Die Hard 4.0

Antti Tohka 23.11.2007 09:38

Olenkohan kantanut jo korteni kekoon = *,5

Goose 12.8.2011 10:24

Aivan turhaan moitittu nelonen. Helposti nykykaavoihin kangistuva kolmen tähden toimintaelokuva, joka päivitettynä ei häpeä Rennien kakkosellekaan. Lisäksi tietokonenörttinä olleen tyypin valinta oli huomattavasti onnistuneempi, kuin muinoin jonkun Shia LaBeouf valinta toisen sarjan neloseen.