Eilisistä kokemuksista Kristian Smedsin Tuntemattoman sotilaan läpimenossa yhä hämmentyneenä tulin siihen tulokseen, että teatteri voi kiinnostaa myös Elitistejä. Kertokaapa siis parhaillan pyörivistä tai tulevista kiinnostavista esityksistä ja ensi-illoista tässä ketjussa.
Smedsin Tuntematon jättää kyllä aika sanattomaksi. En taida ikinä toipua muumimamman kovasta kohtalosta. Visuaalisesti esitys on aivan mieletön, käytössä on mm. paljon videokuvaa. Toteutuksen perusteella voidaan ennustaa sydän väristen kirjoitettuja kritiikkejä sekä puolesta että vastaan, myös mahdollisen mediakohun merkit ovat ilmassa. Suosittelen käymään katsomassa.