20.3.2009 13:15
Ei kai toi Blodig Hämnd on se nauha joka se yx sälli tarjoili aikasemmin missä on värikopiokannet?!
Tossa takakannessa ja selässä on "KOPIA" leimoja eli kopio!
Ei kai toi Blodig Hämnd on se nauha joka se yx sälli tarjoili aikasemmin missä on värikopiokannet?!
Joo olet oikeassa, Viking ei tosiaan ole erityisen harvinainen, siitäkin löytyy kaksi versiota, leikkaamaton ja leikattu, kansien perusteella sitä ei kuulemma huomaa.
Ai se olit sinä joka sitä oli ostamassa...
Kiitos kauheasti, nyysit tuon nenäni edestä. Olin juuri maksamassa tuota paypalin kautta kun Lars laittoi viestiä ja kertoi että joku tarjosi jotain todella mielenkiintoista vaihtoon..
Ai se olit sinä joka sitä oli ostamassa...
Kiitos kauheasti, nyysit tuon nenäni edestä. Olin juuri maksamassa tuota paypalin kautta kun Lars laittoi viestiä ja kertoi että joku tarjosi jotain todella mielenkiintoista vaihtoon..
Annoin pari FIxiä vaihdossa joista en niin itse välittänyt. Muskeleita ja seikkailua.
No kun ei muut kiinnostaneet.Ai se olit sinä joka sitä oli ostamassa...
Annoin pari FIxiä vaihdossa joista en niin itse välittänyt. Muskeleita ja seikkailua.
Olisit antanut vaihtoon edes jotain parempaa kuin noita karvakalsarielokuvia.
Pitkästä aikaa jotain ulkomailta: TERROR BENEATH THE SEA (1966) kreikkanauha
FIx-paketti Norjasta saapui tänään, vuoden odottelun jälkeen sain kasetit käteeni.