Elokuvahistorian hauskimmat kohtaukset

Bastard 30.10.2007 21:38

The Pink Panther Strikes Again

‑Kartanon palvelusväen kuulustelukohtaus.
Yotsuya 30.10.2007 23:01

Tokan Naked Gunin kohtaus jossa George Kennedy saa sidottuna ja suukapuloituna hyllyn päältä romua niskaan Nielsenin yrittäessa avata siteitään.

God of Cookeryn kohtaus jossa 18 pronssimiestä kurittaa porukalla maassa makaavaa Stephen Chowta hakkaamalla tätä kokoontaitettavilla tuoleilla.
Antti Tohka 31.10.2007 00:17
Artisan ( 30.10.2007 18:05)
Tässä keskustelussa taitaa olla nyt joku metataso, kun ei Tohkan aloitusviestissä mainitsemista kohtauksista yksikään ole edes etäisesti hauska.

Sulla ei ole edes etäisesti huumorintajua pissed.gif
Jerobeam 31.10.2007 00:41

Siivoton juttu (pullansyöntikohtaus + moni muu)

Lampaansyöjät (Leo Lastumäki kaatuu ja kiskaisee samalla vahingossa turistitytöltä bikinien alaosan)

Jäniksen vuosi (Jukka Sipilä ui rankkitynnyrin kanssa purossa)

Dumb and dumber (paskapyttykohtaus + moni muu)
drake2j 31.10.2007 00:43
Antti Tohka ( 31.10.2007 00:18)
Tässä keskustelussa taitaa olla nyt joku metataso, kun ei Tohkan aloitusviestissä mainitsemista kohtauksista yksikään ole edes etäisesti hauska.

Itse mietin ihan samaa kuin Artisan, ja omahyväisesti väittäisin että mulla on edes etäisesti huumorintajua. Luulin aluksi että tässä on kyse sarkasmista, mutta ilmeisesti kyse onkin jostain paljon vakavammasta.

Mitä tulee itse aiheeseen, niin olisin vastannut Joe Spinell Starcrashissa (kaikki Spinellin kohtaukset), mutta jotenkin urpoa vastata tähän yhtään mitään, kun ketju on aloitettu jollain perkeleen Hamekytällä...
Antti Tohka 31.10.2007 00:50
drake2j ( 31.10.2007 00:44)

Itse mietin ihan samaa kuin Artisan, ja omahyväisesti väittäisin että mulla on edes etäisesti huumorintajua. Luulin aluksi että tässä on kyse sarkasmista, mutta ilmeisesti kyse onkin jostain paljon vakavammasta.

Kaikkea sitä kuuleekin.

Spinellistä tuli mieleen Maniacin aivan uskomaton kohtaus, missä Spinelli ilmestyy yht'äkkiä Munron oven taakse. Se on niin älytön, että sitä ei voi pitää ainoastaan hauskana, vaan se on yhdistelmä vakavaa mielisairautta ja reipasta wtfigo-henkeä.
Young Hova 31.10.2007 02:23
drake2j ( 31.10.2007 02:44)

Mitä tulee itse aiheeseen, niin olisin vastannut Joe Spinell Starcrashissa (kaikki Spinellin kohtaukset), mutta jotenkin urpoa vastata tähän yhtään mitään, kun ketju on aloitettu jollain perkeleen Hamekytällä...

En ole eläessäni nauranut Spinellille, mutta toisaalta vaikkapa Alex Jonesin videoväkerrykset kyllä hivelevät nauruhermoja siinä missä vaikkapa Parlanditkin. Sitten taas esim Hamekytän psyykkava koomisuus on toki eri astetta, enkä ole siinä tai White Chicksisssä ihan beesissä vaikka konseptin tajuankin, toisin kuin esim BB2:n hellittämättömän ultranerokkaassa rottajaksossa.
Young Hova 31.10.2007 02:25

Idi Amin Dada: useimmat kohtaukset, etenkin hallituksen kokous, ja krokotiilien päämaja

Ilja Rautsi 31.10.2007 03:03

Meet Joe Black: Brad Pitt jää auton alle. Ja sitten toisen.

Disco Studd 31.10.2007 05:55
Yotsuya ( 31.10.2007 01:02)
Tokan Naked Gunin kohtaus jossa George Kennedy saa sidottuna ja suukapuloituna hyllyn päältä romua niskaan Nielsenin yrittäessa avata siteitään.

Olet väärässä. Se ei ollut George Kennedy vaan Richard Griffiths.
drake2j 31.10.2007 08:28

Vastataan tähän nyt sitten niin kuin ketjun aloittaja on toivonut.

Hauskimmat:

[list]

[*]Knocked Up: kaikki kohtaukset joissa ruudussa pyörii kikkarakalevi Seth Rogen.

[*]Smiley Face: kaikki kohtaukset joissa Anna Farisin hahmo sekoilee aineissa.

[*]The Sweetest Thing: penis-laulu

[*]Kaikki teinikomediat: kaikki vaatteiden sovitus kohtaukset

[/list]
Esa Linna 31.10.2007 09:44

Big Lebowski: Aina kun Goodman aloittaa vaahtoamisen Vietnamista. Varsinkin siinä loppupuolen muistopuheen aikana.

Evil Dead II : Huonekalut nauravat -> lähikuva Ashin kasvoista.
k-mikko 31.10.2007 10:03
Antti Tohka ( 30.10.2007 13:49)
Vanhat miehet uusissa autoissa. Koira lentää ikkunasta (vai oliko tää Kiinassa syödään koiria- elokuvassa...)

En muista kummastakaan ikkunasta lentävää koiraa, mutta Vanhat miehet uusissa autoissa repeän aina kohtauksessa, jossa ruotsalainen käydään hakemassa vankilasta ja koira lähtee messiin. Tässä on myös muita historian hauskimpia kohtauksia, esim. kun sama kaveri (Torkel Petterson) kertoo naiselleen kuinka on harrastanut seksiä vain äitinsä kanssa.
sorsimus 31.10.2007 11:16
King Kong vs Godzilla, loppumatsin kohta missa Kong syottaa Zillalle mantya tukkiakseen Zillan jaatavan puhalluksen. Myos saman matsin kohta missa Zilla potkii maassa kieriskelevaa Kongia on omiaan herattamaan hilpeytta.
QCine 31.10.2007 12:50

Ei ei pojat, kyllä hauskin kohtaus on Beverly Hills Kytässä, jossa Judge Reinholdin esittämä kyttä kiteyttää tykki kädessään koko kasariuden: "You Never Got Too Much Firepower!"