19.3.2004 17:04
Nonnih, Ghettopoly on saapunut! DHL:n kuriiri kiikutti tänään duuniin. Jeah, ei tullimaksuja. Voi niilläkin sitten ostaa pelijuomaa.
Tarkemman tutkiskelun jälkeen voi vain todeta "Ei hemmetti, tätä täytyy pian päästä pelaamaan!" Vähän halvalla väännetyn näköinen, mutta ei haittaa.
Artemisa Absinthium, tinman: koska kaljakauppaan?