Tämä on vähintään yhtä hyvä kuin Machete.
http://suomenkuvalehti.fi/blogit/kuvien-takaa/piranha-3d-kirkkaasti-kaikkien-aikojen-piraijaelokuva-ja-enemmankin
Tämä on vähintään yhtä hyvä kuin Machete.
Machete, Hobo with a Shotgun, Piranha 3D... Mistä näitä senttejä oikein tulee?
Ei vittu miten hienoa luettavaa tuo Kinnusen raportti!
Jo etukäteen mulla oli vahva tunne tästä ja lippu NV-näytökseen oli selviö. Tämä vain pönkittää fiilistä lisää. Mukava kirjoitus, josta aistii että KK on ollut ihan poikaimaisissa täpinöissä elokuvaa katsoessaan? Just sellasta sitä aina toivoo, kun menee katsomaan tietynlaisia genre-elokuvia. Se tunne, mikä tällaisista tuli vuonna mopo ja fritsut.
TODELLA pännii että en itse ehdi tonne NV-spektaakkeliin. Tämä korkeamman ranskalaisen älykkyyden meille lahjoittama merkkiteos on kuitenkin niin monoliittimainen "viesti", että ns mainstream/Tennarikinari-yleisö saattaa 3D-laatan lentäessä tai viimeistään irtopeniksen kelluessa alkaa aavistaa pahaa, tuntea olonsa vieraantuneeksi ja ajatella, että nyt meitä jotenkin petetään, että onko tämä sittenkin semmoinen huono elokuva vai mikä tämä merkillinen vibraatio sielussa on.
Tuleeko tämä ns. normi 3D näytöksiin?
Tää on just sellasta postpostpostmodernia pikku hassuttelua, josta silmälasipäiset pojat tykkää. Kaks tähtee.
3D:n hinta on tosiaan kova, mutta alennuslippuja käyttämällä saa suurimman ale-hyödyn just 3D-näytöksistä! 10 kappaleen e-lippu setillä näytökselle tulee hintaa vain 8.5, eli vain puoli euroa enemmän kuin yksittäisenä ostetulle NV-lipulle. Eli alennus on ihan kiva perushintaisesta (14 euroa) 3D-lipusta.
Joo no eihän tämä nyt mikään 3D-tekniikan merkkipaalu
teknisessä mielessä ollut, mutta silti visuaalisesti ja muutenkin ylivoimaisesti paras 3D-elokuva minkä oon nähnyt (Avatar näkemättä). Jos tykkää genre-elokuvista, niin en tiedä miksei maksaisi 14 euroa vuoden viihdyttävimmästä sellaisesta? Ja tosiaan sarjalippuja kannattaa suosia. Vielä yksi vinkki: ei ollut hirveästi katsojia viikonloppuna, joten tuskin tämä ainakaan tennari ykkösessä kauaa pyörii...Erinomaista viihdettä!!!! ****½
Samaa mieltä. Oikealla asenteella tehtyä ehtaa roskaa. Tuo Dreyfussin cameohahmon roolinimi taisi lopputeksteissä olla Matt Boyd eikä Matt Hooper kuten Tappajahaissa. Huomasko muut? Toimii mulle, eihän tuommoinen määrä tissejä voi olla tehoamatta! Kolmiulotteisuus lienee tässä tapauksessa tahallisen kökköä.
Kyllähän tämä Piranha on varsin mainio kauhukomedia, mutta tosiaan 3d:n suhteen heikomman puoleinen esitys. Kolmesta näkemästäni 3d-elokuvasta tämä oli sen suhteen selvästi mitäänsanomattomin. Ne muut elokuvat ovat Avatar ja viimeisin Shrek. Ei Piranha olisi tarvinnut mitään 3D-gimmickiä toimiakseen, loistavalla huumorilla vedetty ironinen ja perinnetietoinen matsku olisi mennyt ilmankin. Täydellisen ridikuulin näköiset fisut ja huonot parvihyökkäysefektit ovat kuitenkin 3D-täkin isompia ongelmia. 4/5.