Elokuvat, joista olisi voinut tulla jotakin

Spaddu 16.3.2004 14:01

Olen tässä funtsinut, mitäköhän elokuvahelmiä on syystä tai toisesta jäänyt tekemättä ja mitä itse olisitte halunneet näistä nähdä? Mulle tulee nyt mieleen ainakin:

Leone: Leningrad-piirityselokuva

Kubrick: Napoleon

Lynch: Jedin paluu
Tomi Pulkki 16.3.2004 14:04

Jodorowskyn Dyyni. Olisin mieluusti nähnyt Salvador Dalin universumin hallitsijana.

MiR 16.3.2004 14:06

Kubrick – A.I.

Spielbergin näkemys on mikä on mutta olisi ollut mukava nähdä mihin vanha mestari olisi yltänyt – melko varmasti tuloksena olisi ollut laadukkaampi ja haastavampi elokuva.
Juha Heikkilä 16.3.2004 14:24
Spaddu (16.3.2004 15:02)
Lynch: Jedin paluu

Eikös myös Cronenberg ollut jossain vaiheessa mukana kuvioissa? Vai sekotanko johonkin toiseen elokuvaan?

Muista mainittakoon juuri Cronenbergin Total Recall ja Paul Verhoevenin Minority Report. Niin, ja olisin myös mielelläni nähnyt Lynchin Mulholland Driven TV-sarjana vaikka se toimiikin loistavasti elokuvanakin.
Martin 16.3.2004 14:28

Mä haluaisin nähdä Kinskin Paganinin 12-tuntisena. Ihan oikeasti.

Artisan 16.3.2004 14:29

Cronenbergin American Psycho olisi kanssa voinut olla mainio. Samoin Romeron Pet Sematary.

Antti Tohka 16.3.2004 15:05

Renny Harlin: Mannerheim

THaavisto 16.3.2004 15:43

Fulci: Wax Mask --> Ei Stivaletin versiokaan varsinaisesti huono ole, mutta Fulci olisi kuitenkin tehnyt sellaista äärisynkkää House ny the Cemetery-meininkiä vahakabinetissa. Ja kunnolla gorea.

Lord of the Rings-animaatio. Mestariteos keskeneräisenäkin, joten leffan loppuminen kesken vituttaa.

Jodorowskyn Dyyni. Olisin mieluusti nähnyt Salvador Dalin universumin hallitsijana.

Jodorowskyn Metabarons. Ei tainnut päästä paljon ajatusta pitemmälle, mutta kuitenkin...

Jos tv-sarjan saa pistää mukaan, niin se piirretty Incal-sarja (perustuen siis Jodorowskyn & Moebiuksen sarjikseen) olisi varmasti ollut hieno. Sarja ei kuitenkaan koskaan päässyt pilottia pitemmälle, jota sitäkään saa mistään?
Lauri Lehtinen 16.3.2004 15:52

Jens Jörgen Thorsen & Jörn Donner: Jeesuksen monet kasvot

Spaddu 16.3.2004 16:02

Polanski: The Double. Tietääkö kukaan, mistä tämän piti kertoa?

Goose 16.3.2004 17:06
Cronenbergin American Psycho olisi kanssa voinut olla mainio.

Mary Harronin ohjaus on niin loistava etten toivoisi, että kukaan muu olisi sotkeentunut siihen.
C.W. Leadbeater 16.3.2004 19:42

Cronenberg: Basic Instinct 2

Verhoeven: Crusade

Cameron: Spider-Man
Ilja Rautsi 16.3.2004 20:43

Gilliam: Good Omens ja The Defective Detective. Tavallaan myös Watchmen, vaikkei varmaan olisi toiminutkaan.

Aronofsky: the Fountain (tosin tämä on kai taas pääsemässä käyntiin)

Verhoeven: The Crusades

Tuon LotR- animaation pitäminen mestariteoksena arveluttaa minua hieman. Tämä sanoo omalla fanimaisella tavallaan kaiken tarpeellisen.

Edit: ai Crusades tulikin jo.
Prospero 16.3.2004 20:48

Orson Welles: Batman

http://www.comicbookresources.com/columns/...olumn=thecolumn
Young Hova 16.3.2004 21:28

Tony Scott: Judge Dredd