Suuri Leffakirppis II su 7.12. Helsingin keskustassa

Flash 21.11.2008 18:32
SUURI LEFFAKIRPPIS II

Sunnuntaina 7.12. klo 15-18 Uuden Ylioppilastalon Mannerheim-salissa (Mannerheimintie 5A, 5. krs – HUOM! Kaksi kerrosta ylempänä kuin viimeksi!)

Suuren suosion saavuttanut HYY:n Elokuvaryhmän Leffakirppis iskee jälleen! Tule myymään mitä vaan elokuviin liittyvää: DVD, VHS, BLU-RAY, HD DVD, BETA, 8 MM, julisteet, lehdet, kirjat, soundtrackit, figuurit etc. Tule tekemään elämää suurempia ja pienempiä löytöjä!

Ilmainen sisäänpääsy! Ilmaiset myyntipöydät!

Viimekertaisesta poiketen pöytiä ruvetaan jakamaan jonotusjärjestyksessä klo 14.45. Pöytiä on melko runsaasti mutta ovat puolet pienempiä kuin viimeksi.

Tervetuloa!
AlexA 22.11.2008 12:13

Loistavaa!! Yhä muutosta kasautuneita kiekkoja taas halvalla myynnissä meikän toimesta

Lapsus Ahava 25.11.2008 18:34

Perhana, edellisen missasin ja tällä kertaa olen laivalla.

Flash 6.12.2008 15:51

Huomenna!

Lazer 6.12.2008 15:53

Oikein NYT-liitteen menoissa. Suuren maailman meininkiä!

AlexA 6.12.2008 23:46

UUhhhh, mitenköhän aikaisin tuonne pitää tulla että varmasti pääsee myymään? 3 lihalaatikollista täynnänsä roinaa, eli satoja DVD leffoja kaupan halvalla!!

JaJa 7.12.2008 17:21

Sexy Beast eurolla.

thumbsup.gif
Antti Vanhala 7.12.2008 17:51

Medianäkyvyys huipussaan kun myös HS:n Minne mennä palstalla Ilja Rautsi kertoo elokuvaharrastuksestaan ja jutun lopussa kirppiksen tiedot.

Jouni Hokkanen 7.12.2008 18:31

Kiitos suuri järjestäjille ja asiakkaille,

olipa jälleen aika hulinaa, hyvä fiilis ja varsinkin ensimmäinen tunti.

Young and Dangerous ja Drunken Monkey nolla euroa!

Toivottavasti taas ensi vuonna uudelleen.

Muistan lämmöllä myös parin kolmen vuoden takaisen Korjaamoa, jolloin oli nasta yhdistelmä kirpparia ja oliko-ne-nyt-uusnatsidokkareita.
Young Hova 7.12.2008 19:48

Ensi kerralla tulen ja tuon pallljon myytävää. Jos tapahtuma vain vihdoinkin olisi sopivaan aikaan...

(The Lukewarm.) 8.12.2008 13:37

Tervetuloo. Keväällä on tarkoitus järjestää ainakin yks kirppari. Itse asiassa myyjät voisivat ehdotella jotain sopivia päiviä maaliskuussa. Sunnuntai on ehkä leffaryhmän kannalta paras viikonpäivä.

(Jos joku näki täällä eilen illalla jonkun semi-vittuilevan viestin, niin se oli jonkun muun leffaryhmäläisen kirjottama mun koneelta.)
Young Hova 8.12.2008 13:50

Maaliskuu olis just bueno, luulisin.

Antti Tohka 10.12.2008 10:49
(The Lukewarm.) ( 8.12.2008 13:38)
Tervetuloo. Keväällä on tarkoitus järjestää ainakin yks kirppari. Itse asiassa myyjät voisivat ehdotella jotain sopivia päiviä maaliskuussa. Sunnuntai on ehkä leffaryhmän kannalta paras viikonpäivä.

(Jos joku näki täällä eilen illalla jonkun semi-vittuilevan viestin, niin se oli jonkun muun leffaryhmäläisen kirjottama mun koneelta.)

rolleyes.gif

No joo. Maaliskuu voisi olla hyvä. Helmi-, huhti- ja toukokuut ovat ainakin huonoja.
(The Lukewarm.) 10.12.2008 10:54
Antti Tohka ( 10.12.2008 11:50)
(The Lukewarm.) ( 8.12.2008 13:38)

rolleyes.gif

Tais olla Flash. Kysele siltä lisätietoja mikäli on vaikeuksia uskoa. pissed.gif
Lauri Lehtinen 10.12.2008 11:00
Jouni Hokkanen ( 7.12.2008 19:32)
Kiitos suuri järjestäjille ja asiakkaille,

olipa jälleen aika hulinaa, hyvä fiilis ja varsinkin ensimmäinen tunti.

Jep

Tutkimustuloksia

Mun myyntipöydällä ostajia kiinnosti lajityypeistä eniten spagettiwestern – monenkirjavasta genrevalikoimasta nimenomaan spagujulisteet (tuplakappaleita) ja dvd:t menivät nopeasti kaupaksi viimeistä myöten. Kilpailevista elokuvatutkimuksen trendeistä ohjaajakeskeinen vanhan liiton filmihulluus hakkasi "Turun koulukunnan" mediatutkimuksen, sillä Peter Von Baghin gradu Hitchcock herätti kiinnostusta ja meni kaupaksi, kun taas Veijo Hietalan Kulttuuri vaihtoi viihteelle ei löytänyt ostajaa ja eräs asiakas jopa väitti ahdistuvansa sen näkemisestä.