30.10.2007 21:38
The Pink Panther Strikes Again
‑Kartanon palvelusväen kuulustelukohtaus.
The Pink Panther Strikes Again
Tokan Naked Gunin kohtaus jossa George Kennedy saa sidottuna ja suukapuloituna hyllyn päältä romua niskaan Nielsenin yrittäessa avata siteitään.
Siivoton juttu (pullansyöntikohtaus + moni muu)
Itse mietin ihan samaa kuin Artisan, ja omahyväisesti väittäisin että mulla on edes etäisesti huumorintajua. Luulin aluksi että tässä on kyse sarkasmista, mutta ilmeisesti kyse onkin jostain paljon vakavammasta.
Itse mietin ihan samaa kuin Artisan, ja omahyväisesti väittäisin että mulla on edes etäisesti huumorintajua. Luulin aluksi että tässä on kyse sarkasmista, mutta ilmeisesti kyse onkin jostain paljon vakavammasta.
Mitä tulee itse aiheeseen, niin olisin vastannut Joe Spinell Starcrashissa (kaikki Spinellin kohtaukset), mutta jotenkin urpoa vastata tähän yhtään mitään, kun ketju on aloitettu jollain perkeleen Hamekytällä...
Idi Amin Dada: useimmat kohtaukset, etenkin hallituksen kokous, ja krokotiilien päämaja
Meet Joe Black: Brad Pitt jää auton alle. Ja sitten toisen.
Vastataan tähän nyt sitten niin kuin ketjun aloittaja on toivonut.
Big Lebowski: Aina kun Goodman aloittaa vaahtoamisen Vietnamista. Varsinkin siinä loppupuolen muistopuheen aikana.
Vanhat miehet uusissa autoissa. Koira lentää ikkunasta (vai oliko tää Kiinassa syödään koiria- elokuvassa...)
Ei ei pojat, kyllä hauskin kohtaus on Beverly Hills Kytässä, jossa Judge Reinholdin esittämä kyttä kiteyttää tykki kädessään koko kasariuden: "You Never Got Too Much Firepower!"