tulevat levyt (2007 edition)

G.P.O. 2.3.2007 07:56
Amadeus ( 2.3.2007 00:05)
Itse itseäni vielä kommentoiden lisäisin, että levy pitää sisällään paljon hyvääkin materiaalia, mutta pahiten epäonnistumiset tulevat esille levyn päättävässä 21st Century Devilissä, jonka tietyt osat voisivat löytyä Painin levyiltä lukuisten keskinkertaisten kappaleiden joukosta.




Kuulostavat aika helvetin pahoilta nämä DHG:n uuteen levyyn liittyvät luonnehdinnat. Parhaimmillaan bändi on aina ollut luovan hulluuden pursutessa valtoimenaan yli, mutta jos uudella levyllä on jotain Painin tai The Kovenantin kaltaista eurodiskoheviä, niin ei hyvin mene. Eipä tuo uudistuminen tietysti mikään ihme olisi, kun miehistökin on uusiutunut perusteellisesti. Täytynee kuunnella levy ennen ostoa.
Amadeus 2.3.2007 09:22
G.P.O. ( 2.3.2007 07:57)
Amadeus ( 2.3.2007 00:05)
Itse itseäni vielä kommentoiden lisäisin, että levy pitää sisällään paljon hyvääkin materiaalia, mutta pahiten epäonnistumiset tulevat esille levyn päättävässä 21st Century Devilissä, jonka tietyt osat voisivat löytyä Painin levyiltä lukuisten keskinkertaisten kappaleiden joukosta.




Kuulostavat aika helvetin pahoilta nämä DHG:n uuteen levyyn liittyvät luonnehdinnat. Parhaimmillaan bändi on aina ollut luovan hulluuden pursutessa valtoimenaan yli, mutta jos uudella levyllä on jotain Painin tai The Kovenantin kaltaista eurodiskoheviä, niin ei hyvin mene. Eipä tuo uudistuminen tietysti mikään ihme olisi, kun miehistökin on uusiutunut perusteellisesti. Täytynee kuunnella levy ennen ostoa.


Täytyy sen verran levyä kuitenkin puolustella, että läheskään jokaiselta kappaleelta näitä edellä mainittuja elementtejä ei löydy.
netzach 2.3.2007 09:41

DHG:n siaan suosittelen hankkimaan Golden dawn: art of dreaming levyn.

pirihuora 5.3.2007 14:08

Björkiltä tulossa näillä näkymin toukokuun 7. päivä albumi nimeltään Volta. Jee!

funkstörung 5.3.2007 22:36

Neurosis putkauttaa uuden kiekon pihalle tämän vuoden aikana. Ensimmäinen maistiainen äijein myspace- sivuilta torstaagina.

Lazer 7.5.2007 19:19
Bitnik ( 21.2.2007 15:11)
Dinosaur Jr. julkaisee Beyondin vappuna, eka levy kahteenkymmeneen vuoteen alkuperäiskokoonpanolla.


Empä tälläistä muistanut tulevankaan, mutta mukavasti nasahti tuoreeltaan kirjastosta handuun. Vielä ei ole ehtinyt kuunnella.
Yotsuya 10.5.2007 14:19




Reverend Bizarren viimeinen albumi ulos 8.8.
Martin 10.5.2007 14:28

Tällä hetkellä odotan eniten texasilaisten indiepoppareiden Voxtrotin debyyttiä. Levyltä löytyvä ja

MySpacessa kuunneltavissa oleva Kid Gloves on ehkä jopa vielä hienompi kuin tähän asti vuoden parhaan biisin titteliä pitänyt The Shinsin Phantom Limb.



Edit: niin tosiaan, levy julkaistaan 22.5.
Amadeus 14.6.2007 23:04

Kesäkuun lopulle tai heinäkuun alkuun osuvat suuret odotukset. Silloin nimittäin pitäisi ilmestyä Deathspell Omegan uusin levy, Fas- Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum.





