True Blood

Antti Tohka 22.12.2008 12:07

Pitkästä aikaa viihteellinen ei-komediasarja, josta diggaan. Oliko tästä keskusteltu jo muualla?

tinman 24.12.2008 00:41

Taisin odottaa tältä vähän liikoja, kun ei muutaman jakson jälkeen vieläkään oikein kolahtanut. Ehkä se on vaan sinnikkäästi katsottava lisää, eihän mikään voi olla huono, jos siinä on vampyyreitä ja ihana Anna Paquin.

Antti Tohka 24.12.2008 02:01

En tiedä, miten monta jaksoa olet katsonut, mutta kyllä tämä musta on näistä uusista hittisarjoista siedettävin. Meininki käy kokoajan omalaatuisemmaksi ja seksiväkivaltahuumepitoisemmaksi. Olen tainnut nähdä seitsemän jaksoa ja kokoajan on sellainen tunne, että THE CATCH on vielä tulossa.

JaJa 24.12.2008 12:35
Antti Tohka ( 24.12.2008 02:02)
käy kokoajan omalaatuisemmaksi ja seksiväkivaltahuumepitoisemmaksi.

Jaahas, pitäisiköhän tähän tutustua tarkemmin.
tinman 25.12.2008 22:42

Oon tainnut katsoa kolme jaksoa. Eli parempaa siis luvassa... otetaanpas työn alle. Eikös tämän pitäisi alkaa joltain kotimaankin kanavalta lähiaikoina?

(The Lukewarm.) 5.1.2009 12:43

Oon nyt muutaman jakson nähnyt ja aika viihdyttävältähän tää vaikuttaa. Toivoin kyllä että tää ois vielä vähän parempi.

Lauri Lehtinen 5.1.2009 13:14
tinman ( 26.12.2008 00:43)
Oon tainnut katsoa kolme jaksoa. Eli parempaa siis luvassa... otetaanpas työn alle. Eikös tämän pitäisi alkaa joltain kotimaankin kanavalta lähiaikoina?

Don't hold yer breath...

True Blood on puolestaan tulossa ohjelmistoon vähän myöhemmin (noin vuoden kuluttua) Kakkosella – tällä hetkellä ajankohdaksi on suunniteltu kevättä 2010.
G.P.O. 12.6.2009 06:59

True Bloodin toinen kausi alkaa vissiin tässä kohtapuolin ja itse sain viimein ensimmäisen kauden katsottua. Eipä tuosta oikein mitään jäänyt käteen, ainoastaan ihmetys sarjan ympärillä ainakin jossain vaiheessa pyörineestä hypestä. Eihän tämä ollut muuta kuin läpeensä kaavamaista saippuasarjaa vampyyreilla höystettynä. Jokainen jakso päättyy cliffhangeriin, ihmiset ovat tulisia ja tuittupäisiä ihan sen takia että kässäriin saadaan lisää jännitystä, kun hahmot eivät pysty ovien paiskomiseltaan kommunikoimaan toistensa kanssa, ja juonenkäänteitä pitää latoa katsojan eteen sellaista vauhtia, että joku Oz/Kylmä rinki alkaa vaikuttamaan suorastaan hienovaraiselta draamasarjalta tämän rinnalla. True Blood on teini-iän saavuttanut Buffy vampyyrintappaja ja kuminaamarit ovat hormonien hyrrätessä vaihtuneet vereen ja tisseihin, ei sen enempää.

Disco Studd 1.3.2010 06:35

Tästä päivästä eteenpäin myös kaikki anti-nettirunkkarit pääsevät tutustumaan sarjaan.

JMustonen 1.3.2010 06:45
Disco Studd ( 1.3.2010 06:35)
Tästä päivästä eteenpäin myös kaikki anti-nettirunkkarit pääsevät tutustumaan sarjaan.

Kiitokset muistutuksesta! Olisin muuten onnellisesti missannut tämän.
Red Right Hand 1.3.2010 11:58

Yes, vihdoin. Toivottavasti on odotusten arvoinen. Paskamaista että on pistetty Weedsin kanssa päällekkäin.

k-mikko 1.3.2010 12:31

Nettirunkkari = Canal+:n asiakas?
Bad Rain 1.3.2010 17:57

N.P.

Jakel 1.3.2010 18:23
k-mikko ( 1.3.2010 12:31)

Nettirunkkari = Canal+:n asiakas?

Studin maailmankuva on tasan saman kokoinen kuin omat viihde- ja tietoliikenneyhteynsä. Muut ovat piraatteja, nörttejä sun muita.

Itse sarjasta sen verran, että Tohka sanoi hyvin, että koko ajan on tunne, että jotain tulossa jatkossa. Tuo kuvaa hyvin sarjaa. Valitettavasti tuo tunne ei vain realisoidu syntyneiden odotusten mukaisesti.
Red Right Hand 1.3.2010 19:04
Jakel ( 1.3.2010 18:23)
Itse sarjasta sen verran, että Tohka sanoi hyvin, että koko ajan on tunne, että jotain tulossa jatkossa. Tuo kuvaa hyvin sarjaa. Valitettavasti tuo tunne ei vain realisoidu syntyneiden odotusten mukaisesti.

Jahas. Tämä onkin 2000-luvun ison profiilin jatkuvajuonisten tv-sarjojen kenties se ärsyttävin piirre. Lostit, Heroesit jne. – aina sama juttu, kaikkea tapahtuvinaan niin hilveästi mutta mitään ei sitten kuitenkaan tapahdu, eikä minnekään edetä.