29.7.2009 13:22
Espoo Ciné 2009
29.7.2009 13:24
29.7.2009 14:11
Joka kerta kun olen Espoossa vieraillut, niin ilmainen bussikuljetus on Tapiolaan lähtenyt. Viime vuonna lähti Kampista Radisson Sassin edestä. Tän vuoden kyydeistä ei ole infoa vielä tullut ja meneekö mahdollisesti ilmainen juna leppävaaraan tjms

29.7.2009 19:13
Joo onhan sinne tosiaan tollanen mennyt keskustasta, mutta meikäläiselle aika älytön kiekka lähteä ogelista keskustan kautta kun on suorakin bussiyhteys Tapiolaan. No, elämä on täynnä paskoja valintoja. Pitää vähän tarkastella ohjelmakarttaa jos saisi jonkun siedettävän tuplan tai triplan jollekin päivälle.
(Hämmentävän laimea muuten on tuo Cinen 20-v ‑ohjelmisto. Luulisi että juhlavuoden kunniaksi olisi löytynyt jotain sellaisiakin kiinnostavia elokuvia jotka eivät ole pyörineet telkkarissa tai arkistossa n. 100 kertaa...)
29.7.2009 22:03
Ihan hyvin tuolta löytyi katseltavaa viime vuosiin verrattuna...
Liput hankittuna seuraaviin:
Moon, In the electric mist, Van Diemen's Land, Hunger, Acolytes ja Inglorious Basterds..
Vielä nappais Haneken uutukainen mutta näytösten ajankohdat ei natsaa ja sama Long Weekend remaken kohdalla..
Acolytes ja Hunger sopivasti pe Andorrassa mistä voikin näppärästi ponkaista katsastamaan Jim Jones Revuen livemeiningit Looseen...
30.7.2009 01:08
5.8.2009 10:53
Joka kerta kun olen Espoossa vieraillut, niin ilmainen bussikuljetus on Tapiolaan lähtenyt. Viime vuonna lähti Kampista Radisson Sassin edestä. Tän vuoden kyydeistä ei ole infoa vielä tullut ja meneekö mahdollisesti ilmainen juna leppävaaraan tjms
Perinteinen ilmainen bussi Helsingin keskustasta Tapiolaan kulkee tänäkin vuonna, tarkemmat tiedot ilmaantuvat webbiin lähempänä. Sen sijaan Selloon päin ei valitettavasti ole kuljetusta festarin puolesta...
5.8.2009 11:48
Onhan aikataulut julkistettu busseille jo viime vikolla...
5.8.2009 16:30
7.8.2009 14:19
Vielä kun saisi ohjelmakartan ihan sivuillekin niin olisi kiva. *hint hint*
(nimim. pdf:t eivät avaudu koneellani yhdellä klikkauksella.)
7.8.2009 17:19
Huomenna Iltiksessä: "Mies sai rasitusvamman verkkosivujen selaamisesta – Korvausvaatimus uhkaa vetää kulttuuritapahtuman konkurssiin"
Eiku oikeesti, kuka keksis järkevän web-sovelluksen festareiden aikataulukartoille? Se mikä R&A:lla ennen oli oli melko hyvä mutta millään muulla festarilla ei oikein ole onnistunutta.
(Buahhaha, mä kirjoitin tän saman viestin äsken vahingossa Martinin tunnareilla!)
7.8.2009 17:23
7.8.2009 17:49
Huomenna Iltiksessä: "Mies sai rasitusvamman verkkosivujen selaamisesta – Korvausvaatimus uhkaa vetää kulttuuritapahtuman konkurssiin"
Eiku oikeesti, kuka keksis järkevän web-sovelluksen festareiden aikataulukartoille? Se mikä R&A:lla ennen oli oli melko hyvä mutta millään muulla festarilla ei oikein ole onnistunutta.
(Buahhaha, mä kirjoitin tän saman viestin äsken vahingossa Martinin tunnareilla!)
No eihän tää iso ongelma tosiaan ole, mutta kyllä se selaamisen kannalta on hankalaa: eli ensin pitää right clickillä tallentaa se pdf koneelle, sen jälkeen avata riideri ja sitten sieltä avata se tallennettu dokumentti. En tiedä mistä se johtuu, mutta pdf:t eivät vain avaudu mulla selaimeen kuten muilla ihmisillä.
Sitäpaitsi surffailussa muutenkin olen vanhan liiton miehiä: aina jos joku www-sivu vaatii jonkun toisen sovellutuksen käynnistämisen toimiakseen niin lopetan mielummin sitten surffauksen ko. sivulla.

PDF:t ovat sinänsä hyviä tulostustarkoitukseen mutta kyllä ohjelmakartta pitäisi saada integroitua sivuille, pdf sitten lisänä. (Itseasiassa just tajusin että mullahan on uusi monitoimitulostin tuossa metrin päässä, joten... metsät paperiksi vaan.)

10.8.2009 22:46
Ilmeisesti tulee sittenkin ensi-iltaan sittenkin samana päivänä kuin Espoon näytös. Tämä johtanee väistämättä siihen, että jossain paikkakunnalla jätetään ensi-iltapäivänä näytöksiä ajamatta.
21.8.2009 10:26