Itse itseäni vielä kommentoiden lisäisin, että levy pitää sisällään paljon hyvääkin materiaalia, mutta pahiten epäonnistumiset tulevat esille levyn päättävässä 21st Century Devilissä, jonka tietyt osat voisivat löytyä Painin levyiltä lukuisten keskinkertaisten kappaleiden joukosta.
Kuulostavat aika helvetin pahoilta nämä DHG:n uuteen levyyn liittyvät luonnehdinnat. Parhaimmillaan bändi on aina ollut luovan hulluuden pursutessa valtoimenaan yli, mutta jos uudella levyllä on jotain Painin tai The Kovenantin kaltaista eurodiskoheviä, niin ei hyvin mene. Eipä tuo uudistuminen tietysti mikään ihme olisi, kun miehistökin on uusiutunut perusteellisesti. Täytynee kuunnella levy ennen ostoa.
