Viikon ostokset ja vaihtarit..
Technot UKx, FIx, vai?? Aktiivista toimintaa, montako suunnilleen puuttuu vielä sarjasta?
Technot UKx, FIx, vai?? Aktiivista toimintaa, montako suunnilleen puuttuu vielä sarjasta?
Sarjasta 100-199 ja 300-305 suunnilleen 30 nauha!
ja sit on Sarja 200-299 joka on vaan Italiassa julkaistu suunnilleen 98 nauha mutta ne ei nyt sinänsä pahemmin kiinnosta keräillä!
Face UKx
Gunman SFx
Saint SFx
Winchesters UKx
Tämä ketju on kai oikea paikka tälle asialle. Eli haluaisin ostaa Ruby- Riivaajan Rakastettu videon itselleni. http://www.fixgalleria.net/release.php?id=194 Eli jos joku haluaa myydä tämän kasetin, tai ainakin jonkinlaisen version minulle, olen valmis maksamaan siitä tuntuvaakin hintaa. Halu nähdä ja saada se itselleni on ainakin suuri.
Tämä ketju on kai oikea paikka tälle asialle. Eli haluaisin ostaa Ruby- Riivaajan Rakastettu videon itselleni. http://www.fixgalleria.net/release.php?id=194 Eli jos joku haluaa myydä tämän kasetin, tai ainakin jonkinlaisen version minulle, olen valmis maksamaan siitä tuntuvaakin hintaa. Halu nähdä ja saada se itselleni on ainakin suuri.
Tämä on kyllä väärä ketju, tänne sun pitäisi laita se ostoilmoitus: http://www.elitisti.net/forum/forum/13-ostetaan/
Mulla ei ole tosta leffasta enää kun dvd-r jäljellä mutta varmaan aika monella tässä forumissa on kyseinen videonauha, eiköhän sä löydät sen vielä, muistaakseni tosta löyty myös joku halpis devari Englannista tai Jenkkeistä!
Veikkaan, ettei ollut halpoja!
Hienoja kassuja, minullekin tarjottiin tuota Filmex nauhaa aikoinaan.
Ai niin, miksi noi kassujen takana näkyvät niput ovat lattialla, eikö löytyisi parempaa säilytyspaikkaa?
Hienoja kassuja, minullekin tarjottiin tuota Filmex nauhaa aikoinaan.
Ai niin, miksi noi kassujen takana näkyvät niput ovat lattialla, eikö löytyisi parempaa säilytyspaikkaa?![]()
Miksi et ostanut se silloin? Olettko poistamassa kaikki Ruotsi nauhat, huomasin tossa naapuri forumissa että pidit huuto kauppa Videcen "Mardröm blir verklighet" nauhasta?! Vähän turha halpa oli se lopullinen hinta mikä oli tarjottu siihen!
Kiitos, hyllytila on loppu joten odotan että saan uuden hyllyyn tässä viikon sisällä ja sit saan loput nauhat myös laitettu ylös!
Tänään tuli jotain perussettiä kotiin kierrätyskeskuksesta raahattua. Abefko Nordin ruotsikasetin sisältä paljastui Technon Gulliver's Travels ja 10CC:n Live in Concertin otin julkaisijan takia talteen betanakin. Tuli sitten myyjien kanssa pari sanaa vaihdettua tuosta betaformaatistakin ja ilmoittivat asiantuntevaan sävyyn, että heittivät noita satoja kappaleita roskiin kun tulivat, koska olivat jonkin vanhan vuokraamon entisiä vuokrakasetteja. Että sillälailla sitä keräilyarvoa vaan nostamaan ja keräilijän elämää vaikeuttamaan. Samaan syssyyn oli tuhottu myös V2000 formaattia aika surutta. Tuntui, että trendi oli muutenkin ollut, että kaikki vähääkään raaistavan oloinen materiaali olisi suoraan roudattu roskiin ja valikoima koostuikin pääosin vanhoista perhe- ja lastenelokuvista, koska tila on rajallinen ja ne ilmeisesti myyvät parhaiten. Yhdessäkään kasetissa ei ollut tarkastustarroja, joten nuo kasetit olisivat saattaneet sisältää vaikka mitä. Voihan Fiitalin Gizz!