28.11.2007 12:32
Hah-hah. Toivottavasti huomaatte, miten jatin Deathspell Omegan listaltani ihan vain vittuillakseni. Black Metal Evil!
Kylla tama melkoista Burzumin juhlaa nayttaa olevan.
Hah-hah. Toivottavasti huomaatte, miten jatin Deathspell Omegan listaltani ihan vain vittuillakseni. Black Metal Evil!
En tajua, miten Mortiisin ambient/synamusiikki on olla Black Metalia. Koska mies on entinen Emperor-basisti!?! Onneksi et sentään valinnut Smell of Rainia...
Paysage d'hiver: Paysage d'hiver
Grand Belial's Key: Judeobeast Assassination
Paysage d'Hiver – Die Festung
Vaihdoin Mortiisin Paysage d'Hiveriin.
Burzum on ollut kaikkien tähän mennessä äänestäneiden listalla... ja aina Filosofemilla. Metal Hammerin listalle päässyt Hvis Lyset Tar Oss ei ole ollut täällä kenenkään mielestä paras! Tästä olen aika yllättynyt.
Beherit – Drawing Down The Moon 1993
Abigor – Opus IV
Burzum on ollut kaikkien tähän mennessä äänestäneiden listalla... ja aina Filosofemilla. Metal Hammerin listalle päässyt Hvis Lyset Tar Oss ei ole ollut täällä kenenkään mielestä paras! Tästä olen aika yllättynyt.
Paysage d'Hiver – Die Festung
Vaihdoin Mortiisin Paysage d'Hiveriin.
Onko tämä nyt olevinaan huumoria?
MUSTAA KUIN KRAPULAPASKA:
Mayhem: De Mysteriis dom Sathanas
Nachtmystium vasta yhdellä listalla
Nachtmystium vasta yhdellä listalla
edit: oon muuten ehkä vielä vähän kännissä, mutta sitten kun tämä lista on valmis, raati voisi kokoontua johonkin ja kuunnella top-10:n läpi. Tämän jälkeen uhrattaisiin neitsyt ja juotaisiin vuohenverta.