Ghettopoly

rokkiPasi 19.3.2004 17:04

Nonnih, Ghettopoly on saapunut! DHL:n kuriiri kiikutti tänään duuniin. Jeah, ei tullimaksuja. Voi niilläkin sitten ostaa pelijuomaa.



Tarkemman tutkiskelun jälkeen voi vain todeta "Ei hemmetti, tätä täytyy pian päästä pelaamaan!" Vähän halvalla väännetyn näköinen, mutta ei haittaa.



Artemisa Absinthium, tinman: koska kaljakauppaan?
tinman 20.3.2004 23:02

Nyt on rokkipasin ghettopoly korkattu ja meikäläinen on ensimmäisen pelin pimp mastah! Shake that booty! Rokkipasi ja Artemisia Absinthum on nyt meikäläisen bitchejä.

Dotcom 21.3.2004 16:22

Mikä oli hinta DHL:n kanssa? Tilasitko suoraan ghettopolysta?

Bad Rain 21.3.2004 18:01

On vallan erinomaisen hienoa että ihmiset täälläkin jaksavat vielä vilpittömästi innostua vanhan ajan lautapelimeiningistä tällä tietokonepelien, pleikkareiden ja supergrafiikoiden aikakaudella.



Koskas se Changin lupaama Redneckopoly tulee?
Artemisa Absinthium 21.3.2004 18:08
tinman (21.3.2004 00:03)
Nyt on rokkipasin ghettopoly korkattu ja meikäläinen on ensimmäisen pelin pimp mastah! Shake that booty! Rokkipasi ja Artemisia Absinthum on nyt meikäläisen bitchejä.


Ai saatana kun on perse ihan hellänä. Huaraaminen ei kannattanut kun menin niin nopeasti konkkaan. Ois varmaan pitänyt jättää partakin ajuamatta=)
rokkiPasi 21.3.2004 22:25
Dotcom (21.3.2004 16:23)
Mikä oli hinta DHL:n kanssa? Tilasitko suoraan ghettopolysta?


Jeps, suoraan Ghettopolystä tilasin. 51,18€ näytti velottaneen korttiä.



Okei, ensimmäinen peli tuli hävittyä, tai tulin toiseksi, mutta jatkossa lupaan voittaa kaikki seuraavat pelit.