Night Visions -klubi @ Piano 30.10. 23-04, vapaa pääsy!

Liisa_ 26.10.2009 10:12

Night Visionsin perjantai-ilta 30.10. jatkuu Pianossa klo 23.00 alkaen (Rauhankatu 15). Festarikävijöitä viihdyttävät NV:n omat djt ja illan ohjelmaan kuuluu myös elokuvakaraokea Halloween-hengessä. Tiedossa saattaa olla myös yllätysvieraita... Pianossa meno jatkuu aina klo 04:ään asti. Vapaa pääsy!

DJ VERINEN PÄÄKALLO

Elokuva-asiantuntija, kolumnisti ja tekniikan lisensiaatti DJ VERINEN PÄÄKALLO on pitkän linjan tiskijukka, jonka pohjattomasta levylaukusta ovat päässeet nauttimaan muun muassa Lepakkomiehen jo legendaariseksi muodostuneen Fucking Discon kreisibailaajat. Club Night Visionsin iltaan DJ VERINEN PÄÄKALLO on luvannut pakata mukaansa KAUHUMUSIIKKIA!

DJ Reuna

DJ Reunan taskusta löytyy seitsemän tuumaa täyttä tavaraa! DJ Reuna on Helsingin levylasseskenen erikoisuus, sillä tämä puristien puristi soittaa ainoastaan 7" vinyylisinkkuja. Porissa korkeintaan kerran 80-luvulla vieraillut DJ Reuna lupaa ladata Club Night Visionsin iltaan tuttuja ja vähän tuntemattomampiakin stygejä aina käännösiskelmistä obskuureihin omakustannejulkaisuihin.

DJ-duo TISSIT

Kaksin aina kaunihimpi! DJ-duo TISSIT, eli "ässä Porin hihasta" ja "Olarin hehkein ostariruusu", vastaavat Club Night Visionsin loppuillan tanssityyleistä. Nämä kuumat kissat nousevat DJ-pöydälle aseinaan lipas kipinöiviä uutuuksia, elastisia biittejä 80-luvulta ja lemmennälkäisiä disco-klassikoita, jotka laittavat lanteet keinumaan. Let's Get Physical!

Kauhu-oke

Night Visions ‑klubilla saa ensiesityksensä lähes kolmen vuoden ajan kehitteillä ollut tekninen innovaatio, multimediaelämys Kauhu-oke. Kauhu-oke on kauhuelokuva-karaoke, jossa osallistujat asettavat panoksiksi äänijänteensä ja eläytymislahjansa. Kauhu-okessa voit päästää pakokauhusi valloilleen verenhimoisen naamiomiehen kynsissä tai hirviön jahdattavana.
(The Lukewarm.) 31.10.2009 13:59

Parasta oli kyllä Shockyn ajotaidot. Alamäessä romutti Tohkan(?) autoa edessä olevaan autoon. Jos ei tietäisi paremmin, niin olisi voinut luulla Shockyn olleen kännissä.

Antti Tohka 31.10.2009 14:05

Olipa ihan uskomattoman hauska ilta. Hieman otti kaaliin nuo DJ-vehkeiden tekniset viat (miksi aina pitää olla joku kohta rikki

pissed.gif), mutta porukan megabailaus, kauhu-oken nostattama tunnelma, helvetin mukava seura ja tietysti Shocky kuittasivat pikku vastoinkäymiset.

Onneksi toi pikku kolarointi rajoittaui lähtöön.

Erikoistattikset Riinalle, Lissulle ja "Reunalle".
Shocky 31.10.2009 14:58
(The Lukewarm.) ( 31.10.2009 13:59)
Parasta oli kyllä Shockyn ajotaidot. Alamäessä romutti Tohkan(?) autoa edessä olevaan autoon. Jos ei tietäisi paremmin, niin olisi voinut luulla Shockyn olleen kännissä.

Hey, syytän sitä yhtä mutanttia joka liimautui tuulilasiin juuri kriittisellä reverse-mäkilähtöhetkellä! Eikä autot mistään hipaisusta romutu ja räjähdä, oot kattonut liikaa leffoja. Parasta tässä oli että eihän mulla mitään ajokorttia edes ole, oon ajanut vain Gran Turismo 5 prologuee, mutta siinä ei ole kytkintä ja se hämäsi kun nyt olikin kolme poljinta.
Spoileri
vitsi vitsi
Liisa_ 31.10.2009 15:37

Huhhuh, oon vieläkin ihan euforiassa! Kiitos ihan sikana kaikille, jotka oli paikalla, jorasi, kiljui tai biletti. Oli ihan törkeen hauskaa!

Martin 31.10.2009 15:44

Oli kyllä todella hauska ilta! Iso kiitos dj-kumppaneille ja järjestäjille. Kiitos myös jatkoista vaikka hyydyinkin aika nopeasti!

Ja Shocky, imitoin vain mäkilähdössäsi "Tampereen kikkailijaa". Tsekkaa linkki tuolta youtube-threadista!
pseudonyymi 1.11.2009 17:16
Shocky ( 31.10.2009 14:58)
Kyl mä osaan ajaa tietokoneen ulkopuolellakin!

Olisitte pyytäneet mua. Ajan tosi hyvin kännissä ilman korttia.