28.11.2007 23:11
Saman verran kai kannattaa kuolemantuomiotakin. En tiedä miten noi kysymyksenasettelut menee
Smedsin Tuntematon (ehkä) syksyllä Teemalta:
http://www.kaleva.fi/plus/juttu696680_page0.htmKaikilla pitäisi olla ilmeisesti Smedsin Tuntemattomasta joka jyrkkä mielipide (tietenkin näkemättä sitä). Mulla ei ole mitään mielipidettä teoksesta mutta tämä on mun ehdokas vuoden tyhmimmäksi ja mielenkiinnottomimmaksi kulttuurikeskusteluksi mitä Ilta=Sanomissa ja muussa laatumediassa asiasta käydään