Turku: Pub Bristolin leffavisa jatkuu tänään 30.10. klo 19

Juhis H 30.10.2008 14:51

Onko joku mukana tai joskus ollut paikalla?

Olen itse menossa eka kertaa, kaveri kysyi mukaan joukkueeseensa. En ole varma tiimin nimestä, lieneekö peräti tuo sarjaa johtava Turun Walerian Borowczyk-seura.

Kisassa kuulemma näytteitä, soundtrackia ja triviaa joka genrestä. Elitisti-t-paita on luonnollisesti tänään jo töissä päällä että pääsee kunnon vireeseen!

Lisätietoja ja sarjataulukko >>
Yotsuya 31.10.2008 11:37
Juhis H ( 30.10.2008 16:52)
Onko joku mukana tai joskus ollut paikalla?

Olen itse menossa eka kertaa, kaveri kysyi mukaan joukkueeseensa. En ole varma tiimin nimestä, lieneekö peräti tuo sarjaa johtava Turun Walerian Borowczyk-seura.

Kisassa kuulemma näytteitä, soundtrackia ja triviaa joka genrestä. Elitisti-t-paita on luonnollisesti tänään jo töissä päällä että pääsee kunnon vireeseen!

Lisätietoja ja sarjataulukko >>

Olen tuolla satunnaisesti ollut Saatanan radikaalien riveissä.
Juhis H 31.10.2008 12:50

Sepäs oli lystiä! Varsinkin kun voitettiin

whistling.gif

Kysymyksissä oli mm. John Cassavetes- ja Paul Newman-triviaa, Bronson- ja kauhunäytteitä ja soundtrackeja.

Hatunnosto järjestäjille (Kinokopla), on varmaan pirullisen vaikeaa löytää oikea vaikeusaste.

Mukavaa oli myös että joukkueemme oli varsin elitistipitoinen, terveiset vaan Mordolle, Jonnulle ja Sic.:lle!
Juhis H 31.10.2008 12:55
Yotsuya ( 31.10.2008 11:38)
Olen tuolla satunnaisesti ollut Saatanan radikaalien riveissä.

Eilen ei tainnut olla tuonnimistä porukkaa mukana. Tulkaahan ensi kerralla niin saadaan kunnon vastus!