupakkaa, sekä J&B grogilasista nautittuna.

Ne kun sattuvat olemaan esillä joka toisessa, tai useammassa alan leffassa.. En olekaan juonut, kun en juo väkeviä muutenkaan,

tai todella harvoin, niin onko tuota alko:ssa nykypäivinä myynnissä (kun ei ole käynyt sielläkään vuosikausiin.)?

Tehnyt useasti mieli juoda viskiä, noita pätkiä katsoessa, mutta joutunut tyytymään tupakkaan ja satunnaisiin mausteisiin...
Xialong 18.1.2011 23:58
ttt ( 18.1.2011 21:39)
Xialong ( 18.1.2011 12:37)
Mikä tahansa italokrimi ja J & B, rauhallisesti nautittuna. Jos vetää överit, ei tee mieli katsella enää muuta kuin pornoa tai musiikkivideoita.




Olin juuri aikonut kirjoittaa, että mikä tahansa giallo ja tupakkaa, sekä J&B grogilasista nautittuna.

Ne kun sattuvat olemaan esillä joka toisessa, tai useammassa alan leffassa.. En olekaan juonut, kun en juo väkeviä muutenkaan,

tai todella harvoin, niin onko tuota alko:ssa nykypäivinä myynnissä (kun ei ole käynyt sielläkään vuosikausiin.)?

Tehnyt useasti mieli juoda viskiä, noita pätkiä katsoessa, mutta joutunut tyytymään tupakkaan ja satunnaisiin mausteisiin...




Kaikissa Alkoissa tuota ei ole, mutta hyvinvarustetuissa kylläkin. Parasta blendisviskiä mitä rahalla saa:)
JaJa 19.1.2011 07:42
Xialong ( 18.1.2011 23:58)
Parasta blendisviskiä mitä rahalla saa:)




Parasta vain italoleffojen takia. Makunsa puolesta ei kuitenkaan.

Kyllä kotona pitää olla koko ajan vähintään yksi pullo J&B:tä siltä varalta, että haluaa katsoa italocrimen tai giallon.
Jerobeam 19.1.2011 16:36

Hohto – Maissiviski



Calamari Union – Jäävettä!

Lampaansyöjät – Dry Vodka

Pirtua, pirtua! – Spiritus Fortis, Etax, A12T

Kahdeksan surmanluotia – Kiteen kirkas

Kätkäläinen – Lakkalikööri
rokkiPasi 19.1.2011 22:28

Pidä huivista kiinni, Tatjana – kahvi



Kahvia ja tupakkaa – kahvi

Nachtrit – kahvi
Jerobeam 20.1.2011 21:40

Pohjanmaa – keskeneräinen kilju



Ameriikan raitti – Old Taylor ‑viski
Ehetyz 20.1.2011 22:04

The Wild Bunch, Bring me the head of Alfredo Garcia: Tequila & savunmakuinen viski