Tampere Film Festival 5.-9.3.2008

Antti Näyhä 4.3.2008 11:47

Huomenna alkaa, perustetaanpa tälle oma ketju. Ainakin Anderssonin ja ranskalaisten tilauselokuvat sekä Kenraali lienee nähtävä.

Festarisivuille osoittava linkki joka ohittaa ärsyttävän Flash-intron

Kemuja pitäisi kyllä näemmä boikotoida kokonaan. Muuten ei tuo Mannerheim-pätkä niin hulluna ehkä kiinnostaisi, mutta voisi melkein pyrkiä näytökseen ihan siltä varalta että joku nostaa siellä viihteellisen äläkän... On siis Kotimainen kilpailu 11 ‑näytöksessä.
Bad Rain 4.3.2008 12:09

Jos Uralin perhosen tekijä olisi joku vähemmän antimarkkinointihenkinen tyyppi kuin Lillqvist, tämä varmasti hykertelisi kaiken kohinan tuomasta ilmaisesta mainoksesta elokuvaan jota (suljettua ennakkonäytöstä lukuunottamatta)

kukaan ei ole vielä nähnyt.
xav 4.3.2008 12:16

Mainostetaan nyt sitten taidehomojen ja muiden "taiteilijoiden" karttamaa Roskaelokuvafestivaaliakin.

On siis lauantaina 8. päivä Yo-talolla.

Paikalla myös Blood Ceremony jamppoja kehumassa lehteään ja myyntipöydällä jotain (ei tarkempaa tietoa nimikkeistä,

kun ei tietoa siitä ketkä sinne leffojansa tuovat myyntiin.) asiaankuuluvia leffoja myynnissä.

Sisäänpääsy kustantaa 5 euroa jolla saa nähtäväkseen yli viisi tuntia kotimaista independent elokuvaa.

Ai juu: taidehomot ja "taiteilijat" voivat jäädä kotiinsa runkkaamaan peukaloaan imien. Heihin on mennyt huumori täysin!

Ohjelmisto löytyy täältä: http://www.tamperefilmfestival.fi/shop2008...products_id=356

Ja koska tilaisuudessa myydään kaljaa ja viinaa niin alaikäisten on hankittava väärennetyt paperit tai jäätävä kotiin, sorry!
Ehetyz 4.3.2008 13:25

Itse ainakin olen Roskafestareihin tulossa. Nähdäämpä siellä minultakin pikku cameo Juhlajätkissä

rolleyes.gif

Ja perseet olalle tottakai!
Shocky 4.3.2008 14:38
Ehetyz ( 4.3.2008 13:26)
Itse ainakin olen Roskafestareihin tulossa. Nähdäämpä siellä minultakin pikku cameo Juhlajätkissä rolleyes.gif

Ja perseet olalle tottakai!

Ehetyz, Rantala tai joku: Koskas Juhlajätkät season 1 tulee myyntiin? Sikailu-dvd löytyy jo. Kansainvälisen tason elokuvaa ei ehkä Suomessa voida tehdä, mutta tv-formaatin suhteen täällä ollaan reilusti muuta maailmaa edellä thumbsup.gif
Ilja Rautsi 4.3.2008 18:24

Perjantaina paikalle hyvin perustellusta boikotista huolimatta. Roskasatsi voi olla hyvä valinta krapulan tasosta riippuen.

Dotcom 4.3.2008 19:27

Oon mestoilla. Torstaina ekat kännit.

Rantala 4.3.2008 21:01
Shocky ( 4.3.2008 15:39)
Ehetyz, Rantala tai joku: Koskas Juhlajätkät season 1 tulee myyntiin? Sikailu-dvd löytyy jo. Kansainvälisen tason elokuvaa ei ehkä Suomessa voida tehdä, mutta tv-formaatin suhteen täällä ollaan reilusti muuta maailmaa edellä thumbsup.gif

Joo no ihan tarkkaa tietoa ei vielä ole. Neuvottelun käynnissä vielä. Tämän vuoden puolella varmastikin tulee. Sitä ennen kannattaa tulla katsomaan roskaan (väkevää) esimakua Season ykkösestä jota tulee kahden jakson voimin!! Paikalla ollaan ja otetaan häppää tuttuun tyyliin!
Antti Näyhä 5.3.2008 18:15
Ilja Rautsi ( 4.3.2008 18:25)
Perjantaina paikalle hyvin perustellusta boikotista huolimatta.

Kannattaisi ottaa asia vakavasti, adressilla on jo neljä (4) allekirjoitusta. Arvatkaa mikä näytös oli myynyt ainoana loppuun kun äsken kävin lipputiskillä?
Dotcom 5.3.2008 20:50

Wohoa!! Kansainvälinen kilpailu 2 on tasokas! Hyvä pohjoismaat!

Bad Rain 5.3.2008 21:26
Antti Näyhä ( 5.3.2008 18:16)
Kannattaisi ottaa asia vakavasti, adressilla on jo neljä (4) allekirjoitusta.

Kaikki Perussuomalaiset eivät sitten kai vielä ole huomanneet addressin olemassaoloa.
14tuomas 30.3.2008 12:03

Peruskysymys. Mitä kertoo Suomesta, yhteiskunnan tilasta ja dokumenttielokuvantekijöistä se, että

pääpalkinnon saa – sinänsä hyvin tehty- tarina ponitytöistä ja seuraava lasten adoptiosta kehaitysmaista.

Aika valmiissa maailmassa eletään, jos nämä ovat tärkeimmät asiat dokumentaristeille ?