Red Right Hand 15.6.2007 08:32

QOTSAn uusi on hyvä. Parempi kuin hesarissa saadut 3 tähteä. Monipuolinen levy joka vanhanajan tyyliin toimii erityisesti kokonaisuutena ja kasvaa kohti loppua. Pari huippuraitaa: DS-kierrätys Make It With Chu, täysosuma grungeriffittely 3's & 7's ja levyn huipennus Run, Pig Run.

(The Lukewarm.) 15.6.2007 09:10
Red Right Hand ( 15.6.2007 08:33)
QOTSAn uusi on hyvä. Parempi kuin hesarissa saadut 3 tähteä. Monipuolinen levy joka vanhanajan tyyliin toimii erityisesti kokonaisuutena ja kasvaa kohti loppua. Pari huippuraitaa: DS-kierrätys Make It With Chu, täysosuma grungeriffittely 3's & 7's ja levyn huipennus Run, Pig Run.


Joo varsin hyvältä kuulostaa. Musta paljon monipuolisemmalta ja paremmalta kuin aiemmat qotsan levyt.
hamitu 15.6.2007 12:41
(The Lukewarm.) ( 15.6.2007 09:11)
Red Right Hand ( 15.6.2007 08:33)
QOTSAn uusi on hyvä. Parempi kuin hesarissa saadut 3 tähteä. Monipuolinen levy joka vanhanajan tyyliin toimii erityisesti kokonaisuutena ja kasvaa kohti loppua. Pari huippuraitaa: DS-kierrätys Make It With Chu, täysosuma grungeriffittely 3's & 7's ja levyn huipennus Run, Pig Run.


Joo varsin hyvältä kuulostaa. Musta paljon monipuolisemmalta ja paremmalta kuin aiemmat qotsan levyt.


Jos tykkää Rated R:stä ja vielä enemmän Songs for the Deafista, mutta on sitä mieltä että Lullabies to Paralyze on tylsä ja keskinkertainen, niin kannattaako hakea tämä uusi kaupasta?
Red Right Hand 15.6.2007 13:13
hamitu ( 15.6.2007 12:42)
(The Lukewarm.) ( 15.6.2007 09:11)
Red Right Hand ( 15.6.2007 08:33)
QOTSAn uusi on hyvä. Parempi kuin hesarissa saadut 3 tähteä. Monipuolinen levy joka vanhanajan tyyliin toimii erityisesti kokonaisuutena ja kasvaa kohti loppua. Pari huippuraitaa: DS-kierrätys Make It With Chu, täysosuma grungeriffittely 3's & 7's ja levyn huipennus Run, Pig Run.


Joo varsin hyvältä kuulostaa. Musta paljon monipuolisemmalta ja paremmalta kuin aiemmat qotsan levyt.


Jos tykkää Rated R:stä ja vielä enemmän Songs for the Deafista, mutta on sitä mieltä että Lullabies to Paralyze on tylsä ja keskinkertainen, niin kannattaako hakea tämä uusi kaupasta?




mmm. joo sanoisin että kyllä. On oikeastaan just samalla tavalla monipuolinen kuin R, vaikkei ihan yhtä täydellinen platta.
Amadeus 18.6.2007 18:57

Kiinnostavat black metal ‑levyt eivät näköjään rajoitu lähiaikoina uuteen Deathspell Omegaan, vaan myös uusi Peste Noiren levy on saanut julkaisunsa tänään. Sitten vaan odottelemaan, että levyä löytyy jostain distrosta.

Marienbad 18.6.2007 23:42
Amadeus ( 18.6.2007 18:58)
Kiinnostavat black metal ‑levyt eivät näköjään rajoitu lähiaikoina uuteen Deathspell Omegaan, vaan myös uusi Peste Noiren levy on saanut julkaisunsa tänään. Sitten vaan odottelemaan, että levyä löytyy jostain distrosta.




Peste Noiren tuoreehko vinyl only ‑julkaisu "Lorraine rehearsal" sisältää neljä raitaa tuolta uudelta kakkosalbumilta. Painokset olivat kai 500 + 500, kun eka erä meni Northern Heritagelta niin nopeasti. Neljä raitaa ovat samansuuntaista raa'an repivää matskua kuin ekalla levyllä, eli kannattaa odottaa.