Ghettopoly

-jAn- 23.2.2004 13:39

Suuren kohun saattelemana saamme vihdoinkin nauttia (tai ainakin hetken ennenkuin peli saadaan kiellettyä) ghettoon sijoittuvasta monopolista, joka rakentuu stereotypioiden värittämien hahmojen maailmaan.





Lisää infoa ja tilaus mahdollisuus täältä .



Ebayn listoilla oli jo yksi myynnissä ja buy it now hinta $80! Tästä tulee vielä keräilyharvinaisuus.
MiR 23.2.2004 14:31

Aivan törkeän loistavaa vääntöä, tunnen jo kuinka housujeni kärkiväli kasvaa. Harmi ettei mukana tule asiaan kuuluvia ase-replikoita joilla voisi katu-uskottavasti osoitella kanssapelaajia taloudellisesta alamäestä ja vitutuksesta kertovan riimittelyn lomassa – peace

cool.gif
-jAn- 23.2.2004 14:37

Tässä vielä lisähehkutusta eli mitä mieltä media on pelistä;

CNN , USATODAY.com ja vielä sokerina pohjalla hasbro:n (monopolin oikeuksien haltijan) mellakointia aiheesta.



Each game contains:

Game Board

Loan Shark Tray

40 Crack Houses

17 Projects

Pink Slip Cards

Ghetto Stash and Hustle Cards

7 Game pieces

Pimp

Hoe

40 oz

Machine Gun

Marijuana Leaf

Basket Ball

Crack

Counterfeit Money

2 Dice





Artemisa Absinthium 23.2.2004 15:30

Sen verran loistavalta kuullostaa, että oli aivan pakko laittaa tilaukseen. Postikulut on aika törkeät, mutta pakko saada makso mitä makso. Ei käy ainakaa aika pitkäksi kommuunissa.

-jAn- 23.2.2004 18:06

Postikulut oli tosiaan törkeät eli paketti menee varmaan tulliin, toivottavasti rahalle tulee vastinetta oikein korkojen kera.

Artemisa Absinthium 24.2.2004 11:10

Tulee takaisin aivan varmasti. Ainakin baarilaskuja tulee vähemmän kun ei voi lähteä baariin vielä kun on peli kesken=) Pussikalja on halpaa.

-jAn- 24.2.2004 18:03

Hei c'mon tää on oikeesti kova juttu! Ilmeisesti ei tule takkiin, katso vaikka

täältä .
chachi 24.2.2004 22:35

"Invalid Item



The item you requested (3177771771) is invalid, still pending, or no longer in our database. Please check the number and try again. If this message persists, the item has either not started and is not yet available for viewing, or has expired and is no longer available."



Niin just. Paskiaiset!
-jAn- 26.2.2004 11:26

Mitähän ne oikein säätää siellä? Haku tuotti kuitenkin tuloksia, joten seuraa vaikka näitä

item 1 , item2 tai item3 .



Mielenkiintoista nähdä mihin hintaan nuo lopulta liikkuvat kun ghettopoly.com ei ainakaan minulle ole ilmoittanut ettei tavaraa enää toimitettaisi, sensijaan sivustolle on ilmestynyt tulevia "poleja".
Antti Tohka 26.2.2004 11:33

Kuka lähtee rahoittamaan kaverini ehdottamaa versiota:





kondekapol: dokaa, petä mammaa, äänestä

halmetta, tappele bohen edessä, jätä kasiluokka kesken...
Lazer 26.2.2004 16:06
Antti Tohka (26.2.2004 11:34)
tappele bohen edessä


Ei vaan sen kondekan ostarin tokassa kerroksessa olevan meno mestan edessä. Nimi unohtui, mutta v:llä se alkoi.

edit: Venla tai Wenla
Antti Tohka 26.2.2004 16:20
Lazer (26.2.2004 15:07)
Antti Tohka (26.2.2004 11:34)
tappele bohen edessä


Ei vaan sen kondekan ostarin tokassa kerroksessa olevan meno mestan edessä. Nimi unohtui, mutta v:llä se alkoi.

edit: Venla tai Wenla


Viikolla tapellaan ostarilla, viikonloppuna Bohessa. Itä-Helsingin elokuvakriitikkoextra, nussi kääpiötä.



Yksi lisää:



Aja pääsi kaljuksi ja muuta Kurkimäkeen.
Dotcom 28.2.2004 17:12

Perkeleen hyvältähän tuo vaikuttaa. Uskaltaako tuolta Ghettopolysta suoraan tilata? Kaikki ebayn kohteet oli ainakin hetki sitten suljettuja.

chachi 28.2.2004 18:44
Dotcom (28.2.2004 18:13)
Perkeleen hyvältähän tuo vaikuttaa. Uskaltaako tuolta Ghettopolysta suoraan tilata? Kaikki ebayn kohteet oli ainakin hetki sitten suljettuja.


Jep, eipä jAnin antamat linkit enää pelittäneet. Rikkonevat kai jotain eBayn muutenkin vammaisia sääntöjä vastaan. Edelleenkin Suomen kohdalla väitetään eroottisten elokuvien olevan kiellettyjä sekä oston ja maahantuonnin rikoslain vastaisia. Hohhoijaa.



Taannoin kauppasin kotimaista julkaisua PANAMA REDistä ja erehdyin laittamaan roolinesittäjäksi myös John Holmesin. Sieltähän se sitten tipautettiin koko ilmoitus pois kun myyntikohteen epäiltiin sisältävän hardcorepornoa. Kyllä ne on viisaita nuo jenkit.
-jAn- 1.3.2004 09:15

Olipa sinne taas ilmestynyt yksi myynti-ilmo lisää, ilmeisesti ei kauaa kestä että sekin poistetaan.





Aikoinaan laitoin eBaylle mailia tuosta hardcore-asiasta ja sain vastauksenkin, jostain syystä sama rajoite vaan pätee edelleenkin, eli kun Kreikkalaiset kauppaavat vaikka Due maschi per Alexaa niin kyselet vaan vaikka ruotsalaisilta että mitä ne hidden kohteet ovat ja otat suoraan yhteyttä myyjään blink.gif



On tämä Suomi vaan aikamoinen DDR ja Amerikkalaiset hulluja.