Docpointin yleisfiiliksen huomioiden täytyy mainita, että 35mm on KAKSI KERTAA niin ekologista kuin 70mm, joka on sellaista läskien siirtomaaisäntien pröystäilyä.
DocPoint 20.-25.1.2009
Docpointin yleisfiiliksen huomioiden täytyy mainita, että 35mm on KAKSI KERTAA niin ekologista kuin 70mm, joka on sellaista läskien siirtomaaisäntien pröystäilyä.
...mutta toisaalta 70 mm kopiolta katsottuna elokuva saattaa tuottaa kaksinkertaisesti enemmän muutosta?
Kiinnostaisi tietää mitä muuta aiot katsoa kuin Tysonin! Suosittelen sulle Täynnä Tarmoa eli Basket Case:
Täynnä Tarmoa Youtubessa
Omalla listalla on ainakin The Battle of the Somme feat. Jori Hulkkonen (live).
Teen DP-karttani vasta ens keskiviikkona jahka palaan matkoilta.. vinkkejä saa antaa. Muutamat Broomfieldit ainakin...
Mä suosittelen ehdottomasti kanssa tuota Täynnä Tarmoa. Samoin Kansakunnan Olohuonetta. Nämä kummatkin ovat ikävä kyllä sellaisia, että en ainakaan itse menisi katsomaan ellei joku ensin suosittelisi.
Tinapaperiasu ja apinanaamari kuulostavat aika hyvältä yhdistelmältä, sääli että taidan olla toisessa kaupungissa h-hetkenä.
Tinapaperiasu ja apinanaamari kuulostavat aika hyvältä yhdistelmältä, sääli että taidan olla toisessa kaupungissa h-hetkenä.
Oijjoi... Nyt on siis syytä jo huolestua. Lukewarm, perun puheeni... mä en enää tiedä miten tästä selvitään. Ideat on loppu.
Oijjoi... Nyt on siis syytä jo huolestua. Lukewarm, perun puheeni... mä en enää tiedä miten tästä selvitään. Ideat on loppu.
Wilperi apinapuvussa ja julli mustaksi monoliitiksi maalattuna?
En siis kelannut että nämä elementit olisi samalla esiintyjällä (ainakaan samanaikaisesti), vaan ensin olisi apinat ja sitten astronautit.
Tämä on tietenkin vain yhden ihmisen mielipide, mutta olen nähnyt elokuvan ja voin kertoa, että näin tarina etenee, kaikki katsojat eivät välttämättä pidä jos sitä aletaan muutella liiallisesti.
Aika on kypsä uudelleentulkinnalle, onhan se siis jo ihan sikavanha raina. Ja jos sen esittää monotulkintana niin pitää vähän tiivistää. Wilperin monoliitti toki voisi seisoa taustalla koko esityksen ajan.
Tuli sitten valittua Juvenile Liaison I&II, Biggie & Tupac (on tullut pariin otteeseen missattua, mutta saapa nähdä, onko tällä paljoakaan annettavaa g-funk eran ja laajemminkin 90-luvun jenkkiräpin ollessa hyvin hallussa), Necrobusiness (aihe vaikuttaa perhanan kiintoisalta), Waltz with Bashir ja se monoliittileffa.
Tämän olen kyllä ymmärtänyt.
Mutta yllättäen, kun tuntee kyseistä musiikkia, tuntee sen ja siinä vaikuttaneiden henkilöiden historiaakin ja erilaisilla aasinsilloilla siihen liittyviä juttuja aika paljon ja hyvin.
Harmi ettei
Anvil! the story of Anvil dokkaria ole docpointissa... Tämähän olisi loistava American movie tyyppinen tapaus mikä sopisi mainiosti Night Visionin ohjelmistoon!!Onko tossa Virginityssä hc:tä tai erityisen sleazyä tai ikävää shittiä? Jälkimmäinen näytös ei sovi, joten ainoa mahdollisuus ois nyt lauantaina.