Elitistinen teatteri

Korson Antti 28.11.2007 23:11
Disco Studd ( 28.11.2007 21:57)
charlottesometimes ( 28.11.2007 19:45)
Onneksi sentään Iltiksen "luotettavassa kyselyssä" 59% vastustaa taiteen sensurointia. *tuuletus*


Mutta 41% kannattaa taiteen sensurointia. Se on aika paljon.




Saman verran kai kannattaa kuolemantuomiotakin. En tiedä miten noi kysymyksenasettelut menee
Raimo Miettinen 29.11.2007 17:27

Smedsin Tuntematon (ehkä) syksyllä Teemalta:

http://www.kaleva.fi/plus/juttu696680_page0.htm
Korson Antti 1.12.2007 09:24

Kaikilla pitäisi olla ilmeisesti Smedsin Tuntemattomasta joka jyrkkä mielipide (tietenkin näkemättä sitä). Mulla ei ole mitään mielipidettä teoksesta mutta tämä on mun ehdokas vuoden tyhmimmäksi ja mielenkiinnottomimmaksi kulttuurikeskusteluksi mitä Ilta=Sanomissa ja muussa laatumediassa asiasta käydään

Antti Näyhä 31.12.2007 12:36
Kuuluu selkeästi tähän ketjuun
Ommo 31.12.2007 12:42
Antti Näyhä ( 31.12.2007 12:37)
Kuuluu selkeästi tähän ketjuun


Hieno uutinen. Ja tämähän on aivan selvästi tarkoituksellinen metateatterillinen näyttämötapahtuma: "Tapaushetkellä näyttämöllä esitettiin saksalaisen Erich Kästnerin Emil und die Detektiv ‑lastenkirjaklassikon teatteriversiota. Poliisi tutkii tapausta."